آزمون اشتباه تصویر دفتر:

آیا می توانید 3 اشتباه تصویر را تشخیص دهید؟

در این پازل تصویری 3 اشتباه درون تصویر وجود دارد که شما باید آنها را زیر 11 ثانیه شناسایی کنید. گفته شده که تنها افراد تیزبین و چشم عقابی می توانند این چالش را حل کنند. شما چطور؟

آیا می توانید 3 اشتباه تصویر را تشخیص دهید؟

داشتن هوش بالا فقط به معنای انجام سریع سوالات ریاضی نیست. اما اگر به دنبال راهی برای تقویت مهارت های هوشی خود هستید، پیشنهاد می کنیم پازل ها و معماهای تصویری را حل کنید. تست های هوش و معماها مغز را از نظر فیزیکی تغییر می دهند. یعنی با حل این گونه بازی های فکری، می توانید مغز متمرکزتر و باهوش‌تری داشته باشید.

بازی های فکری مانند آزمون اشتباه تصویر دفتر با به چالش کشیدن خواننده برای حل یک مسئله، تفکر انتقادی شما را آزمایش می کنند. تمرین منظم چنین بازی هایی، به تقویت مهارت های حل مسئله کمک می کنند و همچنین ورزش سالمی برای مغز فراهم می کنند.

آزمون اشتباه تصویر دفتر

تصویر دفتر

تصویر، بخشی از یک دفتر را نشان می دهد که یک زن و مرد در حال کار روی کامپیوتر هستند. مردی در کنار فردی که با کامپیوتر کار می کند ایستاده است. با این حال، 3 اشتباه در داخل تصویر وجود دارد. آیا می توانید زیر 11 ثانیه همه اشتباهات را تشخیص دهید؟

شما باید قبل از پاسخ دادن به سوال به دقت تصویر را بررسی کنید. زیرا یافتن پاسخ ساده کاری دشوار است. با این حال، نگران نباشید، پاسخ آزمون اشتباه تصویر دفتر در انتهای صفحه قرار دارد.

 

جواب

در این پازل تصویری، باید سه اشتباه تصویر را شناسایی می کردید. اکنون، وقت آن است تا پاسخ را فاش کنیم.

پاسخ آزمون اشتباه تصویر دفتر:

  1. مردی که با کامپیوتر کار می کند پای اردک دارد.
  2. مردی که ایستاده لباسش را برعکس پوشیده است.
  3. زن با ماوسی که به جایی متصل نیست، کار می کند.

اشتباهات تصویر

حل معماها و بازی های فکری تصویری به صورت روزانه مهارت های بینایی و ذهنی شما را بهبود می بخشد. این تست های 2 دقیقه ای توانایی‌های شناختی، قدرت حافظه، منطقی و بینایی شما را تقویت می کنند. علاوه بر این، آنها راهی عالی برای سرگرمی و کاهش استرس نیز هستند. این بازی فکری فقط یک راه سرگرم کننده دیگر برای تست ضریب هوشی شماست. با این حال، انجام یک تست IQ واقعی راه خوبی برای دانستن سطح IQ شما است.

منبع: خبرنامه
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ولی
    0

    ببخشید ها من با یک نگاه تونستم پیدا کنم ولی در تصویر اول سیم مافز وجود نداره یکمی دقت کنید اگه می خواهید پول دربیاریید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها