یک نماینده مجلس:

رای اعتماد به وزرا، رای به سیاست وفاق بود/ مجلس برای اجرای برنامه هفتم، به دولت کمک می‌کند

یک نماینده مجلس، رای اعتماد به همه وزرای پیشنهادی مسعود پزشکیان را چراغ سبز بهارستان به سیاست وفاق ملی دولت توصیف کرد.

رای اعتماد به وزرا، رای به سیاست وفاق بود/ مجلس برای اجرای برنامه هفتم، به دولت کمک می‌کند

مسعود خاتمی درباره پیام تایید صلاحیت تمام وزرا دولت پزشکیان گفت: پیام رای اعتماد این بود که  مجلس آماده کمک به رئیس‌جمهور برای تحقق وعده‌هاست.

وی افزود: آقای پزشکیان در صحن علنی مجلس صحبت کردند در صحن مجلس و فرمودند که بنا دارند برای رفع مشکلات، یک وفاق ملی ایجاد کنند و روی این قضیه هم محکم ایستادند. 

این نماینده مجلس یادآور شد: رئیس جمهور خطاب به نمایندگان صادقانه گفتند که بهرحال همه آدم ها مشکلاتی دارند و ماهم مشکلات و ایراداتی داریم و این کابینه ای که انتخاب کرده ام  اشکالاتی هم دارند اما اکثر وزرایی که به درد کارعملی بخورند را در طول این یک ماه  انتخاب کردم و از مجلس خواهش داشتند که ماهم کاری بکنیم تا این قدرت وفاق ملی محکم شود و رای اعتماد دهند.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس هم وقتی دیدند که آقای پزشکیان دارند صادقانه صحبت می‌کنند و کمک می‌خواهند، به همه به کابینه ایشان رای مثبت دادند.

نماینده گلپایگان تاکید کرد: این پاسخی مثبت به سیاست وفاق ملی آقای رئیس جمهور بود.

خاتمی درباره انتظار مجلس از وزرای جدید اظهارکرد: ما هم برنامه هفتم توسعه را داریم و هم سیاست‌های ابلاغی از سوی رهبر انقلاب را، که اجرای آن به معنی کمک به مردم در جهت رفع مشکلات با اجرای قوانینی که ابلاغ شده است و انتظار ما حرکت در این مسیر است.

خاتمی در مورد اولویت های دولت پزشکیان نیز گفت: در حال حاضر باید برای بحث معیشتی مردم و گرانی های بی سابقه اخیر دولت فکری کند و به خصوص مسکن مردم که از اولویت های جدی جامعه است.

خاتمی در پایان تاکید کرد که باید همگی کمک کنیم به دولت دکتر پزشکیان تا انشالله شیوه جدیدی که برای حل و رفع مشکلات پیش کشیده است، اجرایی شود چراکه تا به حال در چهل سال اخیر هیچ رئیس جهوری  این مسائل را پیش نکشیده بود و حالا هم باید همه ما کمک کنیم و مجلس هم باید در کنار این که شان نظارتی خودش را حفط می‌کند کمک بکند تا دولت موفق شود.

منبع: اخبار روز آزاد
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • حسن
    0

    مردم به اصلاحات رای دادت مجلس به فرمایشی شدن

  • ناشناس
    0

    اینهم با وفقش ما را کشت .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد