بازی فکری/ با دلیل بگویید کدام فرد وضع مالی خوبی ندارد؟

ماموریت شما در بازی بازی فکری شناسایی فرد فقیر این است که شما باید تشخیص دهید کدام یک از این افراد فقیر می باشد؟ پس هوش و عقل خود را به کار بیندازید. آیا می‌توانید در عرض 5 ثانیه کشف کنید کدام فرد وضع مالی خوبی ندارد؟

بازی فکری/ با دلیل بگویید کدام فرد وضع مالی خوبی ندارد؟

سوال این آزمون ساده است: در این تصویر نمایی از یک فروشگاه را مشاهده می کنید که در دو قاب تصویر جداگانه دو مشتری را می بینید که برای خرید تیشرتی به فروشگاه مراجعه کرده اند ولی با دیدن قیمت یکی از لباس ها شوکه شده اند،سوال بازی فکری شناسایی فرد فقیر این است با توجه به به تصویر کدام فرد از وضع مالی خوبی برخوردار نیست؟ شاید پیدا کردن پاسخ این آزمون برای یک تیزهوش در یک نگاه سخت نباشد!؟ برای رمزگشایی این آزمون فقط 5 ثانیه فرصت دارید. 

بازی فکری شناسایی فرد فقیر

ماموریت شما در بازی  بازی فکری شناسایی فرد فقیر این است که شما باید تشخیص دهید کدام یک از این افراد فقیر می باشد؟ پس هوش و عقل خود را به کار بیندازید. آیا می‌توانید در عرض 5 ثانیه کشف کنید کدام فرد وضع مالی خوبی ندارد؟

بازی فکری شناسایی فرد فقیر 1

.

.

.

.

.

.

آیا توانستید بفهمید کدام فرد فقیر است؟ غلبه بر ماموریت امروز آنقدرها هم آسان نبوده، اما غیرممکن هم نیست، فقط باید به تخیل خود اجازه می دادید و سرنخ ها را دنبال کنید. اگر این چالش را دوست داشتید، از اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی خود دریغ نکنید. اگر پاسخ خود را پیدا نکردید، 5 ثانیه دیگر فرصت دارید.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ بازی فکری شناسایی فرد فقیر:

مرد سمت چپی فقیر می باشد با توجه به حالت صورتش وی از این قیمت شوکه شده و برای اینکه به غرورش برنخورد گفته از لباس خوشش نمی آید.در حالی که مرد سمت راستی میخواهد بداند جنس تیشرت چیست یا از کدام برند است که این چنین قیمتی دارد.

پاسخ بازی فکری شناسایی فرد فقیر

منبع: گفتنی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    6

    کاری کردند که بیشتر مردم ایران مثل مرد سمت چپی شده اند!

  • ناشناس
    0

    اونی که زیر پیرهن داره

  • ناشناس
    1

    هوش که نمی خواهد فقط تجربه زندگی سخت می خواهد که بیشتر ما چشیدیم نگاه مردی که جیبش خالیه اما غرور داره . هرروز مرد ایران همینه.

  • ناشناس
    1

    بسیار بی ربط

  • ناشناس
    2

    معمولاً افرادی که شیک پوش هستند وضع مالی خوبی ندارند و پز عالی دارند و جیب خالی و افرادی که شیک پوش نیستند بیشتر قناعت می کنند تا از دست دراز کردن جلوی دیگران بی نیاز شوند.

  • محمدباقر
    0

    مرد سمت چپی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد