روایت ظریف از نگرانی‌ها درباره برخی شایعات پیرامون اعضای کابینه چهاردهم

در گزارش شورای رهبری توسط محمدجواد ظریف، نگرانی‌ها نسبت به برخی شایعات توسط اعضای شورای راهبری به رئیس دفتر رئیس جمهور بیان شده است.

روایت ظریف از نگرانی‌ها درباره برخی شایعات پیرامون اعضای کابینه چهاردهم

محمد جواد ظریف،در خصوص آخرین گزارش خود از شورای راهبری در پست اینستاگرامی خود نوشت:

سلام

پنجشنبه روز سنگین و پرچالشی بود. در دیدارهای جداگانه از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب، مدیران ستاد تهران و اعضای کمیته های بهداشت، نفت و سیاست خارجی، با صمیمیت و صراحت، دیدگاههای و انتظارات خود را بیان کردند.

در جلسه ۲۰۰ دقیقه ای شورای راهبری ، گزارش این دیدارها و نیز گفتگو با اعضای کمیته های محیط زیست، زنان، رفاه، جوانان، اطلاعات و دیگر نخبگان و فعالان جامعه مدنی را ارائه کردم.

اعضای شورای راهبری گزارش رئیس دفتر  رئیس جمهور را از مصاحبه‌های دکتر پزشکیان با برخی نامزدها (که به معنی قطعی بودن هیچیک از آنان نیست و بعضا برای یک مسئولیت با چند نفر مصاحبه شده است) و آخرین وضعیت گزینه‌های عضویت در هیئت دولت شنیدند و  دیدگاه‌های خود را جهت انتقال به ریاست محترم جمهوری به ایشان بیان کردند.

همچنین نگرانی‌ها نسبت به برخی شایعات توسط اعضای محترم شورای راهبری بیان گردید.

لازم است از توجه و حساسیت مردم عزیز نسبت به روند و نتایج تعیین اعضای هیئت دولت قدردانی نمایم. این یک تجربه جدید شفافیت و دمکراسی در مسیر پیچیده و دشوار انتخاب وزراست.

بی‌گمان هر تجربه جدیدی با ایرادها و چالش‌های فراوانی روبرو است که مهمترین آن مقاومت در برابر تغییر و باور نداشتن به نوآوری و سپردن کار به جوانان است.

رئیس جمهور محترم با شجاعت و باور به تغییر، نوآوری و جوانان گام نخست را در این مسیر دشوار و پرفراز و نشیب برداشته‌اند که شایسته قدردانی و سپاس است.

منبع: خبر آنلاین
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    2

    انتخاب اعضای کابینه دولت که بر اساس رضایت مندی انتخاب کنندگان رئیس جمهور نباشد و جهت خوشآیند حاکمیت باشد هیچ ارزشی ندارد و باعث پشیمانی انتخاب کنندگان رئیس جمهور از رأیی که به رئیس جمهور داده اند خواهد شد!

  • ناشناس
    3

    امان‌از‌کار عجله ای

  • ناشناس
    0

    تاحالا که همه پیر ومسئله دار بودند از جوانان نخبه هم خبری نبوده تا ببینیم وزرا چگونه اند،حرف وعمل بایستی یکی باشد مردم دیگر مانند سابق نیستند حواسشان جمع ومطالبه گری خو اهند کرد

  • ناشناس
    0

    اقای ظریف وزارت نفت را بدست اهلش بده پای نوذری را در نفت خرد کنید نگذارید به پمپ بنزین هم نزدیک شود چه رسد شرکت و وزارتش ،،از استان فارس نباشد یا زنگنه یا از خوزستان یا غز بوشهر ،،سالهاست که مثل اسراییل وزارت نفت را اشغال کرده اند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد