کشورهای رقیب، پای سخنرانی پزشکیان

کارشناس مسائل خارجی گفت: کشورهای رقیب منتظر شنیدن سخنرانی پزشکیان در سازمان ملل بودند اما مواضع سیاست خارجی جمهوری اسلامی همان مواضع قبلی است‌‌.

کشورهای رقیب، پای سخنرانی پزشکیان

مهدی مطهرنیا در گفتگو با خبرفوری اظهار کرد: با تغییر دولت و کابینه شاهد تغییر نگرش نسبت به مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی هستیم.

وی افزود: تا تغییری در رفتار و کنش ایران نباشد، تعارضات دیپلماتیک ادامه خواهد داشت. پزشکیان در جایگاه رئیس‌جمهور نمی‌تواند تعیین‌کننده سیاست خارجی ایران باشد.

مطهرنیا ادامه داد: کشورهای رقیب منتظر شنیدن سخنرانی پزشکیان در سازمان ملل بودند اما مواضع سیاست خارجی جمهوری اسلامی همان مواضع قبلی است‌‌.

وی تصریح کرد: پزشکیان در تلاش برای گسترش اسلام در داخل کشور و صلح در خارج از کشور است و با این کار در حال مدیریت منازعات است اما آیا طرف مقابل مدیریت منازعه را به تهران خواهد سپرد و اجازه خواهد داد تهران زمین بازی را برای رقبا و دشمنان خود در منطقه آماده کند؟

این کارشناس مسایل خارجی گفت: طرف مقابل می‌گوید اول ایران اسلحه خود را بر زمین بگذارد و بعد ما اسلحه را بر زمین می‌گذاریم اما آیا تضمینی وجود دارد که اگر ایران اسلحه را بر زمین بگذارد آن‌ها نیز چنین کاری بکنند؟

وی در انتها اضافه کرد: بر اساس نوع عملکرد اسرائیل، کشورهای منطقه و نظام بین‌الملل و بحران‌هایی که داریم باید به پزشکیان و تیم او امید داشت که بتوانند مسائل و بحران‌های داخل کشور را حل کنند تا بحران‌های بین‌المللی.

منبع: خبر فوری
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد