نزدیک شدن به ساعت صفر جنگ بزرگ مقاومت و اسرائیل/ حمله دوم حزب الله به رژیم صهیونیستی چه زمانی آغاز می شود؟

تحلیلگران نظامی اسرائیل بر این باورند که سناریوی جنگ همه جانبه با حزب الله هنوز وجود دارد، اما آنها تخمین می زنند که اسرائیل از رویارویی در جبهه شمالی با لبنان اجتناب کند، زیرا می ترسد یک جنگ منطقه ای بزرگ آغاز شود و خسارات سنگینی به اسرائیل وارد شود.

نزدیک شدن به ساعت صفر جنگ بزرگ مقاومت و اسرائیل/ حمله دوم حزب الله به رژیم صهیونیستی چه زمانی آغاز می شود؟

به گزارش خبر فوری، اگرچه حزب الله و اسرائیل فعلا ترک مخاصمه کرده اند اما به نظر می رسد این ترک مخاصمه موقتی باشد و به زودی جنگ وارد مرحله جدیدی شود.

الجزیره قطر در گزارشی به قلم "محمد وتد" درباره آینده جنگ اسرائیل و حزب الله نوشته که خلاصه آن ترجمه و ارائه می گردد:

حزب الله خود را برای رویارویی همه جانبه آماده می کند

تحلیلگران نظامی اسرائیل بر این باورند که سناریوی جنگ همه جانبه با حزب الله هنوز وجود دارد، اما آنها تخمین می زنند که اسرائیل از رویارویی در جبهه شمالی با لبنان اجتناب کند، زیرا می ترسد یک جنگ منطقه ای بزرگ آغاز شود و خسارات سنگینی به اسرائیل وارد شود.

رسانه ها و تحلیلگران اسرائیلی معتقد بودند که «حمله پیشگیرانه» ای که ارتش اسرائیل هفته گذشته به جنوب لبنان انجام داد، می توانست از حمله گسترده‌ای که حزب‌الله در پاسخ به ترور فؤاد شکر برنامه‌ریزی کرده بود، جلوگیری کند، اما این حمله مانع از حمله گسترده‌ حزب الله نشد. حزب الله که مورد حمایت ایران است، بعد از حمله اخیر همچنان بر احتمال وقوع یک جنگ همه جانبه در جبهه شمالی تاکید کرده و برای آن آماده می شود.

تحلیل‌های نظامی اسرائیلی‌ها تخمین می‌زنند که در صورت عدم دستیابی به توافق مبادله اسرا و آتش‌بس (حتی اگر موقتی باشد) خطر جنگ همه جانبه در جبهه‌ های مختلف همچنان وجود خواهد داشت.

تحلیل‌ها حاکی از آن است که حزب‌الله در حال تضعیف توانایی‌های هوایی اسرائیل در آماده‌سازی برای پاسخ ایران به انتقام ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران است و با حمله موشکی به اسرائیل و تضعیف

پدافند هوایی آن، به دنبال افزایش اثربخشی هرگونه حمله به داخل فلسطین اشغالی، چه از سوی ایران و چه از سوی متحدانش است.

خطرات وجودی یک جنگ بزرگ

آلون بن دیوید، تحلیلگر امور نظامی در کانال 13 اسرائیل، معتقد است که اسرائیل، با توجه به ادامه تشدید شرایط امنیتی در چند جبهه، به سمت پرتگاه می رود. او می گوید: «رژیم صهیونیستی طوری رفتار می کند که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است. اسرائیل میزان خطرات وجودی را درک نمی کند.»

این تحلیلگر نظامی توضیح داد که اسرائیل به مدت دو ماه در یک دوراهی راهبردی قرار داشته است. این تحلیلگر معتقد است: واکنش ارتش اسرائیل به حمله اولیه حزب‌الله به ترور فواد شکر لزوماً به معنای اثربخشی حمله پیشگیرانه نیست، بلکه این فرصتی برای سیاسیون اسرائیلی بود تا به سمت توافق با حماس، حزب‌الله و مقاومت حرکت کنند اما نخست وزیر، بنیامین نتانیاهو ادامه جنگ را در همه جبهه ها انتخاب کرد و اسرائیل "بهای این انتخاب را خواهید پرداخت."

حمله عظیم

یوآو زیتون، خبرنگار نظامی یدیعوت آحارونوت هم معتقد است که «حمله پیشگیرانه»، حزب الله را از حمله گسترده دوم منصرف نکرده زیرا این گروه همچنان برای رویارویی همه جانبه در جبهه شمالی آماده می شود و گام های آتی خود را با ایران و نیروهای مقاومت هماهنگ می کند. مقصود از گروه های مقاومت، گروه های نظامی و شبه نظامی متحد ایران و حزب الله در سوریه، عراق و یمن هستند.

این خبرنگار نظامی اشاره کرد که حمله نخست حزب الله در درجه اول با هدف از کار انداختن سیستم گنبد آهنین اسرائیل صورت گرفت تا شرایط لازم برای حمله گسترده تر به داخل فلسطین اشغالی فراهم شود و ایران نیز در آن حمله گسترده شرکت کند.

زیتون معتقد است که نیروی هوایی اسرائیل در حالت آماده باش به سر می برد تا با حمله احتمالی ایران یا تکرار سلسله حملات شدید حزب الله که بزرگترین حملات از زمان جنگ دوم لبنان تا کنون به شمار می رفت، مقابله کند.

دستاوردهای تاکتیکی

با توجه به این تحولات، توسعه توانمندی ها و تشدید امنیت در چند جبهه، ران بن یشای، تحلیلگر نظامی وب سایت وای نت، برآورد کرده که اسرائیل از یک جنگ همه جانبه در چندین جبهه به ویژه در جبهه شمالی با لبنان اجتناب خواهد کرد. ترس اسرائیل آسیب فاجعه باری است که ممکن است حملات مقاومت به اعماق اسرائیل وارد کند.

این تحلیلگر نظامی خاطرنشان کرد: اسرائیل در سطح سیاسی از اردیبهشت ماه گذشته تلاش دارد که از تنش با دولت آمریکا اجتناب کند و حتی با واشنگتن هماهنگ شده تا از هرگونه اقدامی که ممکن است موجب رویارویی همه جانبه با حزب الله شود، خودداری کند.

بن یشای حدس زد که اگر آموس هاکستین، میانجی آمریکایی، نتواند به یک توافق دیپلماتیک با لبنان دست یابد تا حزب الله سلاح های سنگین خود را از مرز دور نگه دارد، اسرائیل مجبور خواهد شد برای از بین بردن تهدید موشک های حزب الله  وارد جنگ شود.

بن یشایی می گوید که هرگونه جنگ همه جانبه با حزب الله از نظر تلفات انسانی و ویرانی سنگین خواهد بود. همچنین، بدون حمایت آمریکا این‌جنگ ممکن نیست زیرا ارتش اسرائیل به مقدار زیادی تسلیحات سنگین و قطعات یدکی نیاز خواهد داشت که فقط ایالات متحده می تواند آنها را تامین کند.

به گفته این تحلیلگر نظامی، اسرائیل همچنین باید با نیروهای فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) و متحدان منطقه ای آمریکا همکاری کند تا "برای دفع حملات موشکی و پهپادهای ایران و نیروهای نیابتی اش" به اسرائیل کمک کرده یا با آنها همکاری کنند.

وی در پایان گفت: در دوران کنونی و در عصر جنگ چند عرصه‌ای، اسرائیل دیگر نمی‌تواند بگوید که توانایی دفاع از خود در برابر همه تهدیدات را دارد و جنگ هزینه زیادی روی دست تل آویو خواهد گذاشت.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 94
  • ناشناس
    14

    الله اکبر الله اکبر، در حمله اول حزب الله توانست ۱۷۴۶ سرباز صهیونیستی بکشد و ۳۲۹۰۶ زخمی کند ، حمله دوم فکر کنم اسرائیل را محو میشه و یک نفر زنده در جنوب لبنان نمی مانده ، یا فرار یا کشته میشه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بیچاره ملت ما که باید پول جنگ و ویرانی لبنان و حماس رو بدهد

    • ناشناس
      0

      در ازای آزادی یک گروگان اسرائیلی هزار اسیر فلسطینی را مبادله میکنن !!!! در ازای هر سرباز اسیر دو هزار اسیر فلسطینی آزاد میشن !!!! با این ارقامی که شما دادی نه تنها تمام زندان های اسرائیل از فلسطینی ها خالی خواهد شد نفر برای مبادله کم میاره ههههههه. در ۱۱ ماه جنگ تعداد نظامیان کشته شده اسرائیل ۷۰۳ نفر شده اونوقت در حمله اول فقط ۱۷۰۰ تا جدیدا داخل ساندیستون شیشه میریزن

    • ناشناس
      0

      از وقتی مسیر قاچاق شیشه به اروپا را بستن موادش را میریزن تو ساندیس
      اینقدر توهم آخه
      ۷۰۳ سرباز از ۷اکتبر تا حالا نزدیک یکسال
      فقط ۱۵۰ تا در پست ها و پاسگاه‌های مرزی در رمان صلح در روز ۷اکتبر کشته شدن

  • ناشناس
    13

    حزب اولا باید از حماس درس عبرت بگیرید و لبنان را به غزه تبدیل نکند.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      17

      تو باید از شکست اسراییل به اذعان خود درس بگیری ک فرماندهانشان میگن در. دنیا خوار شدیم یک سال نتوانستیم یک باریکه را اشغال کنیم .آخه خیلی ارباب آت را گنده می کردی

    • ناشناس
      12

      هیچ آدم پیروزی نمیاد انتقام شکستش را از کودک بگیره همانطور که حماس غیر نظامی نکشت

    • ناشناس
      11

      تو که تماشاچی بودی چه از قاچاقچی حمایت میکنی.نتاتیاهو عین خر در گل مانده به باریکه رل نتونست اشغال کنه آخه خیلی قدرتمندبود هه هه هه

    • ناشناس
      10

      آخه مثل تو که ترسو‌ نیستند هرروز خانه های غیر نظامیان و کودکان را به خون می کشند و جوانمردی هم باید باشه ..از سال ۲۰۱۴ که اسراییل با تخریب غزه جنگ‌ را آغاز کرد بازم سربازان آند. که مانع اطفال باریکه شدن

    • ناشناس
      4

      تو برو از گرسنگی آت عبرت بگیر که دهات را آباد آسفالت گفتی اما هلندی خاک شهر هم حفظ می کند. مزارع غزه را ببین چه عقلی دارند ..سربازان مهربان با اسیر پیرزن حماس اگر نبودند همان سال ۲۰۱۴ غزه هم مثل کل فلسطبن اشغال و مردم را بیرون می کردند

    • ناشناس
      18

      اسقاطیل را با خاک یکسان میکنیم👊
      اسقاطیل را از صفحه روزگار محو میکنیم💪

    • ناشناس
      1

      برق ساعت شمار نابودی اسراییل بدلیل نبود برق قطع شد و از نو شروع میشه ، ۲۵ سال دیگه اسراییل نابود میشه !!!

    • ناشناس
      2

      حماس غير نظامي نكشت ؟؟؟؟؟
      ميشه بگي اون ٣٦٤ نفري كه هنگام شادي در جشنواره موسيقي نوا در ٧ اكتوبر كشته شدن چي بودن ؟؟؟
      در همون حمله طوفان القاضي بيش از ١١٠٠ نفر غير نظامي كشته شدن ! كه نزديك به صد نفر اصلا اسراييلي نبودن ! ( الماني و فرانسوي و … بودن ) و ٣٧ كودك كشته شدن! لطفا تعصب رو كنار بزار !
      كشته شدن بي گناهان ، زنان و كودكان در هر صورتي اشتباه ، غير انساني و نا بخشودنيه …
      شما هم اگه تعصب رو كنار بزاري و كني تحقيق كني صدها ويديو از كشتار حماس وجود داره !

    • ناشناس
      3

      شما هایی که می‌گوید ما اسرائیل را محو میکنیم بروید ببینید از غزه چی باقی مانده و ببینید مردم غزه به چه فلاکتی افتاده اند.
      حماس اگر دوام آورده مردم بیچاره را سپر قرار داده
      اگر قرار بر کشتار بود پاکسازی نوار غزه کار دو ساعت است . و حماس دو ساعت بیشتر دوام نمی‌آورد

    • ناشناس
      4

      سی نفر دروغ آت راست هم باشه توجیه کشتار صد هزار نوزاد نمیشه .همان سینفر را میشه پاپوش دوخت و معلوم شد خود اسراییل یکی را کشته...طی یک سال جنگ معلوم شد حماس اهل غیر نظامی کشتن نیست و یک غیر نظامی اسراییل هم خبرگزاری ها نگفتند که کشته شده باشه ..در مقابل کل خبرگزاری ها اسراییل را میگن که رفتار یک ساله نشان میده چه کسی این کاره است وگرنه پاپوش سی نفر را برای هر کسی میشه دوخت و ماشاالله در حرف درآوردن استادی ...تا دیروز اسیر می‌گفتید .خودت می گی سی نفر .بخاطر یک نفر هرروز صد هزار نفر را یک سال به خون نمی‌کشند ..معلومه قوانین جنگی اطلاعی نداری ... از 2014 که اسراییل جنگ را شروع کرد تا الان ده ساله هر ماه هر ماه هفتاد نفر را به خون میکشید .و دوباره قصد حمله داشته که سربازان غزه هم اسیر گرفته و برای سه تا اسیر صد هزار. نفر نمیکشند

    • ناشناس
      3

      اول میگی سی نفر بعد می گی صدها ویدیو .والا آنقدر پررویید که روز روشن دروغ می کی.واه واه بعضیا د ر دهات قدیم این اخلاق داشتند ..سی نفر کار یک ساعت اسراییل طی این یک ساله .ویدیوها که می کی کشتار نوزادان غزه است که دانشجویان آمریکایی تظاهرات کردند و مردم آمریکا طبل می‌زدند و پرچم غزه داشتند .از دنیا بی‌خبری از بس عید بودی ...اتفاقا بر عکس دروغ آت .همین دیروز مردم آلمان و فرانسه برای کشتار غزه درآمدند..ویدیو. ..آن کلیپهای کشتار که بچه دست پدره مال اسراییله...دروغی می گیره. کسی نگفته فضای اینستاگرام خارجی پر از کشتار نوزادان غزه است ..از خون کودکان خجالت نمی کشی ..سربازان غزه کدام خانه غیر نظامی را آوار آهن پاره کردند که بخواد کودکی هم کشته بشه .این نتانیاهو عقده ای است که خانه های غیر نظامی را ویران کرده و طبعا کشتار مربوط به اهل غزه است در اسراییل خانه غیر نظامی ویران نکردند که کشتار غیر نظامی باشه ..

    • ناشناس
      2

      فکر اهل غزه بودی در برابر قیام برحق علیه قاچاقچی قرص شاد منحرف به اسم پزشکی کمک میکردی ..مثل یزید رجز می‌خوانی که به حضرت زینب آنطور. می‌گفت که کشته شدید ...مردم غزه با ایستادگی برعکس به دنیا ثابت کردند یک باریکه در برابر. اسراییل یک سال ایستاد و تو‌یی قواعد بلد نیستی ‌.وکرنه خود فرماندهان با دهان کج هرروزعکس میگیرند که شکست خوردیم ..چون یک ساله با اینهمه تجهیزات سربازانشان جرات اشغال غزه را نکردند و گفتند. سربازان حماس شبح است می ترسیم و نتانیاهو که فکر می کرد دو روزه با یکه میگیره یک ساله عین خر در. گل. مانده و مردم اروپا اهل غزه را پیروز و شجاع خواندند طبعا نتانیاهو ذلیل شده که به کودک کشی افتاده

    • ناشناس
      2

      از 2014 تا الان روزانه چندین کودک بخاطر نداشتن شیر و محاصره تلف میشدند.اینکه آدم سی نفر را در برابر صد هزار نفر بهانه کنه و مجوز قتل بده معلومه همان سی نفری هم دروغ گو و بهتان ژنه...چون طبق قوانین کجا گفتند برای سی نفر یک سال هرروز صد نفر به خون بکشند .اسراییل گاهی یکی دو نفر را می کشه تا بهانه کنه ..در طی یک سال معلوم شد اسراییله کودک می‌کشه ..سازمان ملل پشت دیوار غزه گریه کرد و گفت اسراییله جنایت می‌کنه.طی یکسال در غزه جنازه رویهم تلنبار شد اسراییل یک نفر هم. غیر نظامی کشته نشد و همه دنیا حماس را پایبند اخلاقیات دانستند حتی اسیر پیرزن گفتند سرباز حماس بسیار مهربان بود و پسر مه

    • ناشناس
      1

      بزدل ها هستند که از ترس هایشان عبرت می گیرند نه اینکه از عاقبت ظالمان و تسلیم شدن در برابرظلم

    • ناشناس
      1

      اسرائیل همانطور که هر گروگان را با هزار اسیر فلسطینی مبادله میکنه الان باید به خاطر اعدام شش شهروند گروگان گرفته شده توسط حماس ۶۰۰۰ هزار نفر از شبه نظامیان اسیر را تیرباران کنه

    • ناشناس
      2

      خیر طی یکسال جنگ غزه حماس خانه غیر نظامی به خون نکشید و صرفا ده نظامی اسیر کرد و دو پیرزن پیرمرد با سرباز مهربان حماس عکس گرفتند و گفتند پسر مونه و پیرزنی قنداق تفنگ حماس را بغل کرده بود که مقدسه ‌‌. در برآورد فرهنگی این یکسال در مجموع. حماس با عزت جنگید و اسراییل به اعتراف سربازانش کودک می کشتند. و سر می‌بریدند که مردم بترسند و سازمان بین الملل اسراییل را جنایتکار تحت تعقیب دادگاه بین المللی معرفی کرد

    • ناشناس
      2

      والا طی خونریزی غزه هم آن زنان سرباز عیاش می‌رقصیدند شادی می کردند .خوبه می تونن با دخترکان پیرهن خونی که به خواب رفتند برقصند معلومه چه موندار نجاست اند

    • ناشناس
      1

      کسیکه با اشغالگری بماند اسمش بقا نیست

  • ناشناس
    16

    ساعت صفر ملت ایران خیلی وقته شروع شده است. با جنگ های نیابتی و بیهوده که منجر به کشته شدن ده ها هزار نفر و میلیاردها دلار ضرر به ملت ایران در طی ۴۶ سال گذشته شده است ما هیچ ما نگاه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      8

      خوبه کودکان غزه یک ساله در چادرها اسکلت گرسنه ماندند و دنیا می گه نه من..تو که نه کمک ایتالیا هم راه ندادن!!!!یک بیسکویت خونی دست بچه مرده هست برو آن را بردار!!!به فکر نان بودی مزرعه آسفالت نمی کردید دنبال جاده واسه ویراژ دادن آید که گرسنه. آید گول خوردید

    • طبل 2 خالی
      3

      بابا ساعت صفر - زیرو
      بابا قدرتمند
      باب اانتقام گیر
      بزن ببینم چی میزنی بزن نابودش کن قال قضیه رو بکن راحت شیم
      بریم اونجا خونه بسازیم با برادران لذت زندگی رو ببریم
      بزن دیگه

    • ناشناس
      3

      این بلا را کی سر مردم غزه آورد.
      حماس با کدام توان نظامی وارد اسرائیل شد .
      کسانی که جنگ را شروع کردند مسول خونهای ریخته شده هستند چه شما دوست داشته باشند و چه نداشته باشید

    • ناشناس
      3

      اگر حماس همان مردم غزه نبود اسراییل 2014 غزه را مثل کل فلسطبن اشغال کرده بود و باریکه ای نبود ..منتها اینکه گفتید جنگ از هفت اکتبر شروع شد با دروغ پیش آمدید ‌..کنار دریا بودید که نمی دانید ده ساله غزه محاصره آب غذا بود و هر ماه هفتاد هشتاد غیر نظامی می‌کشتند کپی محقوظ

    • ناشناس
      2

      تو همانی بلا سر درختان آوردی گفتی مثل کشور کفر آباد میشیم در حالیکه اروپا طبیعت می‌فهمه ...اول لقمه دهانت را قورت بده بعد بلا بلا کن..بلا آوردن سر غیر نظامی با توجیهات مسخره ای که میگی جرمه ..هیچ چی پررو زمین خواری ...معلومه اسراییله از هوا بمب سر غیر نظامی می‌ریزه ..نقل دهات قدیم که نوچه می‌گفت ارباب حق داره هر کاری بکنه و خودت هم با چماق مردم را می‌زدی ..الان هم میگی حق دارند خانه ها را به خون بکشند و قوانین بین الملل هم سرت نمی رود از همان چاقو. به دستان دنبال امامزادگانی واه واه

    • ناشناس
      2

      بلا بلا جنگ از 2014 شروع شده و اگر حماس نبود همان موقع غزه اشغال شده بودو اعضایشان سرقت رفته بود .. تو کنار دریا میرقصیدی انموقع ..

    • ناشناس
      2

      بلای زبان دروغ طعنه زن تو‌ سر خیلیا اینجا به باد آورده .چه مسخره ..هیچ چی توجیه جنایت جنگی نمی شه..قوانین بین الملل. سرت نمی ره که ..اینکه نمی گی اسراییل چرا جنایت کرده که سازمان ملل دنبالشه معلومه خودت چی هستی

  • فرناز
    9

    خدا آخرش رو خیر کنه بیروت و ساکنانش سرنوشتشون مث غزه نشه بجای اتس بس زخم عمیق تر وراه بدون برگشتی نشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      12

      به فکر سرنوشت خودت و اسراییل باش...چون سربازان اسراییل عیاش و قرصیاند ‌‌ اهل غزه در دنیا عزتمند شناخته شدند و اصول تربیت شاد شاد که اینجا هم آوردی نشان دادند قاتل کودکه

    • ناشناس
      5

      خوبه کم به دور ورت زخم زبان زدی بین المللی کار می‌کنی غزه در آتش می‌سوخت در شیراز. رقصیدی دو رو خیلی فکر غزه ای یلدایت را رنگین تر برگزار کردی فقط برای فتنگی امدی

    • ناشناس
      3

      اوا خواهر خخخخخ

  • علی @@@
    15

    جنگی که هیچ ربطی به ملت ایران ندارد و فقط خسارات و تحریمها و ماجرا جویی های پر هزینه اش به گردن ملت ایران افتاده .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      13

      باید هم بسوزی ارباب آت نتانیاهو سکه پول شد ..سربازان حماس تکه می شن و یکسال مقاومت کردند. به تو چه ترسو

    • ناشناس
      8

      ماجراجویی تویی با اصول شاد ارباب آت بیست ساله در ادارت اجتماعی قلدری می‌کنی

    • ناشناس
      6

      قرصهای نتانیاهو آت کل جهان را زامبی کرد. والا باریکه دل آدم را نورانی می کنه رسوم جدید تان حتی در آمریکا خودکشی اوره

    • ناشناس
      7

      بیست ساله تحریمی به کودکی که خودش صورتش ناحق خون شده چه ربط داره صدام و رضا خان هم بیرون کردند علتش نوزاد غزه بود ؟؟؟؟چقدر فکر می کنی هرروز یک روش خفه کردن جیغ کودکان در چادر ها بیابی

    • ناشناس
      12

      افغانستان که تسلیم آمریکا شد چرا درمانده آند سرزمین من می خوانند همینطور شاخ آفریقا بجز توله تزیینی بن سلمان که اونم هرکس راضی نمی شه پیمان خونریزی غزه امضا کنه

    • Anti_Zionizm
      8

      ربط داره
      رابطه مستقیم داره

    • ناشناس
      7

      یه چیزیه که کل دنیا می گه .چون آدم نگه بیشرفه..امروز هم در برلین به کودک کشی اعتراض کردند

    • ف
      26

      تو بیجا از طرف ملت ایران نظر دادی ملت حزب الهی تا پای جان با غزه هستند اسراییل اطفال کش راه بی بازگشت نتانیاهو تو گونی میکنیم میاریم میدون انقلاب دار می‌زنیم تا عبرت بشه بمسلمان

    • ف
      5

      تو آدم نانجیبی که به اسم این و آن نظر می دی ...فشداذن هم اخلاق خودته ..آی پی آت معلومه

    • ناشناس
      7

      تو خودت همونی هستی که حامی نتانیاهو بودی و به اسم ف از طرف من نظر می دی . مثل ارباب آت حقه بازی ‌.این لحن نوشتن هم کار خودته از طرف من می‌نویسی آدم حیله را اخر خدا می زنه

    • چای دبش باغ ازگل
      4

      من هم با علی @@@ موافق هستم جنگ میان اسرائیل و غزه عراق یمن فلسطین سوریه لبنان هیچ ربطی ب منه ایرانی که شب‌ها گرسنه سربربالین می‌گذاریم و از پس اجازه مسکن و معیشت خانواده محترم بر نمی آیم و شرمنده فرزندان خود هستیم ندارد!!! کسانیکه در ایران مخارج زندگی مردم ایران زمین را خرج جنگ اسرائیل و مقاومت می‌کنند گرسنه سربربالین نگذاشتن و شرمنده فرزندان خود نیستند تا بفهمند واجب شرعی چیست و معنی چراغی که ب خانه رواست ب م........... حرام چیست!!!

    • ناشناس
      3

      داددا قضیه چراغ نیست کودکان خفته به خونه ‌‌همه دنیا اروپا هم اعتراض می شه. فقط اینجا نیست .چرا صدای ناله شونو خفه می‌کنی

    • ناشناس
      6

      والا فقر را بهانه کردی .چون قضیه آنها فقر نیست .بلکه قتل نوزادانه و الان هم داری به مردن شأن میخندی ‌‌ودنبال ساکت کردن اعتراض برای کشتار بیشتری تا بیشتر بخندی ...یک ساله ازکرسنکی در چادر جیغ میزنند .راه بسته آند آدم شرف داشته باشه به نوزاد انحور نمی گه به من چه لال می مانه اقلا اگر هم کمک نکنه ..‌‌‌والا مسخره می کردی چرا باید خاک دور شهرها حفظ باشه .گرسنگی را اتفاقا خودت آوردی

  • ناشناس
    1

    الکیه هارت و پورت رسانه ای

  • ناشناس
    4

    البته آتش بزرگ را نتانیاهو حیوان راه انداخته چون هزاران کودک سلاخی می‌کنه تا آنها هم بعد چند ماه چند تا راکت بیاندازند آنهم نه مثل اسراییل به غیر نظامیان و تلفات وحشیانه نتانیاهو هست که چشمگیره و هرچه خانه هست آهن پاره کرده و در خانه ها جولان می ده و عمدا دنبال آزار کودکانه و فراری دادن باریکه

  • ناشناس
    2

    چه زمان؟ خخخخ خخ خخخخخخ بذارین از شوک حمله قبلی خارج بشن

  • حمار بسیجی
    0

    چرا ساعت صفر حمله می‌کنند، حزب الله باید ساعت ۸،۴۸ حمله را آغاز کند

  • واحد حقگو
    3

    سلام بر دوستان بنده نیز نظر بجای دوستمان علی آقا را تایید می نمایم.

  • ناشناس
    1

    اعراب رجزخوانند و این را به عرب پرستان ایران هم یاد داده اند.
    اسرائیل نشان داده دقیق و استوار در دفاع از مردم و سرزمین خویش است.
    برخلافش عرب و شرق پرستان ایران، کشور و مردم را فدای شهوات سیاسی خود میکنند.

  • ناشناس
    1

    حسن نصرالا وارد جنگ نمیشه چون مردم لبنان از ابتدای جنگ غزه بهش هشدار داده اند که جنگی با اسراییل ندارند و همراهیش نخواهند کرد !!!!
    فقط خدا کنه یدف به حرف تندروهای ایران گوش ندن که بیچاره بشن !!

  • ناشناس
    0

    هیچ جنگ گسترده ای بین حزب الله و ارتش اسرائیل جز تحریک بازار ارز ایران در کار نخواهد بود!

  • چای دبش باغ ازگل
    2

    ای کاش متوجه شده باشید جنگ اعراب و اسرائیل بما مردم ایران زمین هیچ ربطی ندارد تعداد خیلی اندکی هستن که فکرشون هدر رفتن انرژی و ثروت ملی ایرانیان است!؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      مردم ایران هزار ساله برای امامان با تعزیه های مردمی اظهار ارادت کردند .حتی حافط شیراز از قرآن عرقان رشد کرد .اندیشه های یزیدی تو بیگانه است

  • ناشناس
    2

    آقای حسن نصراللعه لطفا ایران را درگیر جنگ نکنید ما خودموووون به اندازه کافی بدبختی داریم...................

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      دغدغه تو‌ کسب درآمد از تبدیل باغات به برجه ..تو هم ادارات اجتماعی ایران را درگیر اصول کفر نتانیاهو پزشکی
      مسکن قرصیی.بجای غذا نکن

  • ناشناس
    1

    خوب به ما چه؟ چه ربطی به مردم ایران داره؟ چرا دولت ما سینه چاک دیگران شده چرا منابع مالی ما باید خرج دیگران بشه؟ به ملت خودت برس
    ترکیه و روسیه و چین فکر اقتصاد مردم خودشون هستن اون‌وقت دولت ما سینه چاک دیگران
    چقد بیگانه پرستی می‌کنید بیگانه پرستی خاری و ذلت داره به فکر مردم خودت باش تا به چشم عزت و اقتدار نگاهت کنن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      ان روز که وعده قدرت گرفته اند تعهد داده اند که ثروت ایران خرج ابادی و توسعه خودش نخواهد شد!

  • ناشناس
    1

    دیگه عملا اسراییل خانه های غیر نظامیان را هرروز بمباران و صدها کودک و جوان به خون می کشد بعضیا در حرفهای نخ نمای اول جنگ ماندند که به مرور دروغها رو شد چون اسراییل عملا مدرسه بین الملل هم به خون کشید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اونها که این بهانه رو دست اسراپیل دادند در جنایت کمتر از آن نیستند

  • ناشناس
    2

    شاید لازم باشه باطری ساعت رو تعویض کنید.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      باطری که دهان اسراییل را ....کرده عوض نمی کنند ..به کسیکه ازدور یه خونها تماشا کرد و عید گرفت چه مربوط

  • ناشناس
    1

    لعنت خداوند بر قوم ظالم

  • ناشناس
    0

    جنگ کجا بود تمام شد و اتش بس -دامنه نوسان بورس را از محدودیت خارج کنید دیگه تحمل این همه خسارت نیست الن که سبزه محدود شده وجنگ تمام وقتی اوضاع خرابه و پرتنش مدودیت باز آخر مدیریت وسواد

  • ناشناس
    0

    این خاورمیانه عجب مردم عجیبی دارد همیشه درگیر جنگ وخونریزی،خداوند ۱۲۴هزار پیامبر برای این خطه فرستاد که شاید هدایت بشوند وبر راه انسانیت وآدمیت بیایند دید نشد ،پیامبری دیگر نفرستاد و رهایشان کرد،قرنها است که توسر همدیگر میزنند ،البته بعضی رهبرانشان عاقل شده اند وراه سعادت ملت و کشورشان در پیش گرفته اند،برید مثل اروپا که بعد جنگ جهانی دوم به سر عقل آمدن مسیر ترقی و پیشرفت وعلم در راه خدمت به بشریت پی بگیرید،این جنگها جز ویرانی ونابودی چه دست آوردی داشته؟!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      6

      مخصوصا عده ای فتنه در خاور میانه هستند که ذاتشان به صهیونیسم شاد قرص می خوره و با اینکه از ۲۰۱۴. اسراییل به غزه حمله کرد تا تصرف کند. باز برای ارباب واق میکنند و می گن ازهفت اکتبر شروع شد
      آخه نادان اسراییله عملا خانه های غیر نظامیان را به خون می کشه سربازان غزه کدام غیر نظامی کشتند که دروغ بگی ..آخه مردم آلمان خود برای غزه امروز درآمدند ..همه چیز را با حقه تفسیر می کنی ...و غلط ..مکر اروپاییان به مسیح پیامبر ایمان نیاوردند که می گی برای اروپا پیامبر. نیامد‌‌

  • ناشناس
    2

    جنگ اصلا چیز خوبی نیست چون کسانی که توان مالی دارن خانواده ی خود را به جاهای امن میفرستن.و مردم بی پناه و فقیرهستن که تاوان میدن..سود جنگ هم به جیب کشورهایی میره که اسلحه میفروشن.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      خاک و نسل غزه از پیامبرانه که عزت نصیب شأن میشه..اسراییل دیگه مواد مخدر را به اسم پزشکی هم وارد کرده و مردانی از خدا هم هستند که دهانش آسفالت کنند .نه اینکه اینجا یه اصول انگ زنی اخلاق کفر انها ذاتا مایل آند

    • ناشناس
      0

      اگه به سود بود که خود اسراییل تولید و به خودش میفروشه!!!!اسراییل و بن سلمان به برتری اصول اخلاق غزه که از امام حسینه حسد دارند

    • ناشناس
      2

      بارها راه را باز گذاشتند اما مردم غزه ترک نکردند و مقاومت کردند و خود فرزندان اهل غزه سربازان هستند ..در حالیکه بقیه قسمت‌های فلسطین اینهمه مقاومت نکردند ..عزت مردم غزه ورد زبان اروپاست چون آنها بیشتر حالی شونه چی به چیه ..‌‌‌‌ز کار شما حیله گریه..خود مردم آند که یک سال دهن نتانیاهو را آسفالت کردند و نتوانست با یکه را فراری بده که ایمان قوی میخواد برعکس بهترین دفاع زمینی داشتند و نتانیاهو. خر در گل

    • ناشناس
      0

      جنگ‌ نیست که دنیا پر گل و‌شیشه و قرص فلوکستین و شاد و ...شده

  • ناشناس
    0

    مردم خاورمیانه این ۴ هزار ساله که دارند بخاطر هیچ و پوچ با هم می جنگند،از زمان حضرا موسی علیه السلام تا الان،به نظر شما این کار عاقلانه است؟؟؟اقای سید حسن نصرالله تا کی می خواهد جنگ کند،اسرائیل تا کی می خواهد جنگ کند؟؟؟تا زمانی که فکر مردم خاورمیانه تغییر نکند،این جنگ های بی پایان ادامه خواهند داشت و کشورهای دیگر هم سود انرا می برند..ای مردم خاورمیانه بیدار شوید و با هم زندگی کنید.از هر قوم و قبیله و دینی که باشید،حتی دین هم نداشته باشید.مهم انسان بودن است.

    نظرات شما -
    • Anti_Zionizm
      0

      خیلی خوبه این
      فکر کن ایران و لبنان با اسرائیل صلح کنن

  • ناشناس
    1

    حضرت مسیح در اروپا به دنیا نیامده بلکه در بیت الحم در بیت المقدس امروز که جز خاورمیانه محسوب میشه، وگسترش دین مسیح در اروپا دلایل دیگری دارد

  • ناشناس
    1

    بزار جای طنز لو رفتن اولی خوب بشه بعد

  • ناشناس
    1

    احتمالا در سرای آخرت حنگی بشدت رنگی و سینما سکوپ خواهد بود.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      اسراییل انحا سرش گرمه که کنار کرسی نشستی

  • شاهنامه
    2

    اکثر ثروتمندان دنیا یهودی هستن پس پول دارن و پول هم قدرت و عزت میاره . غزه رو نابود کردن . حزب الله حمله کند تا دیگه لبنان هم به ویرانه تبدیل بشه . بسم الله بزن

  • ناشناس
    2

    من جای نتانیابو بودم چهار بمب اتم بر روی غزه لبنان و چها رتا بر سر یمن میریختم تمام میشد

    نظرات شما -
    • Anti_Zionizm
      0

      بزرگ ترین دشمنش ما هستیم
      من جاش بودم رو ایران میریختم
      اگه جیگر داشتم
      جیگر

  • واحد حقگو
    1

    سلام بر دوستان ریاست محترم جمهور دیشب در گفتگوی تلویزیونی اعلام کرد اجازه برداشت از صندوق توسعه ملی اخذ شده تا به حال دولتها 1000مبلیارد دلار به این صندوق بدهکار هستند بنابر این پولی بابت بازسازی لبنان در جنگ احتمالی وجود ندارد و خود ملت شریف و نجیب ایران بیشتر احتیاج دارد.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      ملت ایران باید مثل برده در خدمت عربهای باشن این هدف اصلی است

  • ناشناس
    4

    اونی که می‌گه جنگ غزه ربطی به ایران و ایرانی نداره احتمالا دینش انسانیته و خیلی هم شجاعه و باور کنیم که دلسوز سفره مردمه؟

  • ناشناس
    0

    عقربه ساعت صفر کلا خوابیده .

  • مردم
    1

    الان حماس و حزب الله در صف واکسیناسیون نوزدان مخفی شدن

  • ناشناس
    2

    همه با نابودی اسراییل موافقند به غیر از اسراییل آمریکا فلسطینی ها حزب الله و حامیانش.

  • ناشناس
    0

    به نظر من باید مثل خودشون بود چطورمردم بی دفاع رو میکشن حزب الله یا ایران هم باید حمله به مردمش بکنه تا طمع تلخ ادم کشی رو بکشن

  • تیمور
    0

    جنگی که به ما ایرانی ها مربوط نمیشه چرا باید تمام هزینه ها رو ما بپردازیم که مردم خودمون نان شب نداشته باشند متاسفم براتون امیدوارم سرنگون بشید انشاالله به حق خدا

    نظرات شما -
    • Anti_Zionizm
      0

      یه طرف جنگ اسرائیله
      یه طرف جنگ هم ایرانه
      بعد میگه جنگی که به ما مربوط نمیشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد