به ساعت صفر منازعه بزرگ در خاورمیانه نزدیک می شویم

در واقع، برخلاف برخی دیدگاه های خوش‌بینانه، احتمالا اسرائیل حمله کنترل نشده و بی سابقه ای به ایران انجام‌ خواهد داد.

به ساعت صفر منازعه بزرگ در خاورمیانه نزدیک می شویم

مصطفی نجفی، تحلیلگر سیاسی نوشت: همه تحرکات نظامی، سیاسی و اطلاعاتی در منطقه حاکی از آن است که خاورمیانه بیش از هر زمانی به یک‌ منازعه بی سابقه نزدیک می شود و جنگ در آستانه ورود به سطحی بزرگتر است.

در واقع، برخلاف برخی دیدگاه های خوش‌بینانه، احتمالا اسرائیل حمله کنترل نشده و بی سابقه ای به ایران انجام‌ خواهد داد. در چنین وضعیتی، ایران پاسخ قطعی و بزرگ تری خواهد داد که به نوبه خود این چرخه درگیری های محدود و پینگ پنگی، به جنگی با دامنه نامعین و زمان نامشخص منجر خواهد شد.

لازم به ذکر است، آنچه از مواضع اعلانی و تحرکات نظامی و دیپلماتیک ایران بر می آید، احتمالا تصمیم گیران نظامی و امنیتی در تهران به این جمع بندی رسیده اند که عقب نشینی در برابر هر نوع حمله اسرائیل و نادیده انگاشتن آن، می تواند دشمن را به ورود به مرحله خطرناکی برای ضربات سنگین به منافع ایران ترغیب کند.

از آن سو، رژیم صهیونسیتی نیز با هماهنگی کامل سیاسی، نظامی و اطلاعاتی با آمریکا، تلاش کرده با دریافت سامانه پدافندی تاد از واشنگتن، خود را در برابر حمله بعدی ایران آماده کند و آسیب پذیری های خود بکاهد. 

به طور کلی، آنچه در پیش است، آینده نظم امنیتی خاورمیانه و موازنه قدرت منطقه ای را تعیین خواهد کرد. منازعه ای که با عدم قطعیت های فراوانی مواجه است و ضروری است جمهوری اسلامی ایران خود را برای هر سناریویی به ویژه وقوع یک منازعه بزرگ آماده کند.

 

منبع: مستقل
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • یزدی
    0

    برید فکر نون باشید که خربزه آبه.ایران اصلا توان تاوان جنگ را ندارد.تحریم اقتصادی را جدی حساب کنید مردم اگر اگر هم بخواهند نمی‌توانند خانواده خود را گرسنه و بالقسط ول کنند.اول انقلاب اینطور نبود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد