یک نماینده مجلس مطرح کرد

پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شود

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با مصوبه این کمیسیون، پنجشنبه‌ها نیز مانند روز جمعه تعطیل خواهد شد و ساعت کار کارمندان در هفته به ۴۰ ساعت کاهش خواهد یافت.

پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شود

 فضل الله رنجبر، عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: درباره موضوع تعطیلات آخر هفته بحث مفصلی شد و در نهایت مصوب شد که جمعه‌ها تعطیل باشد و روز پنجشنبه نیز خدمات اداری ارائه نشود که به معنای همان تعطیلی است‌.

وی بیان کرد: همچنین سقف ساعت کاری اداری در طول هفته ۴۰ ساعت در نظر گرفته شد که این موضوع در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی رأی آورد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته بررسی درباره جزئیات این موضوع به جلسه روز سه‌شنبه هفته جاری کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی موکول شد. همچنین قرار شد روز سه‌شنبه ایراداتی که شورای نگهبان و هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به مصوبه افزایش تعطیلات آخر هفته وارد کرده‌اند، بررسی و اصلاح شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در واقع قرار بر این شد که ما روز سه‌شنبه اصلاحیه متنی مصوبه مربوط به تعطیلات آخر هفته را انجام دهیم تا ایرادات شورای نگهبان و هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام مرتفع شود. جزئیات و نحوه تدوین مصوبه مربوط به تعطیلی روزهای پنجشنبه و جمعه و کاهش ساعت کاری به ۴۰ ساعت در هفته، به روز سه‌شنبه هفته جاری موکول شد.

 

منبع: برترین ها
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • چای دبش باغ ازگل
    3

    فقط کارمندان پس کارگران چی؟؟؟ آیا پنج شنبه کارگران دبل حقوق دریافت می‌کنند؟؟؟ پرستاران و نظامیان چطور؟؟؟

    نظرات شما -
    • ناشماس
      2

      شما غلط می کنین و چرا تبعیض
      باید همه جا تعطیل باشد نه بخشی
      که از کارگران حقوق می گیرند خدا لعنت کنه قوم ظالمین رو

  • ناشناس
    7

    با سرعت به سوی دوری از دنیا و پسرفت ادامه خواهیم داد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      پیش به سوی قله

  • ناشناس
    3

    وقتی منافع ملی قربانی، تعصب می‌شود

  • ناشناس
    3

    کارگر کار کن مگو چیست کار

  • ناشناس
    9

    ما نظرمان روی شنبه هست

  • ناشناس
    6

    الان دقیقا غیر از ایران آیا کشور مسلمان دیگه ای هم هست که ۵ شنبه رو تعطیل کنه !!! جریان نفوذ برنامه بسیار دقیقی رو داره اجرا میکنه تا ایران رو ۱۰۰ سال از همه دنیا عقب بندازه….

    نظرات شما -
    • سلام
      1

      سلام اگر کشورهای مختلف جهان پنجشنبه تعطیل نیست برای اینگه شمال را ندارند مازندارن. رشت. نوشهر.....
      کارمندان باید به شمال بروند چون خيلي کار میکنند مفید روزی 30 دقیقه

  • ناشناس
    3

    کلا کشور ۴روز تعطیله وبا جهان هیچ ارتباطی ندارد
    ۵شنبه تا ۱شنبه

  • ناشناس
    5

    بالاخره متحجرین کار خودشان را کردند پنجشنبه جمعه شنبه یکشنبه مراودات خارجی تعطیل!!!!!! چرا با عقلانیت این همه فاصله دارند؟

  • ناشناس
    1

    کارکنان در این چند ماه کم تعطیلی داشتند!!؟ هر روز تعطیل بودند، همون روزای عادی هم بیشتر اوقات سرکار نیستند چه خبره که پنجشنبه ها هم میخوان تعطیل کنن.

  • ناشناس
    1

    تا شما باشید و چنین تصمیماتی به امید آبادانی ایران نباشید زیاد کار می کنید پنج شنبه رو هم تعطیل کنید اگر تبر در دست ریشه رو می زدید بمانند این تصمیمات نادرست نزده بودید مگه همه کارمندن که تعطیلی پنج شنبه ها به نفع همه باشه به نفع اوناییه که با پارتی سرکار رفتن در طول هفته یه ساعت کار مفید انجام نمی دن چون خودشون از اینا خبر دارن دیگه چه سر کار باشن چه نباشن یکیه به این دلیل پنج شنبه رو تعطیل می کنن بقیه که آدم نیستن از نظر شما ، اینم از این رئیس جمهور ، با تصمیمات غلط بیشتر از این‌آسیب نزنین اگر بجای این فکرای غلط استادیوم آزادی رو نگهداری و بازسازی کرده بودید اینجوری مورد تمسخر کشورهای آسیایی قرار نگرفته بودیم برق گرفتگی دو نفر قطع برق موقع کنفرانس خبری تمرین تیم قطری در تاریکی وضعیت چمن وووووو همه اش بجای فکر اساسی برای آبادانی مشغول رشد و بهینه تنبل سازی در جامعه بودید که فردا این تنبل ها موقع رای و....دستتون رو بگیرن

  • امیر
    1

    بهتر بود شنبه رو تعطیل میکردن و روز پنجشنبه مانند دیگر روزها تمام وقت کار کنن با این تصمیم هم تعاملات بین‌المللی بیشتر بود و هم ساعات کار اداری کم میشد و به خواسته خود میرسیدید. چون شنبه اکثر کشورها تعطیل هستند.

  • ناشناس
    1

    ایران همیشه تعطیله،یک مشت مفت خور بار ادردین به نام کارمند

  • کارمند
    0

    درحالیکه عدالت جزء اصول مذهب، اصول قانون اساسی و روال قانونگذاری است؛ کارمندان دولت در تهران بیش از پانزده سال است که پنجشنبه ها تعطیل هستند اما کارمندان شهرستانی از این تعطیلی محروم بوده اند. تاکنون این تبعیض و بی عدالتی باعث نارضایتی شدید کارمندان شهرستانی و احساس تبعیض، کاهش انگیزه شغلی و درنتیجه، کاهش بهره وری آنان شده است. پول و ثروت برتر از عدالت نیست، طبق کدام دلیل و منطق، وقتی کارمندان مستقر در تهران که مرکز مبالات اقتصادی کشور و محل استقرار دستگاه های ستادی و وزارتخانه هاست پنجشنبه ها تعطیل هستند مشکلی ایجاد نشده ولی حالا که قرار است به لطف نمایندگان محترم مجلس، محرومیت کارمندان شهرستانی پایان پذیرد اینقدر به اقتصاد کشور صدمه وارد می شود؟!!! چرا به اصطلاح فعالان اقتصادی تاکنون در مورد تعطیلی کارمندان تهرانی حتی یک بار اعتراض نکرده اند؟ ضمنا کارگران و کارمندان عزیز بخش خصوصی، تابع قانون کار هستند و با قانون مدیریت خدمات کشوری ارتباطی ندارند همچنین دستگاه های مرتبط به بازرگانی، صادرات و واردات، مثل گمرک، امور مالیاتی، بانک های ذیربط و غیره تعطیل نیستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد