مرکز رسانه قوه قضاییه:

مطهره گونه‌ای به زندان معرفی شد

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: مطهره گونه‌ای با سابقه متعدد توهین و اقدام علیه امنیت ملی و روانی جامعه به زندان معرفی شد.

مطهره گونه‌ای به زندان معرفی شد

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، مطهره گونه‌ای فعال فضای مجازی با سابقه متعدد توهین و اقدام علیه امنیت ملی و روانی جامعه که در روزهای اخیر نیز محتواهای توهین آمیز تولید و منتشر کرد بود به زندان معرفی شد.

گفتنیست، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته یکشنبه ۱۵ مهر با اشاره به اینکه رویکرد دولت چهاردهم به تاسی از رهبر انقلاب، رافت اسلامی است، گفت: حکم انضباطی یکی از دانشجویانی که اخیرا مورد بازبینی و بخشش قرار گرفته بود به دلیل متنبه نشدن این دانشجو، لغو شد.

مسعود حبیبی در گفت وگویی اظهار داشت: با توجه به تاکیدات ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی و دستورات رئیس جمهور و وزیر بهداشت، اجرای تمام احکام انضباطی دانشجویانی که در حوادث سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ صادر شده بود، بر اساس بند ۱۰۳ شیوه نامه کمیته انضباطی مورد بازبینی مجدد قرار گرفت و مقرر شد این پرونده دوباره در کمیته انضباطی مرکزی مطرح و بررسی شود.

وی یادآورشد: پرونده یکی از این دانشجویان در جلسه اخیر کمیته انضباطی مرکزی بررسی و باتوجه به متنبه نشدن او، حکم کمیته انضباطی قبل از عفو و بازبینی مجدد پرونده‌ها، پابرجا ماند.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت اضافه کرد: تمام تلاش ما این است که این دانشجویان بتوانند به محل تحصیل خود باز گردند.

منبع: ایرنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد