تعطیلی شنبه ها یک امام جمعه را نگران کرد

نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با اظهار این که از تعطیلی شنبه نگران هستیم و زیبنده کشور اسلامی نیست، گفت: تعطیلی شنبه ها دردی از اقتصاد مردم را دوا نمی کند.

تعطیلی شنبه ها یک امام جمعه را نگران کرد

محمد باقر محمدی لائینی در نمازجمعه این هفته ساری توضیح داد: مگر چند درصد مردم کشور درگیر مقولات اقتصادی با کشورهای اروپایی هستند ، بنابراین اولویت مردم تعطیلی شنبه ها نیست.

وی ادامه داد: در حالی که کشاورزان مازندران به شدت با مشکلات مختلف درآمدی مواجه هستند، بعضی ها تعطیلی شنبه ها را به عنوان یک اولویت مهم برای اقتصاد کشور مطرح می کنند.

امام جمعه ساری تصریح کرد: تعطیلی شنبه ها دردی از مردم دوا نمی کند. گره مشکلات مردم را برای رضایت خداوند باز کنیم.

آیت الله محمدی لائینی با ذکر این نکته که اسلام ناب، فداکاری و وفاداری دارد و این افتخاری برای مسلمانان است، بیان داشت:طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، جبهه حسینی و یزدی تمام شدنی نیست، بنابراین در این کارزار اجازه نخواهیم داد یزدیان بر حسینیان امروز زورگویی کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ملت ایران مقابل همه یزیدیان زمان ایستادگی می کنند و تا از بین رفتن کامل آنان متحد نیز هستند.

وی به گرامیداشت هفته دولت اشاره کرد و گفت: ضمن این که برای دولت جدید آقای پزشکیان آرزوی توفیق داریم، توقع است تا این دولت همانند دولت های شهیدان رجایی و باهنر و رئیس جمهور شهید در جهت رضایت مردم کارهای عملی انجام بدهد.

امام جمعه ساری از شکل گیری میز خدمت دستگاه های اجرایی در مصلی قدردانی کرد و گفت: درخواست های مردم باید به صورت ویژه مورد اهتمام قرار بگیرد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    3

    تعطیلی جمعه هم دردی از وضعیت اقتصادی مردم دوا نمیکند.مهم نیست که چه روزی تعطیل یاد. مهم آن هست که در روزهای کاری اقتصاد پویا و فعال و درآمد بهتر داشته باشیم

  • ناشناس
    1

    هر شهری و هر امام شهری مخالف تعطیلی پنج شنبه هست تعطیل نکند کشور نیتوانددبصورت استانی قوانین محلی وضع کند مشابه قوانین ایرانی که جنبه جهانی ندارد و فدرالی جهانی محسوب میشودپس نگران شبهای پنجشنبه نباشید طبق روال خواهد بود و شنبه هم اصافه خواهد شد

  • Hg
    0

    ملا رو چه به درک فواید تعطیلی شنبه؟

  • علی
    0

    تبعات مخالفت با تعطیلی شنبه ها: 1- باعث بی اعتبار شدن حیثیت مجلس می شود 2-از آنجا که کارمندان مستقر در تهران بجای شنبه ها، پنجشنبه ها تعطیل هستند این مساله موجب تبعیض و بی عدالتی نسبت به کارمندان شهرستانی و نارضایتی شغلی از حذف 52 روز از تعطیلات آنها می شود. 3- افزایش انزوای اقتصادی و کاهش تعاملات بین المللی کشور را موجب می گردد 4-باعث هزینه تراشی برای دولت شده و مانع کاهش یک ششم از هزینه های آب، برق، تلفن، اینترنت، بنزین و گاز ادارات دولتی و حذف هزینه نهار کارکنان مستقر در تهران می شود 5- فرصت تعاملات بیشتر اعضای خانواده و تحکیم بنیاد خانواده و فرزند آوری را کاهش می دهد6- باعت توهین و ناراحتی هموطنان کلیمی و یهودیان کل جهان می شود. 7- به رژیم صهیونیستی بهانه می بخشد که ایران نه بخاطر مساله فلسطین بلکه اساسا با یهودیت و دین پیامبر اولوالعزم حضرت موسی کلیم الله (ع) ضدیت دارد 8-تعصب دینی و یهودستیزی، اسلام ستیزی را در کل جهان افزایش می دهد. 9- باعث کاهش هماهنگی ستاد وزارتخانه ها با واحدهای استانی می شود. 10- عدم استقلال رای شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت اثبات میشود.11- مانع جبران مصوبه زیان بار مجلس در مورد افزایش سنوات اشتغال کارکنان برای بازنشستگی می شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد