رئیس جمهور بلاروس: دکترین هسته‌ای جدید روسیه، غربی‌ها را سر جایشان نشاند

رئیس جمهور بلاروس گفت که روسیه تصمیم درستی را درباره اصلاح دکترین هسته‌ای خود گرفته چون از تشدید بیشتر تنش در درگیری اوکراین از سوی حامیان غربی کی‌یف جلوگیری کرده است.

رئیس جمهور بلاروس: دکترین هسته‌ای جدید روسیه، غربی‌ها را سر جایشان نشاند

 ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در سپتامبر گفته بود که استراتژی هسته‌ای کشورش باید تغییر کند تا تهاجم به روسیه و نزدیکترین متحدش بلاروس توسط هر کشور غیرهسته‌ای، اما با مشارکت یا حمایت یک کشور هسته‌ای، به‌عنوان «حمله مشترک» که می‌تواند منجر به پاسخ هسته‌ای شود، در نظر گرفته شود.

به نقل از شبکه خبری راشاتودی، کرملین چند روز بعدش اعلام کرد نسخه جدید دکترین هسته‌ای روسیه نهایی شده و اکنون در مسیر تبدیل شدن به قانون است.

الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس در مصاحبه‌ای با کانال روسیه ۲ گفت: «این دکترین مدت‌ها پیش باید به‌روز رسانی می‌شد. من و پوتین ۵ سال قبل در این باره صحبت کرده بودیم. به همین دلیل، این مساله برای من جدید نیست.»

رئیس جمهور بلاروس در پاسخ به اینکه آیا معتقد است اصلاحات در دکترین هسته‌ای روسیه باعث شده تا غربی‌ها سرجایشان بشینند، گفت: «این رویه باعث شده تا غربی‌ها حساب کار دست‌شان بیاید.»

وی به درخواست‌های مکرر کی‌یف از حامیان غربی‌اش در آمریکا و اروپا اشاره کرد که خواستار حمله به عمق خاک روسیه با استفاده از تسلیحات دوربرد غربی مانند ATACMS آمریکا، استورم شدو انگلیس و موشک‌های SCALP فرانسه است.

انگلیس و فرانسه گفته‌اند که آماده‌اند تا چنین اجازه‌ای به اوکراین بدهند اما واشنگتن باید اول چنین اجازه‌ای صادر کند.

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد