درخواست معاون حقوقی رئیس جمهور از زائران اربعین حسینی

معاون حقوقی رئیس جمهور از زائران اربعین حسینی خواست که در جریان راهپیمایی اربعین، یاد مردم فلسطین و کودکان غزه باشند و یاد آنها را گرامی بدارند.

درخواست معاون حقوقی رئیس جمهور از زائران اربعین حسینی

حجت الاسلام مجید انصاری در گفت و گو با رادیو اربعین با اشاره به اهمیت راهپیمایی اربعین در گسترش وفاق بین تمام مسلمانان و آزادیخواهان جهان در بخشی از صحبت‌های خود گفت: وجه مشترک همه ایرانی‌ها این است که همگی عاشق امام حسین (ع) هستیم و در این ایام دوست داشتیم که در مسیر این راهپیمایی حضور پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه از زائران اربعین حسینی می‌خواهم حتما در جریان این راهپیمایی یاد شهدای غزه و مردم فلسطین را گرامی بدارند و همبستگی خود را با آنها اعلام کنند، ادامه داد: حسن تقارن تشکیل دولت وفاق ملی با ایام سوگواری امام حسین (ع) را به فال نیک می‌گیریم و از همه مردم به خصوص زائران اربعین حسینی می‌خواهیم دعا کنند که در این فضای وفاق ملی، دولت با همکاری سایر قوا، پشتوانه ملت و هدایت‌های مقام معظم رهبری بتواند راه توسعه کشور را هموار کند، به وعده‌های خود جامعه عمل بپوشاند و بتواند خالصانه به مردم خدمت کند.

معاون رئیس جمهور همچنین از زائران اربعین حسینی خواست که نایب الزیاره امام خمینی (ع)، شهدا و یاران انقلاب باشند و در این ارتباط افزود: هرچه داریم از شهدا و امام خمینی (ره) است.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    زائران اربعین به فکر مردم غزه هستن نیاز نیست کسی یادشان بده، لطفاً خود انصاری باید به یاد غزه باسه

  • ناشناس
    0

    هنوز نیومده داره کاسه داغتر از. اش میشه ! برادر عزیز ایرانی را دریاب .
    غرور ملی مارا بما برگردانید

  • چای دبش باغ ازگل
    0

    ایوللاه مجید انصاری معاون رییس‌جمهور شده!!! تا دروغ های مصلحتی در ایران زمین در قانون اساسی و در دین در ایران زمین ریشه کن نشود وطن وطن نشود!!! آقای مجید انصاری محترم غزه و فلسطین و مقاومت هیچ ربطی ب مردمی که گرسنه سر بر بالین می‌گذارد ندارد مصلحتی حرف نزدن!!! آقای محترم دغده امروز امثال شما باید تلاش برای تقسیم دلارهای فروش نفت گاز پتروشیمی ووووووووووو معیشت و گرانی اجاره مسکن خودرو و مواد غذایی و دارویی و بهداشتی مردم ایران زمین باشد!!! دغدغه های شماها با اخراج ۱۵ میلیون خانوارهای مزاحم افغان باشد که مردم ایران را خسته و ب تنگ آورده!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد