تاکید مجدد هریس بر حمایت از رژیم صهیونیستی

نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات در بیانیه‌ای که به مناسبت سالگرد طوفان الاقصی منتشر کرد مجددا بر حمایت خود از رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

تاکید مجدد هریس بر حمایت از رژیم صهیونیستی

«کامالا هریس»، معاون رئیس‌جمهور و نامزد ریاست‌جمهوری حزب دموکرات آمریکا برای انتخابات ۲۰۲۴ در بیانیه‌ای در سالروز عملیات طوفان الاقصی در سال گذشته میلادی که توسط رزمندگان حماس و مقاومت فلسطین علیه صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی به اجرا در آمد، ضمن حمایت مجدد از رژیم صهیونیستی و تهدید حماس ادعا کرده است: «ما باید تضمین کنیم دیگر چیزی مثل اتفاق وحشتناک هفتم اکتبر مجدد رخ ندهد. من هر کاری بتوانم انجام خواهم داد. »

نامزد دموکرات‌ها با تاکید بر هرگونه تلاش در «تضمین» برخورداری رژیم صهیونیستی از تمامی ملزومات نظامی گفت: «تعهد من به امنیت اسرائیل تزلزل ناپذیر است.»

هریس بدون اشاره به تعداد شهدای غزه و جنایات رژیم صهیونیستی در این باریکه فقط گفته است که از «مشاهده ابعاد مرگ و ویرانی در غزه در طی یک سال گذشته، جان باختن ده‌ها هزار تن، فرار چند باره کودکان از حملات برای یافتن سرپناه، تلاش مادران و پدران برای یافتن غذا،‌ آب و دارو» متاثر شده است!

او مدعی شده است: «باید خیلی قبل‌تر برای رسیدن به یک توافق آتش‌بس به منظور پایان دادن به درد و رنج‌های مردم بی‌گناه تلاش می‌شد. من همواره مبارزه خواهم کرد تا مردم فلسطین بتوانند از حق خود برای منزلت، آزادی، امنیت و تعیین سرنوشت برخوردار شوند. ما همچنان معتقدیم یک راه‌حل دیپلماتیک برای منطقه مرزی لبنان و اسرائیل تنها راه برای احیای آرامش پایدار و اجازه دادن به بازگشت شهروندان ۲ طرف به خانه است.»

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصر به فرد «طوفان الاقصی» را آغاز کرد. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند.

با گذشت حدود یک سال از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، رزمندگان مقاومت همچنان ضربات سنگینی را به اشغالگران وارد می‌کنند و با تغییر روش‌های مبارزه خود، کمین‌های پیچیده و جنگ چریکی علاوه بر وارد کردن دشمن به یک جنگ فرسایشی، ارتش رژیم اشغالگر را سردرگم کرده‌اند. طبق اعلام مقام‌های بهداشت و درمان فلسطین، این جنگ یک ساله به شهادت حدود ۴۲۰۰۰ فلسطینی انجامیده است.

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد