لحظه منفجر کردن پارک ایرانی در نوار مرزی لبنان توسط اسرائیل/ ماجرای نصب پرچم رژیم صهیونیستی در خاک لبنان در ارتفاعات شهرک «مارون الرأس»/ ویدئو

پس از حمله موشکی ایران به اسرائیل، صهیونیست‌ها که توان پاسخ متقابل را نداشتند در عقده گشایی آشکار پارک ایران موسوم به حدیقة إیران در مارون الراس که دقیقاً در نوار مرزی لبنان و فلسطین اشغالی قرار دارد را با انبوهی از مواد منفجره منهدم کردند و از محل گریختند.

لحظه منفجر کردن پارک ایرانی در نوار مرزی لبنان توسط اسرائیل/ ماجرای نصب پرچم رژیم صهیونیستی در خاک لبنان در ارتفاعات شهرک «مارون الرأس»/  ویدئو

به گزارش تابناک، یکی از کاربران پرفالوئر لبنانی با انتشار عکسی از خود در این پارک در کنار پرچم ایران و لبنان نوشته است: «التقطت هذه الصورة فی کانون الثانی 2022 در "حدیقة ایران " در #مارون_الراس ، حیث کان العلم الإیرانی یرف بالقرب من تمثال ضخم لقاسم سلیمانی. والیوم تلقّیت بحزن شدید خبر رفع العلم الإسرائیلی فی القریة نفسها. لکن لا بدّ أن تعود مارون الراس یوماً ما إلی حضنها اللبنانی. / این عکس در ژانویه 2022 در «پارک ایران» در #مارون_الرأس، جایی که پرچم ایران در کنار مجسمه عظیم قاسم سلیمانی در اهتزاز بود، گرفته شده است. امروز با اندوه فراوان خبر برافراشته شدن پرچم اسرائیل در همین روستا را دریافت کردم. اما مارون الرأس باید روزی به آغوش لبنانی خود بازگردد.» ویدیویی که از این عقده گشایی منتشر شده را می‌بینید.

ماجرای نصب پرچم رژیم صهیونیستی در خاک لبنان

منابعی در نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان(یونیفل) ادعاهای رسانه‌های صهیونیستی در مورد اینکه نیروهای ارتش صهیونیستی پرچم این رژیم را داخل خاک لبنان برافراشته‌اند، تکذیب کردند.

به گزارش ایسنا، در حالی که تلویزیون رژیم صهیونیستی طی ادعایی گزارش کرده بود پرچم رژیم صهیونیستی در ارتفاعات شهرک «مارون الرأس» لبنان روبروی شهرک شطولا برافراشته شده است، منابعی در یونیفل گفتند سربازان صهیونیستی پس از گرفتن عکس فوری از پرچمی که برافراشته بودند، از  پارکی در حومه مارون الرأس عقب‌نشینی کردند.

خبرنگار اسکای نیوز با تکذیب حضور نیروهای اشغالگر در خاک لبنان، گفت: فیلم برافراشتن پرچم اسرائیل در حومه شهرک مارون الرأس در مرز لبنان و اسرائیل و نه در داخل شهرک فیلمبرداری شده است و نیروهای اسرائیلی پس از فیلمبرداری این فیلم تبلیغاتی از پشت مرز عقب‌نشینی کردند.

در همین زمینه منابع لبنانی هم گفتند هیچ یک از نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در حتی یک وجب از خاک لبنان مستقر نیستند. نیروهای اشغالگر وقتی با استفاده از محل استقرار نیروهای یونیفل برای مدت کوتاهی وارد مناطق همجوار دیوار مرزی می‌شوند، تصاویر و فیلم‌های کوتاهی منتشر می‌کنند. به عنوان مثال فیلمی از اطراف شهرک «مارون الراس» منتشر کردند اما درواقع مکان موجود در فیلم، باغ شهرک است که دقیقاً در نوار مرزی قرار دارد و سربازان اشغالگر پس از گرفتن عکس و فیلم پا به فرار گذاشته و به پشت مرزها گریختند.

این منابع لبنانی اعلام کردند تمامی تلاش‌های جدید رژیم صهیونیستی برای پیشروی به سمت خاک لبنان منجر به بروز درگیری‌های خشونت‌آمیز در مرزها می‌شود.

شبکه خبری «غزه اکنون» گزارش کرد بیش از یک هفته است که رژیم اشغالگر صهیونیستی با وجود ترویج و انتشار شایعات برای ارعاب مردم، نتوانسته است حتی یک قدم به سمت لبنان پیش برود و بیش از هر زمان دیگر، به پشت مرزها عقب‌نشینی کرده است‌. رژیم صهیونیستی در مورد آنچه که در لبنان و غزه می‌گذرد، سیاست استتار را در پیش گرفته است.

منبع: خبر فوری
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    2

    بیچاره ملت ایران، پولی که از بیت المال این ملت
    خرج ساخت پارک در لبنان شده بود، دود شد و رفت هوا
    واقعا که!!🤔🙄🤬😞😳🫣

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      از جای دیگه میسوزی .دنبال اینی فرهنگ انگ و قرص که بهت می چسبه بیاوری ...با اصول قرصی اسراییل خیلیا رو به خودکشی دادید از جای دیگه می سوزید هزار سال با اعتقادات طبیعت بکر دور شهرها مانده بود با تقلید کورکورانه اصول کفر آسفالت کردید اینهمه خاک دور شهرها .را به باد دادید به پارک بسوزی !!

    • ناشناس
      3

      در عوض گند تربیت آرامش با قرص صهیونی که اینجا هم آورده بودی رو شد

    • ناشناس
      9

      همانطورکه در ترکیه خرج کنسرت می کنی ..به نوزاد سوخته غزه خندیدی تو انسانیت داری سوختن آت از جای دیگه است

    • ناشناس
      0

      خاک کل مزارع دور شهر این ملت را به اسم تقلید از آنها تبدیل به برج زدی و پول خوبی به جیب زدی .اونو بگو‌

    • ناشناس
      0

      دست درازی ممنون حتی مجسمه باشه عاقبت دست درازی

  • رابی
    0

    با پول نفت ملت گرسنه ایران رفته اند در لبنان پارک و مراکز تفریحی برای عزیزان لبنانی ساخته اند.

  • ناشناس
    0

    خدایی یک نفر پیدا بشه ، معنی شکست و پیروزی را برای مسئولین ایرانی معنی کند .

  • ali
    0

    واقعا کی جواب گو هست بابت این همه خرج تو این کشورهای عربی که هیچ فایده ایی برای مردم نداره

  • ناشناس
    0

    چرا پارک لب مرز ساختین . ؟

  • ناشناس
    0

    پرچم ایران در سرزمین لبنان همراه مجسمه یک شخصیت ایرانی ، باورم نمیشه که مردم عرب لبنان اینقدر بی غیرت و وطن فروش هستند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد