انفجارهای شدید در جنوب حیفا و فعال شدن سامانه «فلاخن داوود» در پی شلیک موشک از لبنان

مقاومت لبنان حملات موشکی را علیه مناطقی در شمالی فلسطین اشغالی انجام داد. رسانه‌های عبری از انفجارهای شدید در منطقه کرمل در جنوب حیفا خبر دادند.

انفجارهای شدید در جنوب حیفا و فعال شدن سامانه «فلاخن داوود» در پی شلیک موشک از لبنان

رسانه‌ها از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در پی شلیک موشک به شهر قیساریا و جنوب حیفا و منطقه الکرمل خبر دادند.

همزمان با گزارش‌هایی از انفجارهای شدید در منطقه کرمل در جنوب حیفا کانال ۱۴ عبری گزارش داد که سامانه «فلاخن داوود» در تلاش برای رهگیری ۲ موشک پرتاب شده از لبنان به سمت منطقه کرمل فعال شد.

وبگاه عبری «واللا» در گزارش خود با اذعان به اینکه هدف حملات از لبنان سکوی استخراج گاز در میدان لویاتان اسرائیل بود مدعی شد رهگیری‌هایی در شمال انجام گرفت.

این حملات جدید پس از آن است حزب‌الله روز گذشته بزرگترین حمله موشکی خود به حیفا را انجام داد؛ حمله‌ای که باعث شد جبهه داخلی اشغالگران مجبور به اعمال محدودیت‌های جدید و سخت گیرانه‌تر در حیفای اشغالی و «کریوت» شود.

رسانه‌های عبری تاکید کردند که جبهه داخلی در صدد تشدید محدودیت‌ها در منطقه «کریوت» در حیفای اشغالی از جمله توقف آموزش پس از هدف قرار گرفتن موشک‌هایی از لبنان برآمد.

همچنین شبکه ۱۲ عبری فاش کرد که شبکه برق سه نقطه در «کریات یام» و «کریات موتسکین» بر اثر رگبار موشک‌های پرتاب شده از لبنان آسیب دیده است.

رسانه‌های اشغالگر گزارش دادند که بیش از ۱۰۰ موشک از لبنان به سمت حیفا اشغالی تنها در نیم ساعت شلیک شد که باعث زخمی شدن شهرک‌نشینان و خسارات قابل توجهی شد.

رسانه‌های عبری امروز همچنین گزارش دادند آژیرهای هشدار در عین حال در حانیتا، شلومی و وبتست در الجلیل غربی به صدا درآمد. به گفته منابع بیش از ۲۰ موشک به الجلیل غربی شلیک شد.

این شلیک‌ها در حالی است که سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد جبهه داخلی تصمیم گرفته موسسات آموزشی در تعدادی از شهرک‌های شمال اراضی اشغالی را ببندد.

همزمان با ادامه جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم جنوب لبنان و ضاحیه جنوبی بیروت، حزب‌الله نیز در روزهای اخیر بر شدت عملیات‌های خود علیه صهیونیست‌ها افزوده است.

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد