دور جدید فحاشی و توهین تندروها به ظریف همزمان با بالا گرفتن احتمالات درباره آغاز مذاکرات هسته‌ای

در روزهای اخیر دولت پزشکیان مورد حملات و هجمه‌های توهین‌آمیز مخالفانش قرار گرفته که توهین‌هایشان را هم با پوشش آزادی بیان و انتقاد بیان می‌کنند.

دور جدید فحاشی و توهین تندروها به ظریف همزمان با بالا گرفتن احتمالات درباره آغاز مذاکرات هسته‌ای

در ادامه فحاشی‌ها و توهین‌های مخالفان دولت، یک عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در توئیتی توهین قبلی‌اش به حسن روحانی و محمدجواد ظریف را تکرار کرد و نوشت: «دوباره اسب آبی!»

حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، پیش از این در ادامه روند توهین‌هایش به مقامات دولت‌های یازدهم و دوازدهم گفته بود: «ما کسانی داشتیم که وقتی با انگلیسی‌ها، آمریکایی‌ها و فرانسوی‌ها روبرو می‌شدند، از شدت خنده دهانشان را مثل اسب آبی باز می‌کردند ولی به نیروهای انقلاب در داخل کشور اخم و تف و لعن می کردند.»

در ادامه همین خط، حمید رسائی نماینده تندرو تهران در مجلس نیز در شبکه اجتماعی ایکس، تصاویری از محمدجواد ظریف منتشر کرده و نوشته است: «سفر آمریکا، جایی که می‌توان دندان‌های ظریف را شمرد...»

این توهین‌ها همزمان با سفر پزشکیان و هیات همراهش به نیویورک، از یک برنامه صدا و سیما کلید خورد. در آن برنامه گفته شد که «از داشتن چنین رئیس جمهوری احساس شرم می‌کنیم»؛ پس از انتقادات گسترده از ادبیات مطرح شده در برنامه صدا و سیما، این سازمان در جوابیه‌ای به خبرآنلاین، بخشی از برنامه مذکور که در آن توهین صورت گرفته بود را، «محفل آزاداندیشی» خواند و انتقاد از ادبیات مطرح شده را، در راستای «نفاق» ارزیابی کرد.

به نظر می‌رسد مطرح شدن احتمالاتی درباره از سرگیری مذاکرات هسته‌ای و گشایش‌هایی در تحریم‌ها، مخالفان دوباره حملات خود را آغاز و این بار از ابتدا کارشان را با فحاشی و توهین شروع کرده‌اند. 

دور جدید فحاشی و توهین تندروها به ظریف همزمان با بالا گرفتن احتمالات درباره آغاز مذاکرات هسته‌ای

منبع: خبر آنلاین
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 17
  • چای دبش باغ ازگل
    3

    پزشکیان که همش از گروه مقاومت دفاع کرد و اسراییل محکوم می‌کرد یعنی حرف دل تندرو ها زد!!

  • ناشناس
    5

    چرا میخواهید پزشکیان حرفهای شما تندروها را تکرار کند .ادبیات و موضع گیری های شما تند روها ایران و مردم را به ذلت و فلاکت انداخته .حال که یک انسان با روش برتر می‌خواهد آبرو و اعتبار برای ایران کسب کند در راهش سنگ اندازی نکنید .همان سیاستی که در زمان خاتمی و روحانی اجرا کردید و ایران را زمین زدید .شرم کنید .

    نظرات شما -
    • یا حق
      9

      بلاهت و ساده لوحی برخی؛ سرمایه داخلی برای بیگانگان و موساد و سیا شده است. نتیجه غش کردن روحانی سمت غرب چه شد که میخواهید پزشکیان بیچاره را به همان سرنوشت شوم روحانی گرفتار کنید؟! نتیجه این همه کرنش روحانی و ظریف جز این همه تحریم چه بود؟!
      هنوز سفر پزشکیان به نیویورک با همین روش برتر!! مورد نظر شما تمام نشد ؛ جلادان کاخ سفید با چندین تحریم در حوزه نفت و گاز بدرقه اش کردند.... تا کی ساده لوحی و ذلت خواهی؟!!!

    • ناشناس
      1

      نتیچه گدایی شما از چین و روسیه چه شد جز بر باد رفتن ایران؟؟؟
      خودتو به کری و کوری زدی نمیبینی روسیه و چین نفت ایرانو مفت میبرن پول هم نمیدن دستور پشت دستور هم میدن
      تو یکی از حق حرف نزن که حقیقت جلوی چشماته و نمیبینی
      یه زمانی به عربستان و کره جنوبی و امارات و قطر و... میگفتید گاو شیرده آمریکا!!!
      الان اونها تو همه چی پیشرفت کردن ما تو پراید بی درو پیکر موندیم
      برو پی کارت تو دنبال جیره خودتی

  • ناشناس
    0

    بیان واقعیت که تصویر خودش معرف آن است و پنهان نمی شود.

  • حسین
    1

    آنهای که فحش می‌دهند قطعا منافعشان که همان چپاول اموال ملت است بخطر افتاده است مثل چای دبش ،وگرنه همه میدانن رهایی ملت از این همه مشکل رابطه با دنیاست و بس چه ظریف انجام دهد چه باقری کنی

  • ناشناس
    2

    اتفاقا به نظرم این نشان میدهد منطق و روش کار ظریف وپزشکیان کاملا درست ومنطبق بر رای و خواسته مردم است ،چون افرادی که بی منطق هستند وچیزی برای ارئه به مردم ندارند مورد تنفر مردم هستند مجبورند در مقابل این منطق دهان متعفنشونو به توهین وتحقیر باز کنند امثال رحیم پور ورسایی

  • م
    1

    به نظر باوضع جدید جنگ مذاکره ای در کار نیست دلواپسان خود را برای جنگ آماده کنند

  • ناشناس
    1

    این تندرو های بی عقل نشسته آند و مردم بدبخت غزه و لبنان و در نهایت مردم ایران را به باد خواهند داد و خودشان هم میرن پیش عمو پوتین تو سیبری .
    لعنت به تندروها در هر دین و مذهبی

  • ناشناس
    0

    گروهای ۵ درصدی هیچ جایی در تعیین سرنوشت مردم ندارند .

  • ناشناس
    1

    مگر غیر از اینه اینها فقط در داخل کشور شاخ و شونه می کشن ولی در برابر خارجی ها مثل موش میشن

  • ناشناس
    1

    تمامی تلاش و ماموریت عده ای سوق دادن کشور به تباهی و قهقرا بوده و هست و تنها به حفظ قدرت و موقعیت خود می اندیشند و منافعی است که از این تحریم و فشارهای بین المللی و محدودیت‌های اقتصادی و بانکی نصیب آنان شده است بهره ها برده اند و طبیعی است که با هر مذاکره ای در جهت بازگشایی گره ای که برایش سالیان سال زحمت کشیدند به بهانه های غربگرایی و دور شدن از مسیر انقلاب سنگ اندازی و مخالفت ورزند

  • مهرداد سربندی
    3

    شهید ظریف !! ببخشید . خواستم بگم شهید بهشتی. بسکه این دو بزرگوار از نظر اندیشه . صداقت فهم و شعور اسلام فهمی و دین باوری و شجاعت و صراحت لهجه شبیه هم هستند خب آدم ممکنه اشتباه کنه. بگذاریم خواستم بگم ظریف هم مثل شهید بهشتی مظلوم زندگی می کند و مثل او هم احتمالا مظلوم شهید می شود و خار چشم دشمنان داخلی و خارجی هست و خواهد بود.

  • ناشناس
    0

    چون یخچال تندروها پر هستش اینا از ترس اینکه یخچالشان خالی بشه با دستور کاسبان تحریم شو راه میندازن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      اینقدر بدبختید که سنگ بخور بخورها را به سینه میزنیدکه شایدبه شماهم بدهند کور خواندی اصلاح طلبان با امثال تو رانت خوری میکنند و تورا به طرف انسانهای پر کار وبی ادعا میفرستند وچیزی به تو نمی ماسه بجز اینکه توهم رانتخوار باشی

  • ناشناس
    0

    نگران نباش مردم هم تندورها رو بسیار مورد عنایت قرار میدن!
    شب و روز و جا مکان هم نداره

  • ماشاالله‌مودن
    0

    دیگه ازوضع‌زندگی‌کردن‌‌‌اکثریت شریف خسته شدن‌‌گرانی اجاره بهای مسکن‌‌ آقای پزشکیان قول دادن که انشاالله فرجی بشودبه‌مشکلات‌ملت شریف‌زمان‌. حضرت علی هم‌به مولایمان‌‌نعوضن‌بلا‌توهین میکردن‌شماروخداشماهاکه زندگی مرفع داریدکمی هم بفکرملت باشید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد