واکنش‌ها به شهادت اسماعیل هنیه

در پی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ـ حماس ـ گروه‌های مقاومت و آمریکا واکنش‌هایی در محکومیت این جنایت داشتند.

واکنش‌ها به شهادت اسماعیل هنیه

در پی جنایت جدید اشغالگران در تهران، محمد علی‌ الحوثی، یکی از رهبران جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: ترور برادر اسماعیل هنیه جنایت تروریستی و نقض آشکار قوانین است.

جماعت اسلامی در لبنان نیز به این جنایت واکنش نشان داد و در پیام تسلیتی فرمانده اسماعیل هنیه را شهید در نبرد آزادسازی فلسطین علام کرد.

براساس گزارش وبگاه شبکه الحدث، مشاور رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز در واکنش به جنایت به شهادت رساندن اسماعیل هنیه ان را جنایت جدید رژیم صهیونیستی دانست.

مشاور رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: ما در کنار حماس می‌ایستیم.

در همین حال «موسی ابومرزوق»، عضو دفتر سیاس حماس تاکید کرد: ترور رهبر اسماعیل هنیه اقدامی بزدلانه بود که بی‌پاسخ نخواهد ماند.

«سامی ابوزهری» از دیگران رهبران حماس نیز گفت: ما در حال جنگ علنی برای آزادی بیت المقدس هستیم و آماده پرداخت هزینه‌های مختلفیم.

«ماهر الطاهر»، مسؤول روابط بین‌الملل جبهه مردمی آزادی فلسطین نیز گفت: شهید اسماعیل هنیه ارزشمندترین دارایی خود را در راه فلسطین تقدیم کرد.

الطاهر ادامه داد: دشمن اسرائیلی از همه خطوط قرمز عبور کرده و همه چیز را به سمت یک جنگ همه جانبه با کل محور مقاومت سوق می‌دهد.

در عین حال درخواست‌هایی مردمی برای برگزاری اعتصاب سراسری در سراسر فلسطین در پی ترور رئیس دفتر سیاسی حماس منتشر مطرح شده است.

یک سخنگوی کاخ سفید گفت که کاخ سفید گزارش‌های مربوط به ترور و به شهادت رسیدن اسماعیل هنیه، رهبر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در ایران را دیده است، اما از اظهار نظر فوری خودداری کرد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 15
  • ناشناس
    42

    چقدر انسان‌ خوب و باتقوایی بود. سیلی سخت منتظریم. ان شالله با دعای خیر مهدی فاطمه زهرا

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ما نباید بی کفایتی و بی لیاقتی مسئولین دستگاه های ذیربط خودمان را نادیده بگیریم فکر کنید این اتفاق شاید برای بقیه مقامات ایران میافتاد . ناتانیاهو میداند عمر سیاسی اش تمام شده و طبیعیست دست بهر ریسمانی میزند تا پای ایران را به جنگ بکشاند و اگر این امر محقق گردد با توجه به نگرش امریکا به منطقه و بخصوص سرزمین های اشغالی طوفان جنگی وحشتناکی کل منطقه را میگیرد و شاید کار به بمب های اتمی بکشد در ان زمان است که ناتانیاهو عمر سیاسی خود را احیا میکند و رفتن او از صحنه سیاسی شاید غیر ممکن شود . نباید عجولانه و احساسی و پر شتاب عکس العمل نشان داد . صبوری و صبر ودر زمان خاص و بدون هیاهو بهترین گزینه میتواند باشد .

  • ناشناس
    36

    باید اسراییل نابودشود

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      چشم دستور دیگه ای ندارین؟

  • ناشناس
    2

    خوش به حال کسانی که پول داشتند و از اینجا خلاص شدند

  • ناشناس
    1

    این ترور در قلب تهران اونم با تکنولوژیهای پیشرفته و موشکهای به معنی واقعی نقطه زن پیامهای بسیار بسیار مهمی داره که مسئولین دقیقا درک کردن ویعنی اینکه با ما درگیر نشین
    اسراییل قرار نیست بیاد زمینی بجنگه
    فقط میاد مسئولین جنگ طلبو میزنه میره
    هنیه اگه حمله نمیکرد الان غزه داشت زندگیشو میکرد و خودشم زنده بود

  • علی
    0

    شما ازیک میهمان نمیتونید محافظت کنید!!!!!!

  • ناامیدناامیدانی
    0

    آخه چی جوری در تهران مورداصابت موشک قرارگرفته یعنی به همین راحتی؟؟

  • ناشناس
    2

    شهادت جناب آقای دکتر سید اسماعیل هنیه علیه السلام با موشک نقطه زن را خدمت ملت همیشه در صحنه و ولایت مدار ایران تسلیت عرض می کنم!!!!

  • ناشناس
    0

    همین امنیت بود که از ان دم میزدند بی امنیت ترین کشور دنیا!!!!

  • ناشناس
    7

    لعنت به داعش کع راحت داره تو ایران جوانان میزنه

  • ناشناس
    1

    کار خدا بود اسرائیل فقط وسیله هست مگر نمی گویید هیچ برگی بی اذن خدا از درخت نمی افته؟ پس ساکت باشید بگذارید خدا کارشو بکنه

  • ناشناس
    0

    لعنت بر غصنفر

  • مریم
    1

    متاسفم متاسفم برای ایران فقط شعار میدهد تاکی میخواهد شاهد وناظر کفر ویهود باشید موشک زدنش هم دیدم بیابان های اسراییل خسته شدیم از اینهمه ظلم یهود وادم کشی تا کی میخواهید انتقام حاج قاسم شهید هنیه وتمام رهبران عزیزمان را بگیرید از شما بر نمی اید اللهم عجل لولیک الفرج

  • ناشناس
    1

    ایران میترسد میترسد میترسد اسرایل نصف شهر تهرانم نیست میترسد حمله کند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد