اعضای دائم شورای امنیت با معاهده منع جنگ‌افزارهای هسته‌ای مخالفند

چین، فرانسه، روسیه، انگلیس و ایالات متحده امروز (دوشنبه) تعهدشان را به پیمان منع گسترش تسلیحات هسته‌ای (ان‌پی‌تی) تایید کردند اما مخالفت خودشان را با منع کامل تسلیحات هسته‌ای ابراز داشتند.

اعضای دائم شورای امنیت با معاهده منع جنگ‌افزارهای هسته‌ای مخالفند

در این بیانیه که وبسایت وزارت خارجه روسیه آن را منتشر کرد، آمده است: ما، کشورهای مجهز به تسلیحات هسته‌ای که عضو پیمان منع گسترش تسلیحات هسته‌ای (ان‌پی‌تی) هستیم، مجددا تعهدمان را از تمامی جنبه‌ها پس از گذشت ۵۰ سال از امضای این پیمان اعلام می‌داریم.

در ادامه این بیانیه آمده است: این پنج کشور بار دیگر بر حمایت از هدف نهایی که ایجاد جهانی عاری از تسلیحات هسته‌ای و امنیت غیر قابل تزلزل برای همگان است، تاکید می‌کنند.

با این حال اعضای دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد با پیمان منع جنگ‌افزار هسته‌ای (TPNW) مخالف هستند. در این بیانیه آمده است: این معاهده نمی‌تواند مسائل کلیدی را که باید برای دستیابی به خلع سلاح هسته‌ای درازمدت جهانی حل شود، بردارد. این موضوع تناقض دارد و ممکن است منجر به تضعیف ان‌پی‌تی شود. این مساله امنیت بین‌المللی و چالش‌های منطقه‌ای را نادیده می‌گیرد و هیچ راه‌حلی برای افزایش اعتماد و شفافیت بین کشورها ندارد ... ما از این پیمان حمایت نکرده، آن را امضا یا تصویب نمی‌کنیم.

منبع: ایسنا

15

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد