هدف قرار دادن یک خودرو در جنوب لبنان از سوی اسرائیل/ شهادت خلیل المقدح، از اعضای گردان‌های شهدای الاقصی، شاخه نظامی جنبش فتح/ ویدئو

منابع خبری امروز (چهارشنبه) از هدف قرار دادن یک دستگاه خودرو در شهر «صیدا» واقع در جنوب لبنان خبر دادند.

هدف قرار دادن یک خودرو در جنوب لبنان از سوی اسرائیل/ شهادت خلیل المقدح، از اعضای گردان‌های شهدای الاقصی، شاخه نظامی جنبش فتح/ ویدئو

منابع اعلام کردند که اشغالگران یک خودرو را در منطقه «الفیلات» در شهر صیدا واقع در جنوب لبنان هدف حملات پهپادی خود قرار دادند.

طبق گزارش خبرگزاری فلسطینی «شهاب»، منابع مذکور تاکید کردند که در نتیجه این حمله پهپادی آتش‌سوزی رخ داد.

منابعی به شبکه الحدث اعلام کردند که فرد هدف قرار گرفته شده در این حمله «خلیل المقدح» برادر «منیر المقدح» بوده است.

این منابع همچنین اعلام کردند که سرلشکر منیر المقدح که برادر او امروز هدف قرار گرفته شده یکی از فرماندهان جنبش فتح در لبنان است.

خبرگزاری لبنان نیز شهادت یک فرد درنتیجه این حمله را تایید کرده است.

photo_2024-08-21_13-05-15

یک منبع فلسطینی نیز در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین تایید کرد که در حمله رژیم صهیونیستی به شهر صیدا خلیل المقدح، از اعضای گردان‌های شهدای الاقصی، شاخه نظامی جنبش فتح به شهادت رسیده است.

در همین راستا، منیر المقدح، فرمانده گردان‌های شهدای الاقصی، شاخه نظامی جنبش فتح اعلام کرد: خلیل المقدح هدف قرار گرفته شد و این راه پیروزی یا شهادت است و ترورها ما را قوی‌تر و صلابت ما را بیشتر می‌کند.

منیر المقدح همچنین افزود: ترورها قدرت ما را افزایش می‌دهد و این شهادت نشان افتخار است و مقاومت همچنان استوار و قدرتمند است.

وی همچنین گفت خلیل المقدح، از فرماندهان جنبش فتح در شاخه نظامی گردان‌های شهداء الاقصی فعالیت داشته و نقش برجسته‌ای در مقاومت داشت.

عبدالرحمان البرزی، یکی از نمایندگان پارلمان لبنان نیز در این باره تصریح کرد: این حملات باعث افزایش پایبندی صیدا به مسأله فلسطین می‌شود.

یک روز پس از آغاز تجاوزات رژیم اشغالگر به نوار غزه از هفتم اکتبر، حزب‌الله لبنان اولین طرف در محور مقاومت بود که با انجام حملاتی به شمال فلسطین اشغالی، رسما به عملیات فلسطینی طوفان‌الاقصی ملحق شد و پس از آن مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی فلسطین به صورت روزانه و تقریبا ۲۴ ساعته صحنه تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی شده‌ است.

رسانه‌های عبری گزارش دادند از زمان آغاز نبرد طوفان‌الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چندین افسر و نظامی صهیونیست کشته و ده‌ها پایگاه نظامی آن‌ها توسط حزب‌الله هدف گرفته شده‌ است و به همین دلیل کابینه تندرو «بنیامین نتانیاهو» مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شد و تعدادی از شهرک‌نشینان هم خودشان از منطقه فرار کردند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • جعفرصادق
    0

    تعریف جدید از نقطه زنی کردن، نقطه زنی متحرک

  • ناشناس
    0

    اینقدر که اسرائیل در لبنان جنایت می‌کنه اتباع افغانی هم داخل ایران جنایت می کنند به فکر ایران باشید لبنان مسئولین خودشون هستند ما در قبال غزه مسئولیت داریم و کشور های دیگه خودشون از ما قوی تر هستند لطفاً به فکر ایران باشید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد