تست هوش/ فقط نابغه ها خطای تصویر ساحلی را در 5 ثانیه پیدا می کنند

چه خطایی در این تصویر وجود دارد؟ شما با شناسایی خطای موجود در این تصویر می توانید سطح هوش و دقت خود را افزایش دهید. البته شما محدودیت زمانی دارید؟

تست هوش/ فقط نابغه ها خطای تصویر ساحلی را در 5 ثانیه پیدا می کنند

طراح و سازنده آزمون تصویری با شناسایی خطای تصویر معتقد است که تنها افراد نابغه با ضریب هوشی بالا می توانند در زمان مشخص شده این آزمون را حل کنند.

آزمون شناسایی خطای جدی تصویر پس از انتشار در فیس بوک نظرات متعددی دریافت کرد و هر کاربری تلاش داشت تا پاسخی دقیق و مناسب به این آزمون ارائه کند. شما نیز اگر احساس می کنید نابغه اید این آزمون را از دست ندهید.

آزمون تصویری با شناسایی خطای تصویر

آیا شما یک متخصص هستید که بر چالش های واقعا پیچیده غلبه می کنید؟ پس آزمون تصویری با شناسایی خطای تصویر را که در سطح بالایی طراحی شده است، به خوبی می تواند سطح هوش و درک شما را مورد ارزیابی قرار دهد.

فقط 2 نفر از 10 نفر، اشتباهات موجود در تصویر را شناسایی کردند. تلاش کنید در 5 ثانیه آزمون تصویری با شناسایی خطای تصویر را رمزگشایی کنید.

آزمون تصویری با شناسایی خطای تصویر

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی خطای تصویر

به یاد داشته باشید که برای به دست آوردن پیروزی به صبر زیادی نیاز دارید، پاسخ می تواند در معرض دیدتان قرار داشته باشد. باید بدانید که خطا در مقابل چشمان شما قرار دارد. زمان شما به پایان رسیده است. اما می توانید تلاش دوم خود را امتحان کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری با شناسایی خطای تصویر: اگر واقعاً دقیق بودید، پس مسلم است که آسمان این ساحل دیدید. میزان نور خورسید و روشنایی آسمان در ساعت 3 بعد از ظهر و ساعت 6 بعد از ظهر به یک شکل است. همچنین در تصویر اول از سمت راست تعداد پوسته صدف دیده می شود. گویا این تصویر برای روز دوم است و جزر و مدی هم در ساحل رخ داده است. در این صورت مرد فرو رفته در میان شن های ساحل باید می مرد. همچنین در دوردست کوهها به شکل های متفاوت دیده می شود.

آزمون با شناسایی خطای تصویر

منبع: چشمک
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    بی مزه بود!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد