آقای پزشکیان رقیب زاکانی را وزیر راه کنید

اعضای شورای شهر و بسیاری از مردم تهران امروز از عملکرد زاکانی در شهرداری تهران ناراضی هستند.

آقای پزشکیان رقیب زاکانی را وزیر راه کنید

مشکلات شهرداری تهران نتیجه انتخاب سیاسی اعضای نزدیک به جریان پایداری در شورای شهر بود که گزینه‌ای متخصص با کارنامه‌ای مرتبط یعنی دکترای عمران، نخبه دانشگاهی، طراح و مجری پروژه‌های دریاچه چیتگر، بزرگراه امام علی، بزرگراه صدر، تونل نیایش و مبدا طرح صنعتی سازی ساختمان را کنار گذاشتند تا علیرضا زاکانی را با مدرک نامرتبط شهردار تهران کنند.

نتیجه این انتخاب سیاسی در شهرداری تهران روشن است. انتخاب مازیار حسینی، انتخابی تخصص گرایانه و مبتنی بر دانش و عمل است. آقای پزشکیان اکنون که زاکانی از شهرداری تهران نمی‌رود دکتر مازیار حسینی بهترین گزینه برای وزارت راه و شهرسازی است که هم در زمینه مسکن، هم شهرسازی و هم راه دارای کارنامه است، سابقه معاونت مسکن وزارت راه را دارد، مدیر پروژه صنعتی سازی ساختمان بوده و بخش مهمی از ساخت مترو تهران و پروژه راه‌های تهران را به عنوان مجری و طراح به نتیجه رسانده است.

منبع: تریبون
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    دکتر مازیار حسینی شایسته تصدی وزارت راه و شهرسازی و همچنین شهرداری تهران است. البته در شهرداری تهران بیشتر می تواند مثمر ثمر باشد.

  • بهنام
    0

    اگر اینطور علامه دهر بود چرا اصلاح طلبان که شهرداری در دستشان بود شهردار [قاتل میترا استاد]
    آقای محمد علی نجفی را شهردار تهران کردند ؟؟
    چرا محسن هاشمی رفسنجانی را شهردار تهران کردند ؟؟؟ چرا حناچی را شهردار کردند ؟؟؟ مگر نه اینکه ایشان استاد و طراح پل و بزرگراه و مترو و جاده و ساخت مسکن مکانیزه و کوچه و خیابان و بیابان و مجسمه ساز و نقاش زبر دست است!!!!!
    { بفرمائید ایشان یعنی آقای دکتر مازیار حسینی لئوناردو داوینچی است} پس چرا در زمان قدرت شما در شهرداری تهران خودتان از این استاد فرهیخته بعنوان شهردار استفاده نکردید ؟؟!!!

  • ناشناس
    0

    به خاطر همين انتصابهاي غلط كشور به اين روز ومردم هم روز به روز نا اميدتر ودلسردتر مي شوند

  • ناشناس
    1

    صحبتها درباره آقای زاکانی بایستی عاقلانه باشد نه از روی غرض ورزی
    ایشون زحمات زیادی برا تهران کشیدن

  • ناشناس
    0

    دیگه دختری پسری دایی عمه ای خاله ای کسی چیزی بیکار نداری

  • 🐜
    0

    شهرداری تهران پول چایی پوششی بودن زاکانی بود باید هرچه زودتر از شهرداری اخراج شود!!!

  • یک نفر
    0

    زاکانی نباشد هر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد