بازی فکری/ اشکال این تصویر را حدس بزنید

در این تصویر شما یک مجموعه متوالی اعداد را مشاهده میکنید که در آن اشتباهی فاحش دیده میشود، شما باید تشخیص دهید اشتباه چیست؟

بازی فکری/ اشکال این تصویر را حدس بزنید

باید بدانید که در آزمون ها و معماهای تصویری همانند اشتباه تصویری دنباله اعداد، شما در کنار آنکه باید از تمام مهارت های شناختی خود برای بررسی جزئیات تصویر استفاده کنید، اما در نهایت برای ارائه پاسخ نهایی باید از سطح تحلیل و منطق بالا برخوردار باشید.

بازی فکری اشتباه تصویری دنباله اعداد

بنابراین برای اینکه بتوانید این معمای تصویری را حل کنید، در ابتدا لازم است که با تمام دقت و حواس خود، جنبه های مختلف تصویر بازی فکری اشتباه تصویری دنباله اعداد را مورد بررسی قرار دهید.

بازی فکری اشتباه تصویری دنباله اعداد و آزمون های مشابه می تواند هم شما را سرگرم کند و هم توانائیها و مهارت های شناختی را شما را مورد آزمایش قرار دهد.

ماموریت شما در بازی فکری اشتباه تصویری دنباله اعداد این است که شما باید در زمان تعیین شده تشخیص دهید اشتباه چیست؟ پس هوش و عقل خود را به کار بیندازید. آیا می‌توانید در عرض 6 ثانیه کشف کنید اشتباه چیست؟

اشتباه-تصویری-دنباله-اعداد-2

.

.

.

.

.

.

پاسخ بازی فکری اشتباه تصویری دنباله اعداد

آیا توانستید اشتباه را پیدا کنید؟ غلبه بر ماموریت امروز آنقدرها هم آسان نبوده، اما غیرممکن هم نیست، فقط باید به تخیل خود اجازه می دادید و سرنخ ها را دنبال کنید.

اگر این چالش را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی خود دریغ نکنید. اگر پاسخ خود را پیدا نکردید، 5 ثانیه دیگر فرصت دارید. واگر باز نتوانستید چواب درست را پیدا کنید به پایین صفحه مراجعه کنید و اشتباه را مشاهده کنید.

.

.

.

.

.

پاسخ بازی تشخیص اشتباه تصویری دنباله اعداد

آیا توانستید بلافاصله به جواب بازی تشخیص اشتباه تصویری دنباله اعداد برسید؟ همان طور که در تصویر زیر می بینید اعداد درست بود اشتباه در تکراری بودن حرف (ر) بود که برایتان علامت گذاری کرده ایم.

پاسخ اشتباه تصویری دنباله اعداد

منبع: گفتنی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    دررآن

  • ناشناس
    0

    چقدر لوس!

  • Ali
    0

    مسخره!

  • علی
    0

    آخه در عدده😡

  • محمد آسایی
    0

    جدا از کلمه در یه اشتباه دیگه هم هست
    بعد هر عدد علامت (،) بدون فاصله گذاشته شده اما بعد عدد هفت یه فاصله ای بین ۷ و(،) گذاشته

  • ناشناس
    0

    چون اعداد انگلیسی نوشته شده باید سمت راست نوشته می‌شد نه از چپ

  • ناشناس
    0

    این ایراد در اکثرخب ها و گزارش‌های نوشتاری وجود داره ما عادت داریم برا همین اونو اشکال نمی بینیم بلکه جزئی از مطلب می دانیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد