سردار «رمضان شریف» رئیس ستاد انتفاضه و قدس

حزب‌الله لبنان در جنگ زمینی دست برتر دارد

رئیس ستاد انتفاضه و قدس در این نشست گفت: اعراب در هفت دهه گذشته با هم دیگر چنین شکستی را که محور مقاومت به رژیم صهیونیستی وارد کرد، نتوانستند تحمیل کنند، اما به رهبری سید حسن نصرالله این اتفاق افتاد.

حزب‌الله لبنان در جنگ زمینی دست برتر دارد

سردار «رمضان شریف» گفت که شهید حسن نصرالله را همه با دیده تحسین نگاه می‌کنند، او اولین شکست نظامی را به صهیونیست‌ها چشاند و همه مردم و اقوام و مذاهب به او باور و اعتماد داشتند. بدون شک اسرائیلی‌ها از سالهای دور دنبال ترور شهید نصرالله بودند و امروز به کسانی که می‌گویند چرا این انفاق افتاد باید گفت که در کوران جنگ آشکاری که در یک سال گذشته شکل گرفته است، طبعا هدایت و رهبری چنین صحنه‌ای به حضور مداوم‌تری نیاز دارد و با توجه به اینکه صهیونیست‌ها با مجموعه ابزاری که دارند این اتفاق افتاد. البته این نکته ضروری است که گفته شود صهیونیست ها ۳۰ سال است که می‌خواستند سید حسن را ترور کنند، اما موفق نشده بودند.

وی ادامه داد: قطعا پایه‌های اصلی رژیم صهیونیستی بر ترور استوار است که بعد از طوفان الاقصی آمار ترورها افزایش یافت اما همیشه این روش همیشگی آنها بوده است.

شریف اظهار کرد: برای جهان اسلام و ایران و محور مقاومت موضوع مهمی که مطرح می‌شود این است که بعد از این اتفاق چه می‌شود؟ با شناختی که از نحوه عمل حزب الله داریم حتما آنها قدرتمندتر و موثرتر و میدانی‌تر عمل خواهند کرد. مطمئن باشید در ساختار نظامی و امنیتی حزب‌الله تغییری ایجاد نمی‌شود و  به ویژه سازمان رزم حزب الله در هر حوزه موشکی و پهپادی و جنگ زمینی ساختارشان تقویت خواهد شد.

وی با اشاره به تهدید صهیونیست‌ها به ورود به خاک لبنان اظهار کرد: حزب الله لحظه شماری می‌کند برای شروع جنگ زمینی چون در این جنگ دست برتر دارد.

شریف ادامه داد: در این پنج روز که عزای عمومی در کشور اعلام شده است باید برنامه‌های مناسبی برای گرامیداشت مقام سید حسن نصرالله و حزب‌الله داشته باشیم. در این نشست در این باره هم صحبت خواهیم کرد. باید پشتیبانی و ارادت خود را به جریان حزب الله و شخص سید حسن نصرالله نشان دهیم و مراسم هایی را در شان ایشان برگزار کنیم. این مراسم ها در سطح ملی و میدانی در کشور برگزار خواهد شد.

رییس ستاد انتفاضه و قدس تصریح کرد: روز سه‌شنبه تجمع دانش‌آموزی در میدان فلسطین داریم و روز  دوشنبه مراسمی از سوی کمیته حمایت از مردم فلسطین و اتحادیه جوانان در سالن اجلاس سران با حضور  ۱۲۰ مهمان از کشورهای مختلف برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مراسم اصلی در تکریم جایگاه و مقام سید حسن نصرالله احتمالا در روز چهارشنبه در تهران برگزار می‌شود. زمان و مکان دقیق این مراسم متعاقبا اعلام می‌شود.

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • سید عزیز
    1

    رمَضون باز تو حرف زدی .کدوم دست برتر؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      آنها در زیر زمین و در مخفیگاه شان در امان نبستند. حالا روی زمین دست برتری دارند

  • ناشناس
    0

    تا حالا می گفتید در جنگ موشکی! حالا شد زمینی؟ با کدام فرماندهی؟

  • ناشناس
    2

    به یاری خون شهدا پبروزید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اگه قدرت داشتن که همشون یه این وضع شهید نمی شدن. کمی تفکر!

  • ناشناس
    0

    هر هر هر هر

  • ناشناس
    0

    فقط چرت و پرت میگن

  • ناشناس
    0

    راست میگه. تو هوایی و دریایی هم جنس شون ناب تره.

  • ناشناس
    0

    مگر از حزب‌ اولا چیزی هم مانده

  • ناشناس
    0

    فقط شعار زیاد به کشته دادن الکی آدم بایدزبان و عملش یکی باشه وگرنه گناه داره بخدا کسیو جلو بفرستی خودتو بکشی کنار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد