روباه کفش‌دزد در آلمان شناسایی شد / عکس

ساکنان زلندورف در حومه برلین هفته‌ها با معمای دزدی شبانه کفش‌هایشان رو به رو بودند. اهالی این منطقه بارها شاهد ناپدید شدن کفش‌هایشان در مقابل خانه بودند و تلاش‌ها برای یافتن کفش دزد نتیجه‌ای در پی نداشت.

روباه کفش‌دزد در آلمان شناسایی شد / عکس

کریستین مایر، ساکن این منطقه از برلین آلمان که همواره کفش‌هایش گم می شد در یک صفحه اینترنتی درباره این موضوع نوشت و زبان به شکوه گشود؛ مدتی بعد اما مشخص شد او تنها نیست و دیگر افراد این محل هم مشکل مشابهی دارند.

پیگیری‌های مایر ادامه داشت تا او بالاخره به نتیجه رسید و توانست دزد را در هنگام ارتکاب جرم شناسایی کند. روباه یک جفت کفش آبی به دندان گرفته بود و با سرعت در حال فرار بود.

مایر با دنبال کردن روباه مذکور به انبار کفش‌های دزدیده شده دست پیدا کرد. او با تعقیب روباه با صحنه جالبی رو به رو شد و بیش از ۱۰۰ جفت کفش را کنار یکدیگر مشاهده کرد. او البته نتوانست کفش‌های خود را در آن میان پیدا کند اما با اطلاع رسانی در این رابطه چندین نفر از اهالی منطقه زلندورف توانستند کفش‌های خود را در انبار روباه پیدا کنند.

منبع: یورونیوز

66

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد