فال حافظ شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳

به فال اعتقاد نداشته باش، ولی نیم نگاهی به آن داشته باش اگر موافق این ضرب المثل هستید فال حافظ شنبه ۱۰ شهریور را بخوانید.

فال حافظ شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳

متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره ۴۰۶ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نادانسته و ناخواسته خطایی مرتکب شده ای که بین تو و او فاصله انداخته. به خاطر داشته باش که اگر سعادت و خوشبختی را طالبی، نباید هرگز از مراعات حال دیگران غافل شوی و جانب دوستان و یاران را فرو گذاری و بدان که عشق و وفای واقعی برای همیشه نهفته نمی ماند و بالاخره روزی صداقت تو برای همه عیان خواهد شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- سرشت شما چنان است که از هر ناراحتی، بشدت اظهار دلتنگی و از هر خوشی، بیش از اندازه اظهار شادمانی می کنید. به همین جهت هیچ چیز و هیچ کجا، شما را راضی و قانع نمی سازد در حالیکه این دنیا سراسر اندوه و شادی است و خوش به حال کسی که دم را غنیمت بداند.
۲- مساله ای که اندیشه و ذهن شما را مشغول کرده است، نیاز به زمان و موقعیت مناسب تری دارد. پس عجله نداشته باشید بلکه از روی حوصله، دقت توام با آگاهی و سرعت عمل اقدام کنید و از استاد راهنمایی کمک بگیرید.
۳- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نیاز خود را با خداوند در میان بگذراید و نذری کنید که گشایش بسیار است.
۴- حضرت حافظ در بیت اول می فرماید:
* ای جانان برای تماشا و دیدار هلال ماه نو بیرون آمدی، از هلال ابروان من شرم کن و پی کار خود برو و از کنار من دور باش.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۵- مسافرت مفید است زیرا مسافرتی موفقیت آمیز در پیش دارید. خرید و فروش تفاوتی ندارد. بیمار وضعش به همین صورت باقی می ماند. قرض داده می شود. تغییر مکان با تاخیر انجام می گیرد. مسافر فعلاً مشغول کار خود می باشد.
۶- خداوند مخالف سه چیز است: پرگویی، پر خوابی و پرخوری.
شفاعت سه گروه پذیرفته می شود: پیغمبران، علاما و شهیدان.
پس برای موفقیت و کامیابی با آنان باش.
۷- از سر و صداهای او ترسی نداشته باشید. وی مانند خرگوش می دود، مانند آهو عمل می کند و مانند زنبور نیش می زند. پس شما نباید از میدان بدر روید چون بیش از آنچه فکر می کنید، وی محتاط و ترسو است. پس نترسید و اقدام کنید زیرا آینده در دستان انسان های عاقل است.

متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره ۱۸۴ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

پس از مدتها با خواست و یاری خدا زندگی به تو روی کرده است. بین تو و او صلح و ثبات برقرار گردیده و تو از این بابت بسیار خوشحالی. مژده باد بر تو که در این دنیای پر هیاهو و آشوب به زندگی آرامی توأم با خوشبختی و شادکامی خواهی رسید. اما بدان که شرط تداوم این زندگی فداکاری و تلاش است در راه کسانی که دوستشان داری.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم تا هفتم می فرماید:
‌* سپاس خدای را که مرشد از روی لطف با من آشتی کرد و از تقصیرم گذشت. یاران خانقاه بدین مناسبت به وجد و شور عارفانه پرداختند و ساغری از باده معرفت به نشانه سپاس از پیرو مرشد نوشیدند.
* آتشی که شعله آن باعث خنده شمع می شود، آتش نیست. آتش راستین سوز عشق است که در خرمن پروانه افتاد و آن را کاملاً سوخت.
* از آن روز که گیسوی عروس سخن را با شیهه قلم آرایش دادند، هیچ سخن سرایی مانند حافظ از چهره هنر پرده بر نگرفت و جمال آن را آشکار نکرد.
۲- این فال بر شما مبارک باد. اگر تو را می شناختم یا می دیدم، حضوراً تبریک می گفتم زیرا ستاره اقبال شما در برج پیروزیست و همای کامیابی به شرط سرعت عمل و دقت همگام شما می باشد. بی صبری و بی قراری پایان یافت و درهای نعمت به روی شما باز شده است. وقتی کاملاً موفق شدی، به خانواده بویژه کسانی که به شما نیاز مادی و معنوی دارند، کمک کنید و بدانید هر ناراحتی مسلماً راحتی به دنبال دارد. باید بگویم قلمروهای راحتی بدون رنج و زحمت، تابوت هایی با پوشش مخمل اند و وقتی که در تابوت هایی با پوشش مخمل قرار گیریم، خواهیم مرد. پس از خطر، ریسک، فعالیت و کوشش هراس نداشته باشید.
۳- اگر با کسی قهر هستی، حتماً آشتی کن. کسی را که دوست داری، بدان واقعاً او نیز تو را دوست دارد اما راه و رسم آنرا نمی داند و غرورش اجازه نمی دهد تا در مقابل شما اظهار کند. چهار فرزند در طالع داری که دومی نابغه می شود. مقام جدید و تغییر شغل و مکان به زودی بوجود می آید و آسایش، قرین و همراه خانواده شما و او خواهد شد.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: با اراده، موفق، مرفه، زیرک و ناقلا، هنرمند، نابغه، قوی، انتقامجو، افسونگر، مبتکر، سیاستمدار، طناز، شیطان، فریبنده، حیله گر، مهربان، بخشنده، اهل گردش، خانواده دوست و رفیق دوست.

متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره ۳۹۹ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

مدتهاست زندگیت دچار رکود و خمودگی شده است و منتظری تا کسی مشکل تو را حل کند. بدان که این مشکل به دست هیچ کس جز خودت حل نخواهد شد. از این تنبلی و بی تفاوتی دست بردار و با تلاشی وسیع، تحولی در زندگی خود ایجاد کن تا به آنچه آرزویش را داری برسی. به ارزش وجود خود پی ببر که تو خود طبیب درد خودی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- شما از جذابیت و ملاحت درخور توجهی برخوردارید و در دلربایی، شهره خاص وعام هستید. می توانید با یک نظر، هزاران نفر را شکار کنید و به دام محبت خود اسیر سازید. پس سستی را رها سازید و با اراده قوی و علاقه به دنبال نیت خود باشید زیرا تا موفقیت راه چندانی وجود ندارد. اما خالی از رنج و اشکال هم نمی باشد و باید تحمل کنید.
۲- متاسفانه با کسانی رو در رو می باشید که حلیه گر و نیرنگ باز هستند. شما طالب یکرنگی و یک گامی هستید. در حالی که همه مردم یکسان نمی باشند. آنان نیز حق دارند زیرا قبلاً به وسیله افرادی ناجنس و بد ذات دچار مشکل شده اند. پس باید چنین عمل کنند. بنابراین کارهای آنان نباید شما را ناراحت سازد زیرا آدم مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسد.
۳- با افراد صالح نشست و برخاست کنید. دست افراد معتاد و بد ذات را از دامن زندگی خود کوتاه سازید. زیرا شما پدر و مادر یا همسر و فرزندانی شایسته، با زندگی نسبتاً مرفه و آرام دارید که دیگران غبطه می خورند و گاهی حسادت می کنند. پس راز دل خانواده خود را با کسی در میان نگذارید. به همسر مهربان خود عشق بورزید و به پدر و مادر توجه خاص داشته باشید.
۴- صداقت کودکانه، نشاط جوانی و وقار پیرانه زیباترین صفاتی است که می توانیم در خودمان بسازیم. آینده ای درخشان برای شما پیش بینی می کنم. برای برآورده شدن حاجت خود، سوره مبارکه یس، آیه ۱۸ تا ۲۸ را با معنی و حضور قلب بخوانید. از طریق موبایل و اینترنت پیامی شادی بخش دریافت می کنید.

متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره ۱۶۷ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

ستاره بخت و اقبال شما چون ماه منور و بلندمرتبه خواهد شد. موقعیت والای اجتماعی نصیب شما خواهد شد، اما به خاطر داشته باش که در انتخاب مسیر خود دچار اشتباه نشوی و با عقل و درایت خود و همفکری و مشورت معتمدان، راه صحیح را انتخاب کنی تا دچار پشیمانی نشوی. اکنون که خدا یاریت می کند از این فرصت استفاده کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های ششم، هفتم و نهم می فرماید:
* تراوش باده را از لب برای رضای خدا پاک کن که دل من هزاران اندیشه بد میکند که مبادا با بیگانه باده نوشیده باشی.
* ناز و غمزه چشم خمار تو، می به عاشقان نوشاند که مست شدند در نتیجه در آن حال علم نکته دان ناآگاه شد و به عقل از دریافت و درک باز ماند.
* شعر من مانند طلا، گرانبها و کمیاب می باشد. آری پذیرش نیک بختان اکسیر مس سخن من شد و آن را طلا کرد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- این نیت بسیار عالی است و بر شما مبارک باد. به زودی به مقصود خود می رسید. همین هفته یکصد صلوات نذر کنید و انجام دهید. جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا اقبال شما به اوج خود می رسد و موفقیت های گوناگونی نصیب شما می گردد. ولتر می گوید: “عشق کرباسی است که طبیعت آن را نقاشی و تصور گلدوزی اش می کند و عاشق آن را می پوشاند.”
۳- ویژگی های شما عبارت اند از: دقیق، خیرخواه، حساس، مظلوم، فرشته خو، مودب، صلح جو، ساده، اصیل، کمک رسان، محتاط، خوش تیپ، خوش لباس و اهل تفریح.
۴- دیگران به زندگی شما حسادت می ورزند. ارزش آن را بدانید و با همسرتان مهربان باشید. خیال نکنید دیگران از او بهترند بلکه شما در حد خود زندگی مناسبی دارید. به زودی ملاقات مهمی و مقام و پولی در انتظار خانواده شماست. یکی از نزدیکان خواب خوبی دیده. تعبیر او موفقیت خانواده شماست. بر همگی مبارک باد.

متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره ۴۸۱ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نیتی که در سر داری به صلاح تو نیست. از آنجا که روزی مقدر است تلاش بیش از اندازه تو برای کسب مال جز غم و غصه حاصلی نخواهد داشت. ادعای بیهوده نکن و تا اسباب بزرگی در تو مهیا نشد، لاف بزرگی نزن. اگر انسانی قانع باشی از همین نعمت هایی که خدا در اختیارت قرار داده بیشترین لذت را خواهی برد و زیباترین زندگی را خواهی ساخت.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- از دست تقدیر و سرنوشت نمی توان فرار کرد. بهره و قسمت هر کس در روز ازل نوشته و ثبت شده است. بنابراین نتیجه گله و شکایت تنها افسردگی است. بطور مثال شما چقدر برای بدست آوردن یکی از خواسته هایت تلاش و کوشش کردی اما نتیجه ای نداد. برعکس برای موضوع دیگری چندان گامی برنداشتی ولی موفق شدی. اما این دلیل آن نیست که انسان دست از کوشش و تلاش بردارد، بلکه برعکس، ضمن توکل بر خدا، همیشه سریع و جدی اقدام کنید.
۲- انجام این نیت نیاز به زمان و بهره گیری از راهنمایی های خردمندانه استاد یا استادانی با تجربه دارد که ساده ترین راه را در ختیار شما بگذارند.
۳- مدتی است که گویی خود را گم کرده اید. علتش اضطراب و پریشانی ناشی از لجبازی و وسواس شماست. مقداری شربت گلاب بخورید.
۴- از یکی از دوستان و آشنایان سخت رنجیده اید. او تقصیر ندارد. شما بیش از اندازه حساس هستید و او آداب معاشرت را نمی داند. بنابراین هرکس به اندازه سواد و تربیتش عملی را انجام می دهد.
۵- به زودی ملاقات و معامله ای سودمند خواهید داشت. مادر و پدرتان نیازمند محبت شما هستید، دل آنها را به دست آورید. همسر را در آغوش گرفته و از ناراحتی خارج سازید.
۶- بیشتر مواقع بخاطر احساس مسئولیت نگرانید. بطوریکه این پریشانی گاهی اتکای به نفس شما را زیر سوال می برد. در ظاهر خود را سرد مزاج معرفی می کنید اما دارای قلبی بسیار گرم می باشی و در مواقع همدردی و رنج دیگران، خیلی صمیمانه رفتار می کنید. میل داشتید آنقدر ثروتمند بودید تا به همه کمک می کردید. از مساعدت به دیگران لذت می برید اما قدری تودار و جلوه پذیر و ظاهربین می باشید.

متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره ۳۱۹ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

سالهاست در تهذیب نفس کوشایی و بر حرص و طمع خود لگام زده ای، اما بدان برای رسیدن به مراتب عالی باید مرحله به مرحله پیش بروی. تا شاگردی نکنی استاد نخواهی شد. از تجربیات افراد دانا در این راه استفاده کن. به خدا توکل کن تا اجر تلاشهای خود را ببینی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- نتیجه این فال را به شما تبریک می گویم. قدم در مسیری گذاشته اید که نیاز به سرعت عمل، دقت، مهارت و فکر دارد و سرانجامی نیکو و عالی هم خواهد داشت. حرکت در این راه بر شما مبارک باد. به شرط آنکه از استادانی کار آزموده بهره بگیرید و راهنمایی شوید.
۲- اگر این مسیر را با اراده ای قوی طی کنید و ادامه دهید، در آینده از چنان محبوبیت و شهرتی برخوردار می شوید که همه آرزوی دیدار و ملاقات شما را خواهند داشت و اگر این نیت را برای کسی دیگر گرفته اید، این سخنان را به او بگویید که با تصمیمی قوی ادامه دهد و دلسرد نشود که سختی های راه به شیرینی آن می ارزد.
۳- به شما مژده می دهم که زندگی بسیار خوبی در انتظار شماست. آینده ای درخشان دارید. مسافرت صلاح نمی باشد. خرید و فروش عالی است. شغل و مقام مهمی به شما پیشنهاد خواهد شد. تغییرات کلی روی می دهد. ازدواج عملی است ولی طلاق راهی طولانی دارد. مسافرت مهمی در پیش دارید و ملاقات خوبی دست می دهد.
۴- در ۶ شب آینده خوابی خواهید دید که به مسافرت میروید. نشانه آنست که به سوی حقایق نوین درونی و اندیشه های تازه حرکت می کنید، بطوری که درهای خوشبختی به روی شما باز می شود.

متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره ۱۴۳ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

گر مراد تو شکفته خواهد شد اما به شرط آنکه صبر و تحمل بسیار داشته باشی و عزمت را جزم کنی و در راهی که انتخاب کرده ای قدم بگذاری. تصمیمت را عملی کن و طمع مکن که کاری بهتر از این پیدا نخواهی کرد. بی هیچ شک و تردید جلو برو که سعادت در انتظار توست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های سوم تا ششم می فرماید:
* دیشب مساله دشوار خود را نزد مرشد معرفت عرضه کردم. کسی که با نیروی بصیرت و بینایی از مسایل پیچیده پرده بر می دارد.
* او را در حالی یافتم که شاد بود و قدح باده معرفتش پر ضمیر آگاهش در حالت روحانی و معرفت بود، در حالی که در آینه جام معرفت سرگرم کشف و شهود بود.
* از پیر پرسیدم خداوند چه موقع این دل آگاه را به تو بخشید ؟ گفت: “زمانی محبت فرمود که این آسمان شیشه ای را بنا می کرد.”
* یکی از عاشقان که همیشه خدا با او بود ولی او خداوند را به دیده دل نمی یافت، ناله می کرد و می گفت: “برای رضای خدای کعبه مقصود را به من نشان دهید.”
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- این نیت به شما نزدیک است اما به علت مشغله و تردید و عدم آگاهی از آن اطلاع ندارید. برای اجرای این نیت از افراد آگاه کمک بگیرید و آنگاه دقت، سرعت عمل و علاقه را همراه تلاش به کار بگیرید. زیرا تا موقعیت راهی نمی باشد.
۳- نیت شما عملی می گردد به شرط آنکه از دانشمندان و آگاهان کمک بگیرید. به مشاهد متبرکه بروید و دعایی کنید و محبت فرمایید مرا نیز دعا کنید که خواسته شما عملی می گردد.
۴- سه فرزند در طالع دارید. مسافر شما اوضاعش بهبود یافته است. به شما دروغ می گوید. خرید خوب است ولی فروش صلاح نمی باشد. تغییر مکان عملی است ولی تغییر شغل نیاز به موافقت دو نفر دارد. وضع خانوادگی شما بهبود می یابد. همسرتان مهربان است، به او محبت کنید.
۵- ویژگی های شما عبارت اند از: با شخصیت، مغرور، سخاوتمند، با شرف، اصیل، پرحرف، فیلسوف مآب و اهل مبارزه.

متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره ۲۵ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

برای تو زمان عیش و کامیابی فرا رسیده است، اما بدان که در پیشگاه الهی همه انسانها یکسان هستند و دنیا رهگذری است که باید از آن گذشت. پس غصه کم و زیاد دنیا را مخور که فانی است و برای آنکه گنج بیابی باید رنج تحمل کنی ولی اکنون که دور به دست توست هرگز زیادی روی مکن که هر اوج، افولی به دنبال خواهد داشت.

نتبجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های اول و سوم می فرماید:
* گل سرخ باز شد و بلبل فریاد و فغان را از سر گرفت. حالا دیگر وقت باده نوشی است پس صوفیان باده نوش هنگام عیش و عشرت است.
* می بده که در پیشگاه نبی نیازی همه بندگان به چشم عنایت حق نگریسته می شوند، زیرا همه طالب او هستند. همه عشاق در نزد او یکسان هستند.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- این نیت بسیار بسیار خوب ولی اگر بیش اندازه فکر، اندیشه و فعالیت شما را به خود مشغول کند، زیان آور است. زیرا باید بدانی که اساس هر چیز خواستن است. یعنی خواستن توانستن است بخواه تا بیابی.
۳- دنیا میگذرد. چه کم و چه زیاد. چه خوب و چه بد. چه زیبا چه زشت. و همه از آن یکسان بهره مند می شوند. اما کسی که ارزش زمان و موقعیت خود را بداند، موفق است. پس پرنده زیبای کامیابی در چند قدمی شماست. مواظب و مراقب باشید. اولاً از هول حلیم توی دیگ نیفتی ثانیاً عقل و منطق را بر احساس ترجیح دهید و دیگر اینکه تلاش کنید.
۴- هرکس از این دنیا سهمی دارد و شما نیز از این قاعده خارج نمی باشید. پس حرص و طمع بی فایده می باشد. آرام باشید.
۵- آدمی هستید که دیرآمده اید ولی زود می خواهید بروید. به دنیا زیاد توجه دارید. متوجه ریا و تزویر اطرافیان نیستید. به هر سختی گوش می دهید. زود باور و زود رنج هستید. به مقام و ثروت بی اندازه توجه داری. از زیبایی ظاهری و باطنی خوبی برخوردارید مانند ماهی نرم و گاهی چون شیر درنده می شوید.
۶- اگر کسی به شما نارو بزند، تا پدرش را درنیاورید، دست بردار نیستید. لجوج و یدنده می باشید. مسافر می آید و مسافرت را توصیه میکنم. خرید و فروش هر دو سود آور است. بیمار شفا می یابد. از خبری که به زودی به شما می دهند، خوشحال می شوید. نذر خود را ادا کنید.

متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره ۴۷۶ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

راز دل خود را چنان با او در میان بگذار که به گوش نامحرمان و بیگانگان نرسد و به خاطر داشته باش ناامیدی جرم بزرگی است. همیشه امیدی برای ادامه دادن هست، از آن غافل مشو و با او همزبان و همدل باش تا به مقصود خود برسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:
* در مساله عشق، زبان ترکی و عربی یکسان است. تو هم سخن عشق را به هر زبان که نکو می دانی، بازگو کن.
پس دوست عزیز شما باید او را با هر زبانی که می توانی متوجه نیت خود سازید، زیرا او خیلی از مسائل را نمی داند و اگر مرتکب عملی بر خلاف میل شما می شود، بطور ناخواسته و غیر عمد می باشد. چون از چون و چرای عشق آگاهی کامل ندارد. اگر چه ظاهراً ادعای فراوان دارد.
۲- گره این مشکل با زور و مادیات قابل حل نیست. بلکه با خوش رویی و مهر و محبت، به سادگی انجام می گیرد و جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. ناراحتی شما برخواسته از وسواس و تردیدتان می باشد. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید که گشایش بسیار حاصل می شود.
۳- مسافرتان حالش خوبست ولی کار او تا چند ماه دیگر به طول می انجامد. در کار و نیتی که غرق شده اید، باید سرعت عمل، دقت و شکیبایی را از دست ندهید. از گفتن راز زندگی خود برای دیگران جدا بپرهیزید.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: جذاب، مقبول عام، دلربا، متین، فرمانده و بزرگوار.
۵- رنگ زمینه صورتی، سفید و لیمویی بر جذابیت شما بسیار خواهد افزود.

متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره ۱۹۸ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به زودی به مراد دل خود خواهی رسید و آنچه که آرزویش را داری به دست خواهی آورد. البته در مقابل باید بهای سنگینی را پرداخت کنی، اما بدان که در این معامله ضرر نخواهی کرد. دلهای دیگران را شاد کن تا خدا نیز در پاداش تو دلت را شاد و خرسند نماید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- ویژگی های شما عبارت اند از: قابل اعتماد، خوش باطن، دقیق، سیاستمدار، مصمم، اهل کشف، نمک شناس، منطقی، با وجدان، باهوش، رفیق دوست، مرموز، با سلیقه، بی ریا، غیر خود نما، کم توقع، سخاوتمند، بی قرار، زود فهم، پاک، نکته سنج و باریک بین.
۲- حضرت حافظ در بیت های دوم تا چهارم می فرماید:
به درستی گفتم که به بهای یک بوسه لبت، خراج و مالیات کشور پهناور مصر را طلب میکنی. محبوب جواب داد در این معامله برای شما زیانی وجود ندارد.
پرسیدم به نوک و نقطه موهوم دهان تو که کلمه خارج می شود، چه کسی راه پیدا می کند؟ جواب داد این داستانی است که باید با نکته سنج عشق در میان گذاشت نه با عقل ضعیف.
به یار گفتم عبادت بت را نکن و با خدا باش، گفت در کوی عشق ما از بت پرستی به خدا پرستی راه می یابیم. (تلمیح به آیه ۱۱۵ سوره بقره)
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۳- اگر چه شما شخصی دقیق و قابل اعتماد هستید اما نکات ضد و نقیض هم دارید. پس تردید را از دل بیرون کنید و کارهای خود را با توکل بر خدای یگانه انجام دهید اما راز دل خود را با هر کسی در میان نگذارید که همه راز دار نمی باشند و از کاهی، کوهی برای شما می سازند و نسبت به زندگی شما حسادت می کنند اما اگر خواستی درد دل کنی، با پدر و مادر یا راز داری اینکار را انجام بده.
۴- شما به این نیت تا آخر این ماه دست می یابید و جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. بهتر است به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذرخود را ادا کنید که در انجام نیت شما تعجیل شود. پس بر شما مبارک است. دستی که گشاده است، می برد و می آورد رهنمون می شود به خانه ای که نور دلچسب آن، گرمی بخش است.

متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره ۸ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

وقت آن رسیده که در وجود خود انقلاب کنی و غم و غصه گذشته را به دست فراموشی بسپاری. بیش از این فکر کم و زیاد دنیا را مکن. سعی کن بر وسوسه های وجود خود فائق شوی. گرچه احساس تنهایی می کنی و کسی را محرم دل خود نمی بینی، ولی با امید به خدا و پیشه کردن صبر و بردباری کامیابی به سراغت خواهد آمد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- چرا تا این اندازه به خود رنج می دهی و اعصاب خود را ناراحت می کنی ؟ شما که انسانی پاک و دارای قلبی مهربان و با صفا هستید، چرا زود رنج هستید و وسواس دارید، دنیا را هر طور گرفتی، همان گونه می شود.
۲- درست است که دل در گرو مهر کسی داری و دم بر نمی آوری و با یاد او خوش هستی، اما بدان که راز دل خود را با هر کسی نگویی زیرا با صبر این مشکل حل میشود و به مرادت می رسی اما کمی با حوصله باش و گاهی پنهانی از او سراغی بگیر.
۳- حال و هوای شما مانند کسی است که می گوید: “اگر چه نخواستن شهرت نزد خردمندان بدنامی است ولی ما خواستار نام و مقام نیستیم، بلکه به مستی و رسوایی عشق، دل خوش داریم.” این مطلب را حضرت حافظ در بیت سوم به شما گوشزد می کند
۴- با صبر و حوصله حتماٌ به مرادت می رسی. مسافرت را توصیه نمی کنم ولی خرید را سفارش می کنم و از فروش منصرف شوید. بیمار وضع خوبی ندارد. مسافر خبری می دهد. موفقیت در کار همراه شماست.
۵- انسان موفق می داند که چگونه می توان جدی بود، بی آنکه خشک و رسمی باشد ولی بازنده غالباً خشک و رسمی است زیرا فاقد توانایی جدی بودن می باشد.
۶- از ملاحت و بانمکی و خوش قلبی خود برای جلب نظر دیگران بهره بگیر ولی دل مردم را نشکن و صدقه بده و نذری که کردی ادا کن.
۷- سه نفر به شما حسادت می ورزند و دو نفر عاشقانه شما را دوست دارند. سعی کن مغرور نباشی زیرا غرور عامل شکست می باشد.
۸- امام علی (ع) می فرمایند: “به زندگی امیدوار باش زیرا آتش اندوه و غم بدن آدمی را می گدازد و مانند فلز مذابی آب می کند.”
۹- آنچه که هم اکنون در ذهن شما وارد می شود، هماناست که حضرت حافظ در بیت چهار می گوید و پاسخ آن را در بیت آخر به شما داده است.

متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره ۴۴ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

تا زمانیکه انسان در موقعیتی مناسب قرار دارد دوستان بسیاری در دور و برش هستند اما دوست خوب کسی است که در زمان تنگدستی و موقعیتهای نامناسب در کنار انسان بماند. چنانچه مسافرتی به شما پیشنهاد گردید حتما استقبال نمایید که نفع شما در آن است، اما در حساب و کتاب خود دقت بسیار کن و از مال حرام بپرهیز که چون آتش زندگی انسان را می سوزاند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- از اوضاع خوبی برخورداری و در زندگی از خیال افراد، نه تنها چیزی کم نداری، بلکه بسیار چیزها هم که دیگران آرزویش را دارند، به آسانی در اختیار داری. دست از هوا و هوس بردار و به آنچه داری، قانع باش که حسودان در کمین شما می باشند. تا زندگیتان را خراب کنند.
۲- بهتر است نسبت به شخصی قد بلند با موهای فردار و خرمایی و گونه هایی برجسته و سبزگون دقت بیشتری داشته باشید. بی گدار به آب نزنید.
۳- حضرت حافظ در بیت ششم می فرماید:
* سخن اهل ادعا و تصورهای باطل حریفان، عرضه فضل و دانش و میدان فصاحت در قیاس با من، مقایسه زری باف با حصیر باف است.
۴- شما بسیار مهربان، صمیمی، پرخاشگر، بخشنده، زود رنج، پرتوقع، خانواده دوست، تجدد گرا، امروزی، با افکار دیروزی و رفیق باز هستید که خداوند به شما عنایت ویژه در سختی ها دارد. پس دعا و نماز را فراموش نکن.
۵- نذری که کرده ای، ادا کن و همین پنجشنبه به یکی از مشاهد متبرکه برو. همچنین سوره مبارکه طه از آیه ۵۴ تا ۸۵ را با حضور قلب و معنی بخوان که برای خود و خانوادیتان بسیار گشایش و کارساز خواهد بود.
۶- یکی از بستگان نزدیک، دچار ناراحتی شدید شده. به زودی موجبات رهایی او از این موضوع فراهم می شود. مسافر به زودی می آید. بیمار شفا نمی یابد ولی خبر خوشی دریافت می کنید. از گمشده خبری دریافت می کنید. خرید را توصیه نمی کنم ولی برای فروش موقعیت مناسب است. یکی از فرزندان به درجه عالی می رسد.
۷- در این هفته با یکی از نزدیکان بحث کرده اید. او خیلی شما را دوست دارد. توقع این است که از او دلجویی کنید.
۸- خوش باش که اگر فعالیت خود را بیشتر کنی و بر دقت و سرعت خود بیفزایی. از رقیبان جلو خواهی افتاد و جای نگرانی نخواهد بود.
۹- از مال حرام دوری کن که در زندگی شما خیر و برکت ندارد. مگذار وارد زندگی شما شود.
۱۰- در این هفته با شخصی که انتظارش را نداشتی، ملاقات خواهی کرد که مفید است.

منبع: تاروت رنگی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد