رئیس سابق سیا: ایران پاسخ هرگونه حمله اسرائیل را خواهد داد

رئیس پیشین سیا با اشاره به این‌که رژیم صهیونیستی هرگز از طریق نظامی به اهداف خود نرسیده، هشدار داد که جمهوری اسلامی پاسخ هرگونه حمله این رژیم را خواهد داد.

رئیس سابق سیا: ایران پاسخ هرگونه حمله اسرائیل را خواهد داد

رئیس پیشین سازمان اطلاعات مرکزی ایالات متحده (سیا) لئون پانه‌تا هشدار داده است که اگر رژیم صهیونیستی به ایران حمله کند، «ایران نیز پاسخ خواهد داد».

پانه‌تا که در دولت‌های کلینتون و اوباما فعالیت داشته است، در مصاحبه با شبکه «ام اس ان بی سی»، ضمن تاکید بر این‌که منطقه در نقطه حساسی قرار دارد، تصریح کرد که اگر رژیم صهیونیستی به ایران حمله کند، احتمال وقوع یک «جنگ تمام عیار» در منطقه غرب آسیا وجود خواهد داشت.

رئیس پیشین سیا در تحلیل وضعیت فعلی غرب آسیا گفت «در حال حاضر، گفت‌وگوهای جدی در تمامی طرفها در حال شکل‌گیری است اما اساس این گفت‌وگو این است که از نظر نظامی چه رخ خواهد داد و آیا احتمال دارد که اسرائیل پاسخ خود را محدود کند یا این‌که تمام توان خود را خواهد گذاشت که اگر اینطور شود، ایران نیز پاسخ خواهد داد».

این مقام سابق سیا در خصوص عملکرد نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو گفت، پی بردن به جزئیات اقدامات سیاسی نتانیاهو امری دشوار است.

وی ادامه داد در ۷۰ سال گذشته، اسرائیل، «هرگز نتوانسته از طرق نظامی به اهدافی که در نظر داشته دست یابد که این احتمالا بر اقدامات آتی دولت نظامی اسرائیل تاثیر خواهد گذاشت».

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سه شنبه هفته گذشته، با شلیک ۲۰۰ موشک و هدف قراردادن پایگاههای نظامی مهم رژیم صهیونیستی، پاسخ اقدامات تروریستی اخیر این رژیم را در به شهادت رساندن رئیس دفتر سیاسی حماس اسماعیل هنیه و دبیرکل حزب‌الله سیدحسن نصرالله و فرمانده سپاه عباس نیلفروشان و مردم غزه و لبنان داد.

ایران هشدار داده که اگر رژیم صهیونیستی به این حملات پاسخ دهد، پاسخ بعدی ایران بسیار سخت‌تر خواهد بود.

منبع: فارس
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • تله ی جنگ یک واقعیت است تحریم نعمت نیست عذاب است
    0

    توکه ازخداته چون اینقدرسلاح دادین به عربها واذربایجانی وهندوپاکستانی که هر کدومشون به تنهایی میتونن قزلباشهارونابودکنند وبهانه استفاده ازهسته ای هم میدید و دیگه روسیه وچین حراج خری وفروش جنوب و شمال نمیکنن وخودت هم میای برای تقسیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد