حمله تهران به تل آویو و خطر جنگ واشنگتن و مسکو/ منطقه آماده نبرد شرق و غرب می شود/ روسیه در حمله ایران به اسرائیل دخالت می کند؟

در صورت درگیری جدی ایران و اسرائیل، ممکن است پای یکی از دو قطب نظامی شرق و غرب یعنی روسیه و آمریکا در درگیری ها باز شود و اگر پای یکی باز شود، پای دیگری هم باز خواهد شد.

حمله تهران به تل آویو و خطر جنگ واشنگتن و مسکو/ منطقه آماده نبرد شرق و غرب می شود/ روسیه در حمله ایران به اسرائیل دخالت می کند؟

به گزارش خبر فوری، در حالیکه اسرائیل در هول و هراس حمله قریب الوقوع ایران به فلسطین اشغالی است و منطقه آبستن حوادث جدیدی است، بسیاری از تحلیلگران نگران دخالت کشورهای دیگر، به خصوص قطب های نظامی – سیاسی غرب و شرق یعنی آمریکا و اسرائیل در حوادث خاورمیانه و درگیری مقاومت و اسرائیل هستند.

ببینید: ارزیابی مقام موساد از ابعاد حمله تازه ایران به اسرائیل/ ویدئو

 

آمریکا؛ آماده حمایت از اسرائیل در جنگ با ایران

بر اساس گزارش ها، جو بایدن در تماسی تلفنی با بنیامین نتانیاهو اعلام کرده که از اسرائیل در برابر حملات ایران دفاع خواهد کرد. ایالات متحده آمریکا از حالا برای حمله ایران آماده شده است. مقامات آمریکایی روز جمعه گفتند که ایالات متحده در حال آماده شدن برای اعزام هواپیماهای جنگی به خاورمیانه در پاسخ به تهدیدهای ایران است. پنتاگون نیز اعلام کرده برای تقویت نیروی هوایی اسرائیل، یک اسکادران جنگنده نیروی هوایی امریکا را به خاورمیانه اعزام کرده است.

در همین حال، وزارت دفاع امریکا نیز دستور اعزام ناوهای جنگی و ناوشکن های نیروی دریایی به خاورمیانه را صادر کرده است. اینها نشان می دهد که آمریکا قصد دارد در درگیری ایران و اسرائیل دخالت کند و اگرچه مقامات ایالات متحده از طرفین خواسته اند که تنش های موجود در خاورمیانه را کاهش دهند اما در عمل، در کنار متحد اصلی خود در خاورمیانه یعنی اسرائیل قرار گرفته اند و در صورت حمله همه جانبه ایران به اسرائیل، مانند عملیات «وعده صادق» در کنار اسرائیل قرار گرفته و به دفع حملات و موشک های ایران خواهند پرداخت.

روسیه؛ حمایت از جبهه مقاومت، از ایران تا یمن 

با این حال، نباید گمان کرد که فقط آمریکا قرار است در درگیری جدید خاورمیانه دخالت کند. برخی اخبار حاکی از این است که روسیه به عنوان قطب نظامی – سیاسی شرق قصد دارد از جبهه مقاومت حمایت کند و حداقل راه نفوذ خود را در خاورمیانه باز کند تا آمریکا از اوکراین عقب نشینی کند.

چند روز پیش، شایعه ای مبنی بر فرود یک هواپیمای مجهز روسی در یکی از فرودگاه های ایران منتشر شد. رسانه‌ های اسرائیلی با منشن کردن ادعای AP (آسوشیتدپرس) مبنی بر نشستن ایلوشن ۷۶ روسیه در تهران، از آن به عنوان نگرانی بزرگ یاد کردند و مدعی شدند که روسیه قصد دارد از ایران برای حمله به اسرائیل حمایت کند.

از آن سو، بر اساس گزارشی که اخیرا میدل ایست آی منتشر کرده، نهادهای اطلاعاتی آمریکا مدعی شده اند که افسران اطلاعاتی ارتش روسیه در یمن مستقر شده اند تا به حوثی ها کمک کنند تا کشتی های تجاری آمریکایی و اسرائیلی را در دریای سرخ هدف قرار دهند. یک مقام ارشد آمریکایی به این پایگاه خبری گفته است که اعضای سازمان اطلاعات نظامی روسیه چندین ماه است که نقش‌ های «مشاوره‌ای» مهمی را در مناطق تحت کنترل حوثی ‌ها که متحد حماس و غزه هستند، ایفا می کنند.

این پایگاه توضیح داد که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در نظر دارد موشک های کروز ضد کشتی پیشرفته  خود را به حوثی ها بدهد. بر اساس گزارشی که اخیرا وال استریت ژورنال نوشته ایالات متحده به شدت نگران مسلح کردن حوثی ‌ها توسط پوتین و روسیه است.

میدل ایست آی مدعی است که مسلح ساختن انصارالله یمن به عنوان یکی از قطب های جبهه مقاومت توسط روسیه، تلاشی از جانب پوتین است برای منصرف کردن آمریکا از کمک به اوکراین جهت حمله به عمق خاک روسیه. ژنرال بازنشسته آمریکایی، فرانک مک کنزی در گفتگو با میدل ایست آی تایید کرده که بین جنگ روسیه علیه اوکراین و حملات به کشتی ها در دریای سرخ ارتباط مستقیم وجود دارد. وی گفت: پوتین معتقد است که آمریکا مسئول حملات اوکراین به کشتی‌ های روسیه در دریای سیاه است و ممکن است تحرکات او در دریای سرخ پاسخی به حمایت آمریکا از اوکراین باشد.

بر اساس گزارش میدل ایست آی، نفوذ روسیه در منطقه منحصر به یمن نمی شود. گروه روسی واگنر در لیبی و منطقه ساحل آفریقا فعال است و ارتش روسیه در سوریه مستقر است. مسکو از بشار اسد، رئیس جمهور سوریه حمایت می کند و در حال پیشبرد برنامه ساخت یک پایگاه دریایی در سواحل سوریه است.

جنگ اسرائیل و ایران به جنگ غرب و شرق بدل می شود؟

شواهد بالا نشان می دهد که در صورت درگیری جدی ایران و اسرائیل، ممکن است پای یکی از دو قطب نظامی شرق و غرب در درگیری ها باز شود و اگر پای یکی باز شود، پای دیگری هم باز خواهد شد. در حال حاضر، آمریکا در کنار اسرائیل است و روسیه دوست دارد برای کاهش فشار از جبهه اوکراین، به تقویت جبهه مقاومت بپردازد. این رویکرد متفاوت می تواند شدت التهابات را در منطقه بیشتر کند و باعث طولانی تر شدن اختلافات و یا حتی درگیری مسکو و واشنگتن شود.

 

ببینید: تصاویری از «متروی غزه» که اسرائیل را غافلگیر کرد

 

 

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 166
  • محسن
    10

    روسیه کمونیست و خائن در جنگ اوکراین مثل خر تو گل مونده حالا ما انتظار داریم به ما کمک کنه؟؟؟؟نه شرقی نه غربی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      واللللللللللللللللله نماند اثر از........... !!!

    • ناشناس
      5

      جالبه که ایران به گونه ای عمل کرده شده زمین جنگ دوقدرت در انتها هم در هیج جنگی بزرگان و گردن کشان کشور بدبخت نشدن این مردم هستن که تاوان نادانی آنها را می دهند

    • ناشناس
      1

      روسیه نوشابه های کوکا واسه جنگ خودش رو از ما میگیره ! تو عالم مفت بری سوخت نمیده

  • چای دبش باغ ازگل
    10

    پیاز داغ ش زیاد شده با چندتا موشک پفکی بیابان زن انتقام هنیه گرفته میشه تمام مردم نگران نباشید روسیه ۴۰ درجه تب دانگی داشته باشه یک درجه شو ب ایران نمی‌ده!!! اما آمریکا از اسرائیل پشتیبانی خواهد کرد!!! این جاست که باید گفت ای غریب بی کس وطن!!!

  • ناشناس
    2

    واقعا این شدت گرما و مصرف زیاد آب دوغ خیار، روی افکار آدمها اثر میذاره.

    نظرات شما -
    • تبسم
      0

      🤣🤣

  • محمد
    3

    روسیه کمک که نمیکند بماند بلکه با حمله کنندگان بر سر چپاول ایران معامله میکند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      جنگی در کار نیست چون قرارداد محرمانه بسته شده

    • ناشناس
      0

      کدام قرارداد؟

    • ناشناس
      7

      ایران =انتقام گیر خون مظلومان.......و دادن نون گرسنگان .....

    • ناشناس
      1

      تجزيه ایران بدست ارباب پوتین محقق میشه

  • ناشناس
    5

    به همین خیال باشید که روسیه در جنگ از ایران حمایت میکنه!!! این رو تاریخ نشان داده....

  • شیلا
    4

    روسیه هیچ وقت به خاطر ما رو در روی امریکا و اسراییل نمی جنگه
    چین و روسیه گربه سیاهه هستند که با کمترین ضربه به مناف خودشون ما را قربانی می کنن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      آفرین، حالا هم داره به حالمون می‌خنده

  • ناشناس
    5

    شاید روسیه غیر علنی و پشت پرده کمکهای تسلیحاتی نه چندان زیادی در اختیار ایران و جبهه مقاومت بگذارد اما اینکه انتظار داشته باشیم علنی وارد میدان نبرد شود خوش خیالی و خود را گول زدن است.
    این را قبلاً تاریخ ثابت کرده است.

    نظرات شما -
    • چای دبش باغ ازگل
      14

      لطفاً قبل از شروع جنگ جهانی سوم سود مرحله سوم سهام عدالت مردم را واریز کنید! آفتابه لگن هفت دست صبحانه نهار هیچی!!! مگر مریض احوال بودین که اسماعیل هنیه را از سفیران دیگر جدا کردین ب نظرم عقل سلیم بهتر از انتقامجویی و موشک ۹ متری می باشد!!!

    • ناشناس
      11

      روسیه خودش دست به دامان ایران و کره شمالی و چین شده که بهش سلاح بدن مثل خر تو گل گیر کرده

    • ناشناس
      3

      کمک هم بکنه به اسرایبل می کنه 20 در صد جمعیت اسراییل روس تبارند

    • ناشناس
      1

      روسیه که ابرانو راحت به خشنودی امثال امارات عربی می فروشه، خودشو با امریکا و اسراییل برای ایران درگیر کنه؟ محاله! گرچه با برگ ایران برای گرفتن امتیاز سر اوکراین و منافع دیگرش خوب بازی می کنه

    • ناشناس
      13

      من نمی دانم مردم کی از خواب زمستانی بیدار می شوند از قدیم گفتند اول داخل مسجد بعد بیرون مسجد آخه اول مملکت خودمان را خوب بسازیم بعد به فکر غزه و لبنان و عراق و سوریه باشیم واگر خدا با مظلوم هست کافیست و خود خدا جواب اسرائیل را بدهد که به نظر من گناه هم ندارند اینا می خارند با این کشورها دوست بودن یعنی با چهار تا معتاد و بنکی دوستی، با معتاد به کجا می خواهی برسی کل دنیا یک طرف قدرت خدا یک طرف اگر خدا لازم بداند کاری می کند به ما چه به وضعیت مردم برسید مردم در بد وضیعند یارو میخواد فوتبالش رشد کنه دو تا بازیکن مثل رونالدو و مسی را میاره بازی نه اینکه بشار اسد وهنیه را که هی گل به خودی بزنند کی از خواب بیدار می شویم خدا می داند چه جنگی برای چی برای کی چه گلی برای ما کاشتند غزه لبنان سوریه لامصب چه کاری برای ما کردند و یه کتاب حرف همه در ایران به فکر جیب خود هستند وما غافل وخواب

    • ف ح
      14

      من پتین دوست میدورمی

    • ناشناس
      3

      فقط این را میدانم که مردم ایران را سرکار گذاشته‌اند و پشت پرده نفت کشور چپاول میشود

    • به چای دبش
      15

      تو عقل سلیم داشتی به اسم مردم نظر نمی نوشتی

    • ف
      12

      عقل سلیم در پیشدستی است نه گیر افتادن بعد اینکه داعش مسلط شود

    • ناشناس
      15

      باریکه یک سال جلوی اسراییل مقاومت کرد و کل جهان بزدل آند که این رژیم پشت شأن سوار شده

    • ناشناس
      23

      غزه روح آدم را زنده می‌کنه تو این چیزها چه میفهمی فقط دنبال اینی به قول خودت منفعت به جیب آت برسه آدم. بودن را در اروپا می فهمند که مردم غزه تحسین کنند

    • ناشناس
      9

      وقتی غزه درگیر جنگ شد ۴۰ هزار نفر انسان بیگناه در غزه قتل و عام شدند هیچ اتفاقی تو دنیا نیافتاد همه نشستند و تماشا کردن .

    • ناشناس
      6

      اولا که تو بلد نیستی موضوع درگیر جنگ یک دفعه نبوده .بلکه ده بیست ساله محاصره کرده بودندکه حمله کنند .و پیشدستی و مقاومت یک باریکه به مدت یک سال ضعف و زبونی اسراییل را نشان داد که دنیای بزدل آنطور می ترسیدند و باج می دادند .برخلاف نظر تو فرماندهان اسراییل از طول کشیدن جنگ با یک باریکه برعکس سیلی سختی خوردند ..غزه اصول تربیت اخلاق پزشکی منحرف قرصی شاد اسراییل که اینجا هم دنبالشی نشان داد که چه قاتلی آند

    • ناشناس
      7

      غزه باریکه ای است که به شهدای هرروزه اش در راه انبیا و امام حسین زنده است که عطرش آنطور جهان را جذب کرده و نگاه دنیا را به خود معطوف کرده ..وگرنه خیلیا کشته میشن و کسی نگاه هم نمی کند..مردم کمی که آنطور در راه خدا عزت دارن نه اینکه عین خوک فقط منافع بدانند و دربرابر ظالم بترسند

    • ناشناس
      6

      غزه یک باریکه که شجاعت اهل ایمان واقعی را در جهان در برابر بزدلی اسراییل عیاش قاچاقچی نشان داده و خیلیا مشتاق شدند و برخلاف حرفهایتان از طریق غزه مردم دنیا به قرآن علاقه مند شدند و حتی مردم زیادی میگفتند قرآن تهیه کردیم که آشنا شویم

    • ناشناس
      3

      دهان غنچه می کنی قتل عام شدند می کی اهل غزه برای اعتقاداتشان شهید شدند وگرنه می توانستند تسلیم بشن و یک سال در جنگ زمینی زبونی اسراییل را نشان دادند که نتواند یک باریکه را یک روزه اشغال کند و برخلاف گفته تو چیزی بوده که اسراییل آنجا مثل سگ افتاده .چون باریکه برتری اعتقادات خاص مردم غزه را به علوم منحرف قرصی نشان می دهد و مردم اروپا را جذب می کند که اسراییل میسوزد

  • ناشناس
    106

    احتمال دارد آمریکا توسط روسیه با بمب های اتمی محو شود.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      12

      بعد حتما آمریکایی ها فلج مغزی هستند.
      مرگ بر کمونیست های بی دین و حامیان احمق آن ها

    • ناشناس
      3

      آمریکا محو بشه! عقل کل و نابغه زیاد داریم!

    • ناشناس
      1

      قرص مسکن های امریکا البته فلجی میاره

    • ناشناس
      4

      آیا وکیل ووصیحه کشورهای کشنه مثل غزه لبنان عراق سوریه یمن ونصرالله وهنیه ماییم وما در آنجا هم کمیته امدادیم

  • ناشناس
    7

    روسیه خودش تو باتلاق اوکراین گیر کرده از ایران حمایت نمی کنه خیلی هم دوست دارد که منطقه دچار آشوب بشه که فشار از ناحیه اوکراین کمتر بشه ، شاید عوامل روسیه در ایران مامور کوبیدن بر طبل جنگ باشند!!!

    نظرات شما -
    • داغانیم بابا داغااان
      4

      فقط و تنها اگر
      تصور کنین که اسراییل 5 تا پالایشگاه و 5 تا نیروگاه برق رو بزنه
      به همین سادگی
      کل ایران تعطیل میشه
      کل ایران تو این گرما . تو این بی بنزینی و ....
      دلار بسرعت میره سمت 100 هزار تومن
      همه چی نایاب میشه . خوراکی پیدا نمیشه و ...
      حمل و نقل از کار میوفته و ....
      دقیق فکر کنین هیچ چیز برای جنگیدن نداریم . همین جوریش هم داغآآآآنــــــیم
      داغآآآآن

    • ناشناس
      2

      آقای مدودف چند روز پیش گفت تنها راه رسیدن به صلح در خاور میانه، جنگ تمام عیاره، مطمئنا دلش برای ما و منطقه نسوخته و دنبال منافع و معاملات پس از جنگه و از جمله پیروزی در اوکراین است. یعنی بعدش نشستن پای میز مذاکره با غرب و تقسیم مجدد دنیا شبیه به دوره پس از جنگ جهانی دوم و احیای قدرت روسیه با معامله با غرب، مسئولین باید مراقب تصمیمات و صحنه بین الملل باشن و حتما هستن. اتفاق چرا الان و چرا در تهران و چگونه اتفاق افتاد؟ این مساله بسیار مهمه

  • محمد
    35

    وقتی دشمن از امکانات پیشرفته مثل گنبد آهنین و قدرت کشورهای حامی اش استفاده میکند در هر اقدامی باید کاری کرد که دشمن اصلا به فکرش هم خطور نکند . بنظر من اولاً می بایست مقابله به مثل زماندار بشود و سبب استهلاک نیروهای اسرائیلی شود و این عملیات از درون تلاویب صورت بگیرد و اشخاص و عوامل اصلی ترور را نشانه بگیرد بدون تلفات دیگر . اقتدار نشان دادن به تعداد مشک و پهباد فرستادن نیست بلکه بهم ریختن توان فکری و برنامه ریزی دشمن است و بعد ضربه مؤثر را وارد کردن. اسلام دین آزادگی و رؤفت است نسبت به همه بجز دشمنان دین خدا . باید از ایران تصویری بکشیم که همه مردم جهان قلباً بپذیرند که مطمئن ترین و امن ترین کشور ایران است و این میسر نمی شود مگر در عمل و با شعار بدست نمیآید. من چندین بار عرض کرده ام باید عمق سخنان رهبری را با قلب و روح و روان شنید و برای هر جمله ایشان ساعتها فکر کرد و مشورتها کرد تا به راز سخنان حکیمانه ایشان پی ببریم . از فرمایشات این گوهر گرانبها بخوبی بهره ببریم و اینقدر ساده وار با آن فرمایشات برخورد نکنیم.

    نظرات شما -
    • احمد
      8

      تلاویب آخر مفسرها خودتی😀😀😀😀

    • ناشناس
      1

      ممنون از تحلیلت دکتر

    • ناشناس
      0

      روفت منو کشته خخخخخخخخخ

    • A
      1

      كاري كني كه "همه مردم جهان قلباً بپذیرند که مطمئن ترین و امن ترین کشور ایران است" ؟!!!
      شما اول كاري كن مردم خودت از روي ناچاري به دليل نبود امنيت ( از همه نظر ، رواني ، شغلي ، اقتصادي ، اجتماعي ، سياسي و…) و نبود ازادي هاي اجتماعي و ارامش و فشار و تورم و فساد و رانت و … از كشورشون فرار نكنن ! بعد به فكر عوض كردن باور ها و عقايد مردم جهان باش !!!
      شما اگه بتوني به بچه هات اين حس امنيت و ارامش و… رو بدي خيلي كار كردي !

  • ناشناس
    5

    اگر روسیه خودش به ما حمله نکرد به من فحش بدید

    نظرات شما -
    • محمد
      5

      در متن ارسالی کلمه تلاویب را اصلاح میکنم صحیح آن تل‌آویو می باشد. عذر خواهی میکنم

    • ناشناس
      1

      ب محمد
      اصل کلمه تل ابیب ه

    • کامران
      2

      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣
      شوتین ،🤣 گوتین..

  • ناشناس
    87

    زنده باد پوتین

    نظرات شما -
    • آبنبات
      15

      من ازکشور دبی . عربستان .اردن . انگلستان چونکه مدافع گوصرائیل شده .. و ترکیه بخاطر موزمال بودنش متنفرم
      بنظر خودم هیچ کس جز چند کشور خوب دوست ایران نیستن بن سلمانه کثبف وحرمسراهایش آماده زنان گوصراییلی شده 😏 و دیگر دوستداران گوصرائیل در تمام کشورها حتی ایران

    • ناشناس
      1

      پوتین دم پایی توالت

  • ناشناس
    3

    به همین خیال باشید روسیه هرگز از ایران حمایت نخواهد کرد مگر تحرکی از جانب روسیه مشاهده می کنید؟

  • ناشناس
    11

    ایران فدایی فلسطین و لبنان و یمن و عراق و روسیه .... هست اینهایی که کشور را در دست دارند باید پاسخگو باشند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      15

      یک ساله بچه ها در چادر قطع عضو گرسنه ماندند تو عید می گرفتی !!نتانیاهو جنایت کرده تو غزه غزه می کنی .باغات هم فدای آسفالت آباد تو شدند

  • ناشناس
    8

    نه به جنگ
    نه به جنگ
    نه به جنگ

  • ناشناس
    9

    یکی کشته شده چرا باید تاوانش وملت وجوانها بدن /به ما چه ارتباطی داره /ماقبلا جنگ دیدیم وعواقبش /خدابخیر کنه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      16

      آنهم یک سنی مذهب غیر ایرانی

    • امین
      27

      درسته مثلا ما انرژی هسته ای میخواییم چیکار ادامه بده فقط تاکسی زرد داری یا با سواری شخصی مسافر کشی میکنی چون کارشناسیت دقیقا مدل راننده تاکسیهاست کاملا این حرفت نشون میده که هیچی از سیاست نمیدونی

    • ناشناس
      8

      لبنان فلسطین یمن به مردم ایران چه مردم ایران از دست اینها ذله شدن هرچی میکشن هرچیقیمتها بالا میره از دست لبنان حسن نصرال حثیها یمن است هرچی میکشن از دست اینها هست

    • ناشناس
      13

      تو به مردم ایران هم دلسوزی نداری .چرا خانم اهل کره یک ساله پشت در سازمان ملل تحصن کرده.به اعتقادات ما مربوطه همچنانکه دنبال اصول اخلاق منحرف نتانیاهو قرص شادید

    • به امین
      2

      آقای امین عقل کل خبر فوری درسته ما انرژی هسته ای به هر نحوی شده میخواهیم ولی چهار تا معتاد یعنی یمن سوریه لبنان عراق غزه را نمی خواهیم اینها معتادند وما با اینها به هیچ جا نمی رسیم اگر هم مظلومند خدا هست یا تو از خدا زرنگتری اون دوستمان در بالا خوب گفتند ما رونالدو و مسی برای تیم می خواهیم نه بشار وهنیه ونصرالله اینها سه تاشو هم دروازبان بزاری باز لایی میخورند چون فقط خوردند بلدند مظلوم صاحب دارد و اون خداست

    • دوست خوب
      18

      اگه جنگ صلاح کشور باشه عالیه 😄 بعدشم
      ما ترسو نیستیم ... مثل شماها همیشه آماده ایم

    • ناشناس
      17

      حرف مفت نزن مردم غزه بر خلاف عربستان بسیار به امام حسین معتقدند و حتی خیلی بیشتر از تو. معتقدند که جانشان را در راه اعتقادات فدا می کنند

    • ناشناس
      13

      آدم تفکر سطحی هزار جور سنی داریم اهل غزه بیشتر از تو پیرو امام حسینه نه اینکه فقط روضه را مراسم بداند.از تو شیعه ترند کتاب اصول اخلاق تو از. کفر میاد

    • ناشناس
      14

      با این سطح پایین درک آت کشور را گند کشیدید .در لشکر امام حسین مسیحی هم بود تو به غزه اینطور میگی و.فعلا غزه بچه اش را مثل امام حسین در راه خدا قربانی می‌کنه و تسلیم اصول. عیاشی نمی شه

  • ناشناس
    6

    اگر این تحلیل صحیح باشد که بنظر صحیح است، خب باید کارشناسان خبره و دلسوز کشور یکبار دیگه اتفاقات چند ماه اخیر ایران را بازنگری و تحلیل کنند... .!!

    نظرات شما -
    • اللهم صل علی محمد وآل محمد
      3

      درخدمتم 😊

  • ناشناس
    1

    روسيه از پهپاد هاي ايران در جنگ با اوكراين استفاده مي كند و در سوريه هم همكاري خوبي با اسراييل داشت.

  • ناشناس
    2

    بهتر است احمق نباشیم جنگ بین ایران و آمریکا و اسرائیل به نفع روسیه است و روسیه تیران را به داخل آتش هل میدهد. روسها در کار اوکراین وامانده اند چه کمکی به ما میکنند؟ اصلا چرا باید جنگی صورت بگیرد؟ چرا مردم باید تاوان ندانم کاری یک عده ای که در راس کشور هستند را بدهند ؟

  • ناشناس
    4

    بخشی از مردم به اقای پزشکیان رای دادند که تنش زدایی کند و با آمریکا توافق،لذا الان باید جوابگوی مردم و وعده هایش باشد وجلوی جنگ وتنش را بگیرد که خواست ملت همین است وبس

  • چای دبش باغ ازگل
    2

    پوتین مارمولک است ولی احمق نیست!!!

  • ناشناس
    4

    ایران در تله افتاده است نباید اقدام نظامی بکند بهترین کار این است که بی سر و صدا و بوق و کرنا بتواند یکی از مقامات ارشد اسرائیل را به عنوان خونخواهی مورد هدف قرار بدهد این هم زمان بر است . هر گونه حمله ایران به اسرائیل و بسیج نیروهای مقاومت و مانند ان تناسبی با ترور هنیه ندارد و شرایط را برای ایران در بین الملل سخت تر خواهد کرد امریکا به بهانه دفاع نه حمله امده زیر گلوی ایران و اگر ایران حمله کند به بهانه دفاع ممکن است پارس جنوبی را با خاک یکسان کند کلی تاسیسات و پالایشگاه در بوشهر و عسلویه و خلیج فارس داریم اینها میتواند در یک چشم به هم زدن دود بشود چرا عاقل کند کاری که باز ارد پشیمانی ما برای پوشاندن عیب ضعف امنیتی خود میخواهیم خود را در ضعف بیشتر قرار بدهیم این عاقلانه نیست اسرائیل بر روی یک نفر کلیدی زوم میکند و ایران صدها وشک و پهباد و ... شلیک میکند و دنیا را هم علیه خود بسیج میکند این حرکت ناشیانه است

  • یعقوب محمدی دیوان(سرچ کن)
    1

    پس چرا سالهاست پدافند هوایی قدرتمند روسیه در سوریه علیه جنگنده ها و موشکهای اسرائیل وارد عمل نمی شود؟؟؟

  • ناشناس
    1

    امکان نداره روسیه حتی یک جعبه فشنگ در اختیار ایران بزاره تاریخ را مطالعه نمایید در بزنگاه های اینچنینی روس ها همیشه زودتر از انگلیس و آمریکا به ایران حمله کرده و با کشتار مردم، شهرها را به اشغال خودشون در میارن

  • موتور از دم قسط بدون پیش پرداخت دروغ بود الکی حرف نزن تلویزیون
    2

    موتور قسطی بدون پیش پرداخت خواستم بخرم چند روز علاف شدم گفتن ۸۰ میلیون پول پیش ۲۰ میلیون چک و سفته تلویزیون تبلیغات دروغین تحویل مردم نده

    نظرات شما -
    • ک و ی ر موتور
      0

      موتور قسطی بخایین بخرین
      چک و سفته و ضامن میخان
      اگر بیعانه بدین و منصرف بشین
      بیست درصد از بیعانه رو کسر میکنن و الباقی پول رو بهتون میدم
      مراقب تبلیغات تلوزیون باشین
      دروغه
      کلاهبرداریه

    • حسام
      7

      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 خب نقد بخر اگه بچه مایه داری

    • ب حسام
      1

      نه حسام جان 🐜 هستم اگر بچه مایه دار بودم اینجا نبودم!!!

  • فلکزده
    2

    ایران توهمین قرن یکنوبت طعم لجاجت مسئولین راکشیده وجنگ ۸ساله راپشت سرگذاشته، ۱۰۰۰میلیارد دلارخسارت مادی،وهزاران هزار میلیارد خسارت معنوی دیده است،
    جنگ برای ۷پشت این ملت بس است،
    درثانی فریب روسیه رانخورید،
    روسیه برای ایران از اسرائیل خطرناکتراست....

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      همان به طبیعت هم مثل غزه نفهم بودید که فلکزده ماندید آخه می گفتید اگر باغات را جمع کنیم اباد می شویم .توهم خودتی که نمی دانی همان اصول قرصی از احادیث کپی می زنند

  • ناشناس
    1

    ما از روسیه در طول تاریخ خیلی خورده ایم.آزموده را آزمودن خطاست

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      متاسقانه در 3 سال اخیر مسئولین در ابراز ارادت به مسکو با هم رقابت شدید داشتند

    • ناشناس
      1

      از میدان نفتی چالوس چه خبر؟ از دریایخزر چه خبر؟ سهم سرزمیتی ایران از خزر که به باد رفت از کل اسراییل و لبنان بزرگتره

  • کریمی قدوسی
    5

    آفرین آفرین بر ملت مقاوم و سرسخت ایران اجرکم عندالله

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      تو دلال طلا و دلار ساکت

  • ناشناس
    4

    اول اثبات کنید بمب گذاری نبوده
    بعد اثبات کنید که پرتابه یا موشکی شلیک شده
    بعد ببینید چه کسی دخیل بوده
    بعد تصمیم گیری کنید.
    چرا هیچ توضیح و تصویر ی از محل پخش نشده ، شک برانگیزه!!

    نظرات شما -
    • 💗
      7

      ما کاری به قضیه حاج هنویه نداریم ببین مشکل اینجاست که طرف اومده گردن کلفتی کرده توی مملکت ما ...... 😡 بنظر تو بگیم بفرما داخل

    • ناشناس
      4

      رژیم غاصب گفته کار ما نبوده که البته دروغ میگه ولی حمله ما به نفع آنها میشه

  • ناشناس
    5

    موشکهایی که تهران و اصفهان و شیراز و ... را در زمان جنگ هدف قرار می داد همه روسی بود

  • ناشناس
    0

    بدون هیچ گونه تعصب و احساس و هیجانی باید اذعان کرد که هر کشوری دورنمایی از تامین منافع ملی اش را در نظر دارد. در حال حاضر منفعت امریکا در این است که با ایده های ایران هراسی و حمایت از اسرائیل منافع مالی و اقتصادی موجود در منطقه که کم هم نیستند و طیف گسترده ای را هم تشکیل میدهند درو نماید. برای امریکاییها که از حوزه سرزمینی بحران های سیاسی کنونی خاورمیانه خیلی دور هستند منافع مالی و اقتصادی در اولویت توجه قرار دارند و پس از آن مسائلی چون قدرت نمایی و .... اما برای روسیه با توجه به فرسایشی شدن جنگ با اکراین و اعتراضات شدید مردم روسیه و اذهان عمومی جهان و اینکه با توجه به دریافت فناوریهای جدید جنگی و کمک های مالی بلوک غرب، اکراین عنقریب دست به تهاجم بر علیه قلب حکومت روسیه یعنی موسکو خواهد زد لذا روسیه سخت بدنبال یافتن شریک توانمند و تقسیم وظایف و انتقال بخش بزرگی از مسئولیت های تهاجم به این شریک توانمند است لذا زمامداران ما باید در این برهه از زمان بسیار هوشمندانه رفتار کنند تا علاوه بر نفع بردن از این پتانسیل هماوردی صوری (که خود خواسته یا ناخواسته تقریبا راهی برای پا پس کشیدن از آن وجود ندارد) کمترین میزان لطمات و زیانهای عملیاتی و راهبردی را تحمل نماید. در حال حاضر کمی صبر و خویشتنداری اگر چه ممکن است گران نشلن دهد اما در طول زمان ضمن تبلیغ حقانیت ایران و در تنگنا قرار دادن اسرائیل (حتی نزد حامی اصلی اش امریکا) با مشخص شدن وضعیت جنگ اکراین و از طرفی تقویت اعتماد عمومی به دلیل روی کار آمدن دکتر پزشکیان، ضرر و زیان کمتری از این همراهی ناخواسته به ایران تحمیل خواهد شد. دیپلماسی قوی بین المللی تنها راه رهایی ایران از این مخمصه است. شک نکنید

  • ناشناس
    3

    اگر جنگی رخ بده، طبق تاریخ اولین کسی که شمال ایران و اشغال میکنه خود دولت برادر روسیه است.
    الکی صابون به دل نزنید

  • ناشناس
    1

    همه بریزند تو خانه ی من و مرا خلع سلاح کنند.! کار به حاهای باریک و خطرناک کشیده شده! و من مملکت را لبه پرتگاه موت برده ام..

  • جعفرصادق
    0

    روسیه روابط خیلی عمیقی با یهودیان اسراییل داره، حتی یک استان خودمختار در روسیه در اختیار یهودیان هست. روسیه فقط در صورت حمله مستقیم آمریکا به ایران ممکنه دخالت کنه ولی در برابر اسراییل هرگز سمت ایران نخواهد گرفت

  • ایرانی
    0

    تلاش روسیه اسرائیل کشاندن ایران به جنگ است

  • فاطمه
    13

    چی میگید ترسوهای منافق چنان درسی به اسراییل بدیم که دیگه نتونه از جاش پا شه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      صبر کنید درس هایی که بهشون دادی را امتحان بدن پاس کردنت اونوقت برو سراغ درس بعدی

  • ناشناس
    0

    در جنگ دوم که ایران درگیر شد چه اتفاقی افتاد و چه سودی برد نیابتی بودن در جنگ یعنی سرباز صفر بودن در خط مقدم شطرنج سیاست نظامی و مدافع شاه و وزیر و حتی فیل و چهار پا بودن است پس به روسه ها اعتماد نشود نظر ۸۰ میلیون ایرانیست که روسها را میشناسند دادن جا خالی به برنامه ابر قدرتها بهتر از شکست است

  • امییییییییییر
    1

    روسیه ارباب ایران هستش و حااکمان ما هم تحت الامر روسیه هستن پس همانند دیگر کشورها از بین خواهیم رفت انش الله

  • اروند
    0

    عاقلانه تمرین کار انجام ترور رهبران و افراد مهم اسراییل در هر کجای دنیا است وگرنه جنگ بمانند افتادن در دره بدبختی است در ایران بدون جنگ این همه مشکلات تلنبار شده وای به روزی جنگ هم باشه

  • ناشناس
    0

    نه به جنگ

  • مهدی
    0

    اگر آمریکا و روسیه هم سرشاخ بشن،این ایران است که ویران خواهد شد!
    نه به جنگ!
    راه حل فقط دیپلماتیک!
    کارزار نه به جنگ باید راه اندازی شود!

  • ناشناس
    1

    وقتی روسیه و چین جتی یک قطعنامه ضد ایرانی شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه حکومت ایران را وتو نکرده اند چگونه انتظار دارید در صورت وقوع جنگ اسرائیل و آمریکا علیه ایران به کمک ایران بشتابند؟! مگر حکومت ایران متحد استراتژیک روسیه و چین محسوب می شود که توقع دارید در صورت وقوع درگیری نظامی اسرائیل و آمریکا علیه ایران، روسیه و چین نیز وارد درگیری مستقیم نظامی با اسرائیل و آمریکا و متحدان غربی و منطقه ای او شوند. اگر ایران و گروههای نیابتی اش در منطقه دکمه استارت جنگ با اسرائیل را فشار دهند و اهداف نظامی و صنعتی اسرائیل را هدف قرار دهند و اسرائیل هم پاسخ متناسب بدهد و جنگ ادامه پیدا کند و آمریکا هم در دفاع از موجودیت اسرائیل وارد جنگ با ایران و گروههای نیابتی اش در منطقه شود قطعاً ایران تنها خواهد ماند و بازنده حتمی جنگ نابرابر خواهد شد!

  • بازنشسته بدبخت
    3

    امروز وظیفه تاریخی تمامی رسانه ها وخبرگزاریها است تا تلاش کنندو مانع جنگ شوند زیرا جنگ ها همیشه به ضرر ملت ها است.

    نظرات شما -
    • شکوه پابرجا
      9

      اگه مصلحت جنگ باشه باید جنگ بشه ... اگر هم مصلحت نباشه خیر 😑

  • ناشناس
    3

    همه می دانند روسیه هیچ غلطی نمیتواند بکند زیره اوکرراین زایده بدهم زایده هیچ غلطی نمیتواند بکند

  • ناشناس
    14

    نه ایران اون ایران قدیمه نه حکومت اون حکومت قدیم که افغانستانو برای یدونه زن از نقشه ایران جدا کنه

  • زبل خان
    19

    این غائله فقط و فقط با ترور بنیامین نتانیاهو می‌تواند به بهترین شکل، تمام شود.

    نظرات شما -
    • فخر
      5

      بدرک می‌ره نترس ...مرگش نزدیکه ⁦

  • ناشناس
    0

    این تحلیل کامله ولی جامع نیست روسیه مثل اسراییل ازایران به عنوان میدان جنگ میخواداستفاده کنه وهدفش ثبات وامنیت منطقه نیست روسیه میخواهد ازتجاوزاوکراین فرارکند وایران رامحل درگیری پوتین وغرب خداجوبکشاند

  • محمود
    1

    اینها تمام قصه است امریکا و روسیه پشت پرده با هم به توافق رسیدند.و بزودی هم جنگ اوکراین به سود روسیه تمام میشه و زندانی های امریکا و روسیه هم مبادله شدند.امریکا اوکراین را قربانی کرد و روسیه هم ایران را پشت پرده. تمام این بازیهای یک فیلم است.

  • ناشناس
    9

    دقت کردین از وقتی با بلدوزر وارد دشت باریکه محل شهادت امامزاده صدر به اسم آباد کردن آمدند از زمین و هوا داره براشون می باره

    نظرات شما -
    • ⁦☝🏻⁩😊⁦☝🏻⁩
      3

      😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    • ناشناس
      2

      ای ری دم به اون امامزاده ات که هر جایی و هر خبری یه کامنت در موردش مینویسی برو بهش دخیل ببند اونم با زنجیر شاید خواب به خواب شدی تو دیگه آگاه نمیشی خرافه و جهل تمام وجودت را فرا گرفته

    • ناشناس
      5

      زنجیر امثال تویی که به قول خودت از راه قرص شاد میمونی میشی .ازدهانت معلومه کجا به عمل آمدی آدم سلیطه

    • ناشناس
      1

      در مورد قرص شاد اطلاعاتی ندارم ولی در مورد قرص ضدبارداری خانم ها و انواع و اقسام قرص های جنسی آقایون از مادرت مشورت بگیر خیلی بارشه به اندازه جمعیت نصف یک کلان شهر اطلاعات داره

    • ناشناس
      4

      تربیت خانوادگی آت معلومه مردم پرتغال هم زیارت فاطیما در پرتغال و کرامات را قبول دارند .همان علم ام تو را سوزانده .آدم بی شخصیت

    • ناشناس
      2

      ادب امامزاده در برابر در پیت حرف زدن تو..جواب امثال تو سکوته

    • ناشناس
      2

      اینجور وحشی مدل حرف زدن معلومه چقدر نادانی

  • ناشناس
    0

    روسیه دشمن واقعی ایران است اینها دریای خزر را از ما گرفتند ۱۷ استان شمالی ایران را گرفتند همیشه عقبترین تکنولوژی وعقبترین سلاح ها یی که از رده خارج شده را با منت به قیمت گزاف به ایران چپاندند مانند سامانه اس سیصد ولی هرگز هواپیمای پیشرفته سوخو ۳۵ که انهم در مقابل جنگنده امریکا پیشرفته نیست را هم ندادند همین نیروگاه اتمی بو شهر را با ده ها برابر قیمت به ایران چپاندند الان هم پشت پرده ایران را تحریک میکنند به جنگ با اسرائیل بره و انوقت امریکا هم تمام زیر ساخت ها و پالایشگاها ووو را میزنه و ایران صدسال دیگه به عقب میره بعلاوه این ۴۵ سال اخیر و هدف روسیه خوار و ذلیل کردن ایران است و اینکه ایران نتواند قدرتی باشه و تو سری خور و مطیع روسیه متجاوز باشه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ایران پاکی که با عشق به وطن ساختند 45ساله ویران و خاکستر شده

  • ناشناس
    0

    تمام قتنامهای شورای امنیت وترورها باهمکاریه روسیه بود. چقدر نفهمید یاخودتون روزدید به نفهمی

  • آرش رستمی
    21

    دم پوتین گرم . انشالله اسقاطیل به زودی محو شه . پرچم روسیه همیشه بالاست . روسیه ی که با وجود حمایت ناتو و امریکا ۲۰ درصد از خاک اوکراین رو ضمیمه خاک خودش کرده .در مقابل کل غرب و اسقاطیل نتونستن از پس باریکه غزه کامل بربیان 🤣

  • ناشناس
    5

    جنگ و حمله و تخریب و ویرانی لازم نیست انها بهترینهای ما را می کشند ما ویرانی کنیم که چه
    تنها راه حل کشتن نتانیاهو به دست حماس است انهم با برنامه ریزی دقیق
    جنگ راه کار نیست
    سردار سلیمانی را کشتند دنیا را هم ویران کنیم فایده ندارد باید ترامپ و نتانیاهو کشته میشدند تا تلافی گردد

    نظرات شما -
    • ⁦✍🏻⁩
      7

      آره با چنین چیزی هم موافقیم 😌
      البته گوصرائیل دوستان در ایران هم باید نابود بشن ...

  • ناشناس
    0

    روسیه پلیدهیچ کمکی به ایران نمی کند. لطفا این را درک کنید

  • ناشناس
    2

    روسیه فقط کمی از اکراین را میخواهد همین و بس سکوت امریکا سر اکراین براش کافی است

  • ازراعیل
    0

    جنگ مگه الکی هي جنگ جنگ راه انداختین جنگ جیگر میخواد نه تهدید

  • ناشناس
    0

    اگه جنگی بین ایران و آمریکا در بگیره قطعا روسیه از شمال به ایران حمله می‌کند و همون بلایی سر آلمان و سر کره و غیره آوردن سر ایران هم میارن و ایران شمالی و جنوبی میشه.ایران شمالی کمونیستی و بدبخت ایران جنوبی صنعتی و ثروتمند

  • ناشناس
    3

    انشاءالله به امید نابودی اسرائیل وحشی جنایتکار.

  • محمد فتحی
    0

    سلام در جنگ حلوا نمی دهند اول خلأ اطلاعات ی را پر کنید وندانم کاری

  • ناشناس
    1

    اقایی که میگی روسیه میخواد ازت درمقابل غرب حمایت بکنه !

    اولا روسیه متجاوز خودش بخاطر تجاوز اشکار در مجامع محکوم و تحریمه
    ثانیا در مقابل اکراین کم اورده حتی اکراین زیردریایش را هم غرق کرد و امریکا ان را در باتلاق اکراین گیرانداخته و به این زودیها درامدنی نیست در حالیکه برای کمک دست سوی کره شمالی گدا و ایران دراز کرده .
    از همه مهمتر اینه که تعداد زیادی از مهاجرین یهودی روس الاصل هستند و از روسیه رفته اند قطعا روسیه از انها دفاع میکنه نه از ایرانی شیعه !
    لذا روسیه همیشه خواسته از جریان خلیج فارس بعنوان اهرم علیه غرب بهره ببره و خواستش همیشه تداوم درگیریه

    بهتره کشور نازنین خودمونو محل تاخت و تاز اعراب و حوثی قرار ندیم .

  • ناشناس
    1

    روسیه تو جیب اقایان شاخ گذاشته ...خخخخخ

  • واحد حقگو
    0

    سلام یکی از کارشناسان کشورمان اطهار کرده چرا فردی که در لیست ترور اسراییل قرار داشته و همچنین برابر پروتکل باید دولتها در مراسم تحلیف شرکت نمایند نه گروههای جهادی که فاقد دولت و در سازمان ملل عضو نیستند دعوت شوند که سر در نمی ایجاد و مردم پس از نشاط سیاسی انتخابات ریاست جمهوری اکنون مایوس و کم کم سرخورده میشوند.

  • محمد فتحی
    1

    وارد شدن در جنگ سبب حمله همه جانبه استکبار جهانی به کشور واز بین رفتن همه زیر ساختها وفلج شدن کشور و حکومت می‌شود وکار براندازی که چهل سال دنبال می کنند با نقشه بی بی کامل و انجام می شود انتقام بایستی به شیوه خودش وبدون درگیر شدن در دام گسترده بی بی انجام شود وشاید زمانبر باشد و سبب آشفتگی روانی جامعه صهیونیستی می‌شود

    نظرات شما -
    • .. یه همراه
      12

      ببین اون موجوداته وطن فروشی که وطن خود را فروختن ورفتن پیش موجوداته مزخرف و بدردنخور تر و پلیدترازحودشون خب اونا که خواب برگشت به ایران را ببینن .. بعد اینکه نه فقط نابودی انسرائیل نابودی همونایی که سالهاست با فتنه انگیزی و خباثت نزاشتن یه لقمه نون راحت بخورن ملت خوب (نه ملت بد) اونها هم محو ونابود میشن
      دوستداران اونها هم محو ونابود میشن .....
      🥳
      اون انگل‌هایی که رفتند اونور وکشوررافروختند ورفتند بیخودی اونها اونجا یک روز خوش ندارند و در فقر وغربت و بی پولی خواهند مرد ......
      حتی هیلتر به مهاجران وطن فروش دیدگاه خوبی نداشت وگفت اینها روزی بخود ماهم خیانت میکنن
      کسی که به کشورش خیانت کنه به کشوردیگه هم خیانت می‌کنه .....
      ترور افراد همیشه بوده و هست نه باعث تضعیف روحیه میشه نه باعث غم واندوه ...برعکس باعث افزایش اراده وجسارت میشه ......ومصمم ترشدن
      کارهای کشور هم بهتر از قبل پیش داره می‌ره ومشکلات حل میشه ...

  • ناشناس
    0

    به گواه تاریخ روسیه هیچگاه هم پیمان خوبی برای ایران نبوده و نخواهد بود.

  • علی
    1

    جناب رییس‌جمهور جدید سلام،
    رییس جمهور قدیم همین اشتباه را کرد و تنها دست آورد این حرکت اشتباه ، تورم و فشار روی جامعه بود و همین و همین ،
    پس شما نام خود را بد نکن

    نظرات شما -
    • تبریز
      0

      رئیسی هیچ کار مثبتی نکرد خداییش ماه ندیدیم
      اهل سیاست هم نیستیم و سیاست بازی واینحرفا که بدانیم مملکت چه خبره ....ولی خداییش
      همش گرونی بود .. همش مصیبت ..همش هزینه های سرسام آور ..
      انشالله دراین دوره بهترمیشه

    • ناشناس
      0

      سلام علیکم

  • ناشناس
    0

    ای خدا خودت به دادمون برس چرا این کشور یه روز خوش نداره

  • ناشناس
    15

    مرگ بر غرب وحشی و کودک کش و حامیان بی وجدان و بی دین آن ها

  • مش قندعلی
    1

    این تحلیل سطحی در راستای تشویق ایران به جنگ است ،غافل از اینکه نباید با طناب پوسیده پوتین به چاه رفت!
    روسیه خودش مثل خر در باتلاق اکراین گرفتار شده به دنبال مفری ست وآن راه فرار هل دادن ایران بسوی جنگ است!

    نظرات شما -
    • ^
      0

      🤣😂 مثل چیچی ؟!!!!
      نترسید هیچ اتفاقی نمیفته حتی اگه جنگ بشه اونا تسلیم میشن ..... از خنده میمیرم من آخرش نه ازجنگ 😂😂

    • پروانه رنگی
      1

      متاسفانه بعضی از مردم ایران بسیار بی نزاکت بسیار بی اصالت وبسبار بی فرهنگ و بسیار نادان وغیره هستند .... من موقعی که فیلم شهید الداغی را دیدم که بنده خدا قلبش چاقو دراون گیر کرده بود و همین ناموس همین مردم رانجات داد وجان پاکش فدا شد خب یکنفر تاکسی ران این بنده خدا را سوار نکرد من کلیپ را دیدم غصه خوردم
      و اینکه مثلا َََ عده ای اسم خودشونو گذاشتن مرد یکنفر مرد توی خیابون دخالت نکرد که نه اشتباهه وفلان ومیانجی گری کنن چندنفری ... جهالت و نجاست عقلی تا ابد گریبان عده ای نادان رامیگیره ...... متاسفانه وقتی یک فرد انقد بی حیثیت باشه که همنوع خودش واسش مهم نباشه درموقع اضطرار وفقط فکرکنه ناموس یعنی خانواده خودش تاابد بدبختی و مصیبت هست برای مردم نادان
      هرجا مسلمانی کمک بخواهد باید بدادش برسیم ..بخدا قسم من تصاویر. فریادهای زنان را نگاه نمی‌کردم بخدا قسم خیلی ناراحت شدم و دلم میخواست کاری کنم ....... کودکان بی گناه ..جوانان .سالمندان وهمه ...... حتی خبرنگاران که شهید شدن و حتی مدافعان حرم ..... ولی چاره چی بود ....
      😔 باید دلی بوسعت دریا داشته باشی تا اندوه دیگران رادرک کنی ....
      روح تمام شهدای راه خدا و انسانیت وشرافت ومردانگی شاد ....
      روح تمام زنان خوب و مهربان ودلیر شاد
      روح تک تک انسانهای خوب ورفتگان خوب شاد
      😔

  • ناشناس
    0

    عجب تحلیل درستی !!!@

  • ناشناس
    0

    با اینهمه کمک ایران به روسیه،روسیه باید تجهیزات نظامی پیشرفته،هواپیماهای جنگی پیشرفته و سلاحهای سنگین پیشرفته رو به ایران بدهد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اره اونها هم گفتن چشم !!!

  • ناشناس
    1

    از روسیه باید حَذر کرد حَذر .

  • ناشناس
    0

    سردار ها صف کشیده بودند برای چاپلوسی روسها روسیه چپانده چنان که دیگه در نمیاد....

  • حسن کچل
    0

    بنظرم تیتر خبرو عوض کن بنویس" حمله ایران به تل آویو و خطر جنگ فرازمینی ها!!!

  • ایرانی
    0

    بیچاره ها تحریمتونو بکشین این ترور خط کشید رو ساخت و پاخت با غرب که دولته جدید اسم مذاکره رو نیاره و ملت هم تو تحریم دستوپا بزنن

  • عادل
    1

    همکنون خبر نداری روسیه کمک بزرگی به ایران کرده که بعد متوجه میشی دم پوتین گرم

  • ناشناس
    1

    ایول

  • ناشناس
    0

    باروسیه بروید جلو نترسید مرد باشید الله اکبر

  • ناشناس
    0

    در صورت جنگ و ورود روسیه بیشترین سود رو چین میبره و بیشترین ضرر رو ایران و لبنان.روسیه هم درصورت قرار گرفتن درتنگنا ایران و سوریه ولبنان رو فدا میکنه تا امتیاز بگیره

  • ناشناس
    0

    اگر ایران وارد جنگ بشه و نیروگاهها و پالایشگاههاش مورد حمل قرار بگیره ،200 سال به عقب برمیگردیم وبه خاطر تحریمها و فرار نخبه ها و خالی بودن خزانه جبرانش غیر ممکن خواهد بود.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مسئولان ما هم همین را میخان که کلا کشور نابود بشه

  • ناشناس
    0

    روسیه همیشه دنبال منافع خودش بوده حتی درجنگ سوریه تمام منابع بندر طرطوس سوریه تاپنجاه سال قرداد بسته که برای خودش باشد فقط خودش تو جنگ اکراین مقابل ناتو کم آورده می‌خواهد دودستی ایران رامقابل آمریکا واسرائیل واروپا قرار بدهدزیر ساخت کشور زیرتحریم رابه نابودي بکشاندوخودش به منافعش برسد

  • ناشناس
    0

    امام خمینی این مردخدافرمودیکی ازمسائل مھم مااین بوداسرائیل بایدازبین بردمااسرائیل راقابل آدم نمیدانیم

  • ناشناس
    0

    این ھمہ بچین خیررساندیم آیامحکوم اسرائیل کردہ ٗاجارہ درکیش و۰۰۰انشااللہ خیرباشد

  • بهروز
    0

    ایران اشتباه میکنه وارد جنگ میشه، با ارسال پراید به هر کشوری می‌توان نسل آنها را منقرض کرد ، فقط شرکت سایپا تولید پراید را افزایش دهد

  • سعید
    0

    نه شرقی و نه غربی شعار و اعتقاد ما است . در نبرد با ظالمان هرگز به جز یدالله فوق ایدیهم به چیز دیگری نیاندیشیده ایم ...

  • مردم
    0

    روسیه با کارت ایران بازی می‌کنه

    امتیاز میگیره
    ما رو هم تو جنگ خودش سرباز خط مقدم
    برای اهدافش کرده

    سرشاخ با اسراییل و آمریکا

    درنهایت بهانه جنگ رو داده دست اسراییل
    که با ما بجننگه

    آمریکا هم پشتش میگیره



    ایران میمونه گرفتاری هاش

  • ناشناس
    0

    روسیه ما رو به دلار های نفتی اعراب فروخت یعنی به اسرائیل نمیفروشه...چقدر بدبخت هستند افرادی که به امید روسیه نشستند....ما باید خودمان بفکر آینده و آبادی کشورمان باشیم نه جنگ

  • داود
    0

    سلام زمانیکه یهودیان ازآلمان ولهستان وروسیه وازگشورهای دیگربااخذپاسپورت ازگشورفلسطین به گشورفلسطین مهاجرت کردندمتوجه فزونی جمعیت خوددرآن گشورفلسطینی شدندشروع کردن به تشگیل دولت باپشتیبانی آمریگاه وانگلیس وسایرگشورهاعرضم این است درحال حاضرمسولان مرزافغانستان وایران رابیخیال شده اند درست چنین شرایطی راقبلا فلسطین داشته که ماهم درمقابل افغانیها داریم آیا تاریخ درحال تگرارشدنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد