فال حافظ یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳

به فال اعتقاد نداشته باش، ولی نیم نگاهی به آن داشته باش اگر موافق این ضرب المثل هستید فال حافظ یکشنبه ۲۲ مهر را بخوانید.

فال حافظ یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳

متولدین فروردین

 جواب فال شما: غزل شماره ۴۹۴ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

قصد آغاز کاری جدید را داری که هیچ به صلاح تو نیست و اگر آن را آغاز کنی جز پشیمانی سودی نخواهد بخشید. در همین کار فعلی خود می توانی با تلاش بیشتر به موفقیت های بزرگی برسی، چون برای تو جای ترقی و پیشرفت هست اما برای رسیدن به هدف عجله نکن و با صبر و حوصله پیش برو.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های اول، دوم و آخر می فرماید:
* ای دل اگر از چاه زنخدان جانان خارج شوی و صفای آنجا را ترک کنی، به هر جا داخل شوی، پشیمان می شوی.
* هوشیار و عاقل باش که اگر به وسوسه نفس گوش کنی، مانند حضرت آدم از باغ بهشت اخراج خواهی شد.
* ای حافظ نگران نباش که آن یوسف زیبا روی و ماه رخسار باز می گردد و تو از خانه غم ها مانند حضرت یعقوب (ع) بیرون خواهی آمد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- نگران آن مسافر عزیز نباش که به زودی خبرهای بسیار خوشایندی از او دریافت می کنید. کار او به کمال و خوبی پایان یافته است. زمان خوشی و شادی به زودی خواهد رسید. اگر در فکر کسی یا چیزی هستید، باید کمی صبر و حوصله داشته باشید و گرفتاری های راه آن را تحمل کنی تا شاهد مقصود را در آغوش گیرید. به زودی کامیابی و پیروزی از آن شما خواهد شد، به شرط آنکه دقت، سرعت عمل و توکل بر خدا همگام شما باشد. چون هر کاری باید مقدماتش فراهم گردد.
۳- پدر یا مادر یا همسر شما قصد کاری را دارد و فکر می کند در حالی که طرف مقابل قصد کلاه برداری و فریب دارد. بهتر است هوشیار باشید و او را از آن کار منصرف کنید.
۴- شما همیشه سعی دارید که حالت جوانی خود را حفظ کنید. پس حتماً به محیط های باز و روستاها و شهرهای تمیز سفر کنید. از همسری خوب و زندگی بر رونق مراد برخورداری مانند گل های بهاری پر نشاط. از رنگ های نقره ای و نارنجی بهره بگیرید. در مکان هایی که غم و اندوه وجود دارد، توقف طولانی نداشته باشید که با روحیه شما سازگاری ندارد. هر چه با نشاط تر باشید، عمر بیشتری خواهید داشت.

متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره ۹۸ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اگر تا این حد به او (به این کار) علاقه مندی پس باید در مقابلش فداکاری بسیار کنی و از «من» بگذری. تو او را بهترین می دانی و به او علاقه و اعتقاد داری پس اگر چنین است باید درمورد تصمیم گیری های او راجع به آینده و زندگی انعطاف بیشتری از خود نشان دهی و بدان او صلاح تو را بسیار خوب می داند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- اگر صبر داشته باشید و از خرد و عقل کمک بگیرید، آن کار انجام می یابد. نگران نباشید.
۲- این نیت از دو جهت قابل تأمل است. برای مثال چون سفیدی صبح ظفر که توام با تحمل رنج و ناراحتی است و دیگری چون ظلمات شب که هجران و دوری از آن بی جهت نیست.
۳- تمام آرزویت را جمع کرده ای و گویی انجام آن تمام زندگی شماست. امید و آرزویت را در انجام این نیت خلاصه کرده ای ولی بدان که در این روزگار، کسی از کمند زلفش در امان نبوده است. هر کسی را به نحوی شکار خود کرده است. مواظب باش. شکار آسانی نباشی زیرا از این طلقه فلاح و صلاح بر نمی آید.
۴- برای انجام این کار، طرف مقابل در فکر رنج توست و هزاران مکر و حیله بکار می بندد. مواظب و مراقب باش که فریب نخوری. او بسیار چرب زبان است.
۵- این معامله اگر با زیرکی انجام گیرد، بد نیست اما زیاد هم عمل راحتی نمی باشد.
۶- انسان بدون فکر و اندیشه، زیانکار است و برای انسان با اراده، پیروزی در یک قدمی اوست.
۷- فرزند موفق می شود. برادر زیان می یابد. خواهر خوشبخت اما پدر بیمار می شود. مادر را حادثه ای پیش خواهد آمد که نگران کننده نیست.
۸- برای ازدواج زمان مناسب نمی باشد. طلاق عملی است. خرید بسیار سودآور ولی فروش زود است.
۹- اگر می خواهید خوشبخت باشید، خیلی چیزها را در این راه فدا کنید ولی اگر در دام خود پرستی افتاده باشید، این کار از شما ساخته نیست. مانند کودکی بازی گوش نباشید که همه چیز خود را بر سر نقش و نگار و ظاهر آن چیز گذارید.
۱۰- حرکتی سازنده در جریان می باشد. از آن بهره بگیرید و اقدام کنید.
۱۱- گمشده ای دارید که نیاز به زمان دارد. فرزندی در راه است که پا قدمش مبارک خوهد بود. از پیشامد ناگواری رهایی یافته اید، به شکرانه آن نذری که کرده اید، ادا کنید. به سفر زیارتی می روید.
۱۲- اصولاً شخصی عارف و اهل دل می باشید. اگر ایمان عارفانه خود را چون حضرت حافظ پرورش دهید، به مقامی بلند می رسید. اهل عشق و عرفان هستید ولی متاسفانه بی حوصله اید. پس سعی کنید بر اعصاب خود مسلط باشید.

متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره ۲۸۴ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به شدت احساس گناه می کنی و خود را از گناهکاران می دانی، ولی بدان که لطف خدا بیشتر از جرم ماست. از او ناامید مشو و تنها از او یاری بخواه. گرچه هیچ کاری بدون خواست خدا انجام نمی پذیرد، اما همت و تلاش تو نیز لازم است تا بتوانی به مقصود دل خود برسی. مراد خود را از خدا بخواه تا بیابی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- آرزویت را از خداوند طلب کن و دیگر با دوستان بد عهد و فریبکار نشست و برخاست نکن و بر خدا توکل کن. امید به او داشته باش و همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه برو و نذر خود را ادا کن تا به زودی آثار آن را ملاحظه کنید.
۲- دلسرد نباش. قیام کن و در خود انقلاب درونی ایجاد کن و با دقت، سرعت عمل، فعالیت و اراده، شاهد مقصود را در آغوش بگیر و به دیگران متکی نباش، بلکه دست به سوی خدای عزو جل دراز کن و از او یاری بخواه. خواهید دید که به مراد خویش می رسید.
۳- شما انسان خوبی هستی ولی اعتقادات ویژه ای داری و زیاد به حلال و حرام توجه نداری. قدری به اطراف و اطرافیان نگاه کن و از گذشته دیگران پند بگیر. نسبت به همسرت که عاشقانه تو را می خواهد، مهربان و صمیمی باش و از لجبازی و بگو مگو و سخنان ناهنجار در خانه دست بردار زیرا همه شما را دوست دارند ولی شما خود لجباز هستید.
۴- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا ششم می فرماید:
* این عقل نا آزموده را به میخانه عارفان راهنمایی کن تا با شراب سرخ، معرفت در او گرمی بوجود آورد و با تجربه اش کن.
* اگر چه با تکیه بر طاعت خود نمی توان به وصال محبوب رسید، ای دل هر چه در توان داری، کوشش کن.
* گوشم نوکر حلقه به گوش زلف محبوب باد و چهره من از نزدیکی غبار استان مرشد دور مباد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۶- اگر می خواهید او به عهدش وفا کند و خلاف روا ندارد، به مدت ۶ شب با حضور قلب و معنی، سوره مبارکه مریم آیه ۵۴ تا ۶۰ را بخوانید. خواهر به شما سخت نیازمند است. به یاریش بشتاب. ملاقات مهمی در این چند روزه خواهید داشت که بسیار مفید است.
۷- سلامتی شما به خطر می افتد. باید بیشتر توجه کنید. فرزند یا برادر شما بهانه گیری می کند. او را نصیحت کنید. در امور علمی موفق می شوید.

 متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره ۱۰۴ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اگر با چشم واقع بین به خود نگاه کنی می بینی که خداوند تمام امکانات موفقیت را برای تو مهیا نموده است. ظاهری نیکو، اخلاقی خوش و نیتی پاک داری. تنها چیزی که برای رسیدن به پیروزی و موفقیت لازم داری کمی همت است. با عزم و اراده و همتی که خدا در وجود تو نهاده می توانی بهترین زندگی را برای خود بسازی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- این فال بسیار عالی است. اگر شک و تردید داشته باشی، من به عقل و اندیشه شما شک می کنم. پس بر شما مبارک باد و مرا دعا کن و چنانچه به مرادت رسیدی، به یکی از مشاهد متبرکه بروید. دعا کنید و شکر آنچه را که به دست آورده اید به جای آورید.
۲- بدون تردید و دودلی اقدام کن که پیروزی در چند قدمی شما است و شاهد موفقیت را در آغوش دارید.
۳- آنقدر لذت بردم که اگر کنارم بودی، قلم را برایت از خوبی این نیت در گردش در می آوردم و می گفتم که آینده ای موفقیت آمیز در انتظار خانواده شماست. پس از هیچ چیز نگران نباشید. مبارک باشد.
۴- اگر برایت هدیه ای آورده اند، نشانه این است که شما از زندگی بسیار مرفه ای برخوردار خواهید شد.
۵- به پدر و مادراحترام بگذار و دل آنها را بدست بیاور. نذری کن و این هفته به یکی از مشاهد متبرکه برو و نذر خود را ادا کن. سوره مبارکه الروم از آیه ۳۰ تا ۵۰ را با حضور قلب و معنی بخوان که گشایش بسیار است.
۶- ویژگی های شما عبارت اند از: زیبا پسند، حساس، خطرناک، دلسوز، دین دار، خوشگذران، ملاحظه کار، مودب، با احترام، دعوا راه انداز، محافظ خانه و زندگی، قدرتمند و سریع تصمیم بگیر.
۷- مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش و تغییر مکان و شغل عالی است. بیمار شفا می یابد. سه فرزند در طالع داری که دومی از همه بهتر خواهد شد. خود و همسر در پایان عمر از لذت فراوان زندگی بهره مند می شوید. همسرتان موفقیت مهمی را کسب خواهد کرد، به شرط آنکه به نصایح شما گوش کند.
۸- رنگ نارنجی برازنده قامت موزون شماست و موجب می گردد که عشق پرثمر در قلب شما همیشه روشن باشد و حس مشارکت و هماهنگی در امور به شما می بخشد. به قول امرسون: “دانشی وجود ندارد که توانایی نباشد.”

متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره ۲۶۳ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

تصمیم اشتباهی گرفته ای و راهی را به خطا رفته ای که خود نیز به اشتباهت اعتقاد داری. دست از این تردید و دودلی بردار و همین امروز یک تصمیم صحیح بگیر که این تصمیم روند زندگی تو را آنچنان تغییر خواهد داد که همگان نسبت به تو دچار رشک و حسد شوند. از این راه بازگرد و هرگز اشتباهت را تکرار نکن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- چندی بود که راه اشتباه و خطا می رفتید. وقت خود را بیهوده تلف می کردید و در هوس های زود گذر مشغول بودید. اینک به گذشته که فکر می کنید و به اشتباه خود پی می برید، در رنج هستید. ناراحت نباشید. لطف خداوند پشت و پناه شما می باشد. از ناامیدی و غصه خوردن کاری درست نمی شود. پس با اراده ای قوی و سرعت عمل و دقت اقدام کن که هنوز دیر نیست.
۲- جوهر و سرشت وجودی شما چون بمب اتم کارساز است. پس خامی نکن. با جرقه اراده آن را روشن و اقدام کنید. این نیت با اراده، فعالیت، دقت و سرعت عمل قابل اجراست. پس اگر نمی توانید از آن دست بردارد و اگر این فال را برای کسی دیگر یا سفر کرده یا بیمار گرفته اید، لذا فاکتورهای بالا ضروری است.
۳- حضرت حافظ در بیت های چهارم، ششم و هفتم می فرماید:
* ای ساقی هر چند مست و از پا افتاده ام، تو هم مهربانی کن و به عنایت نگاهی به این دل سرگشته بیفکن.
* اگر دل شب خواستار مهر درخشنده ای هستید، از چهره دختر سرخ روی انگور یعنی می پرده برگیر و سر خم را باز کن.
* ای ساقی نگذار که روز مردن، مرا در خاک دفن کنند. بلکه پیکر بی جان مرا به میخانه ببر و در خم باده بینداز تا در آن حالت از صحبت شراب عشق بهره مند شوم.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۴- اگر می خواهید در این هفته در تجارت سود فراوان نصیب شما یا خانوادیتان شود، سوره مبارکه الاسراء از آیه ۴ تا ۱۱ را با معنی و حضور قلب بخوانید که گشایش بسیار است.
۵- نذرهای خود را ادا نمی کنید و بدعهدی، بدقولی و بی وفایی از ویژگی های شما شده است زیرا زود فراموش می کنید. سعی کنید مدتی در جاهای شلوغ و مسائل غم انگیز و یا نزاع حضور پیدا نکنید تا دلهره ای که مدتی گرفتار آن هستید، برطرف شود. زیرا شادی برازنده شماست.
۶- افسردگی چندر روزه شما موردی ندارد. بلکه بهتر است شکیبا باشید تا او سر به راه گردد. تغذیه کامل را برایتان حتماً توصیه می کنم تا سلامتی شما به خطر نیفتد.

متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره ۴۸۶ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

زندگی حیات کوتاهی است و دنیا را دلبستگی نشاید چرا که به هیچ کس وفادار نمانده است. بدان که آنچه از زندگی حاصل انسان می شود محصول کشته های خود اوست، پس بذر نیکی بکار تا محصولی نیک درو کنی که تو را هم خیر دنیاست و هم ثواب آخرت.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:
* همانا ساقی به حافظ بیش از اندازه مقرر شراب داد چنانکه گیسوی پیشانی درهم او و عمامه مولوی اش پریشان گشت.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- دنیا ارزش این همه خود خوری و غصه خوردن را ندارد. جمشید با آن همه جلال و شکوه مرد و از او تنها نامی باقی ماند. پس به شما توصیه می کنم این اندازه به امور دنیا و مادیات فکر نکنید بلکه در امور معنوی کوشا باشید و در هر کار و هر حال یاد خدا باشید و دل و قلب خود را با سوره های قرآن و کلام وحی روشن سازید.
۳- اخیراً دغدغه خاطر پیدا کرده اید. همین هفته به یکی از مشاهد متبریکه رفته و نذری برای نیت خود کنید. پس از سه هفته نتیجه خوبی خواهید دید. از کمک و مساعدت به دیگران غافل نباشید.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: حساس، حس ششم قوی، عاشق خانواده و همسر، مهربان و کمک رسان.
۵- قلب پر مهر و محبت شما جایی برای کینه و دشمنی ندارد. پس او را ببخشید و بیش از این آزارش ندهید. گرفتاری موجود در مورد یکی از عزیزان به زودی بر طرف می شود و تولد پسری را در خانواده شما نوید می دهم. مسافرتی مهم و سود آور در پیش دارید. پدر یا همسرتان در انتظار ارتقای مقام یا کسب ثروتی است که تا سه ماه دیگر چنین انتظاری روی خواهد داد.

متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره ۴۰۶ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نادانسته و ناخواسته خطایی مرتکب شده ای که بین تو و او فاصله انداخته. به خاطر داشته باش که اگر سعادت و خوشبختی را طالبی، نباید هرگز از مراعات حال دیگران غافل شوی و جانب دوستان و یاران را فرو گذاری و بدان که عشق و وفای واقعی برای همیشه نهفته نمی ماند و بالاخره روزی صداقت تو برای همه عیان خواهد شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- سرشت شما چنان است که از هر ناراحتی، بشدت اظهار دلتنگی و از هر خوشی، بیش از اندازه اظهار شادمانی می کنید. به همین جهت هیچ چیز و هیچ کجا، شما را راضی و قانع نمی سازد در حالیکه این دنیا سراسر اندوه و شادی است و خوش به حال کسی که دم را غنیمت بداند.
۲- مساله ای که اندیشه و ذهن شما را مشغول کرده است، نیاز به زمان و موقعیت مناسب تری دارد. پس عجله نداشته باشید بلکه از روی حوصله، دقت توام با آگاهی و سرعت عمل اقدام کنید و از استاد راهنمایی کمک بگیرید.
۳- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نیاز خود را با خداوند در میان بگذراید و نذری کنید که گشایش بسیار است.
۴- حضرت حافظ در بیت اول می فرماید:
* ای جانان برای تماشا و دیدار هلال ماه نو بیرون آمدی، از هلال ابروان من شرم کن و پی کار خود برو و از کنار من دور باش.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۵- مسافرت مفید است زیرا مسافرتی موفقیت آمیز در پیش دارید. خرید و فروش تفاوتی ندارد. بیمار وضعش به همین صورت باقی می ماند. قرض داده می شود. تغییر مکان با تاخیر انجام می گیرد. مسافر فعلاً مشغول کار خود می باشد.
۶- خداوند مخالف سه چیز است: پرگویی، پر خوابی و پرخوری.
شفاعت سه گروه پذیرفته می شود: پیغمبران، علاما و شهیدان.
پس برای موفقیت و کامیابی با آنان باش.
۷- از سر و صداهای او ترسی نداشته باشید. وی مانند خرگوش می دود، مانند آهو عمل می کند و مانند زنبور نیش می زند. پس شما نباید از میدان بدر روید چون بیش از آنچه فکر می کنید، وی محتاط و ترسو است. پس نترسید و اقدام کنید زیرا آینده در دستان انسان های عاقل است.

متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره ۴۲۶ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

بعد از او روزگارت تیره و تار است. زندگیت عذابی است مستمر که تو را رنجور و بیمار نموده است. حال دل خود را در نامه ای برای او شرح بده، اما به خاطر داشته باش که صداقت بهترین صلاح برای تسخیر دیگران است. پس در نوشتار خود صادق باش و از سرزنش دیگران نترس، زیرا تو گوهری بس گرانبهاتر بدست خواهی آورد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- درباره این نیت نیاز به واقع نگریست. پس شما باید در این باره کاملاً توجه داشته باشید و با درایت، کیاست و دوراندیشی اقدام کنید.
۲- اکنون در هجران و فراق کسی یا چیزی اندوهگین هستید ولی از عاقبت آن آگاه نمی باشید. پس بهترین راه آنست که با توکل به خداوند، با یکی از استادان با تجربه، آگاه، دلسوز و بیطرف مشورت کنید. آنگاه به یکی از مشاهد متبرکه رفته، دعا و نذر کنید. انشاءالله گشایش حاصل گردد.
۳- روزگار همیشه بر وفق مراد انسان نمی باشد. پس نباید به یک دانه غوره سردی و با یک دانه کشمش گرمی کنید. قدری خوددار و زیرک باشید. آخر غرور، خودخواهی و لجبازی اندازه ای دارد. جانب او را نیز در نظر بگیرید و امکانات را بسنجید. در امور علمی موفق می شوید، به شرط آنکه دقت خود را بیشتر کنید.
۴- همسر یا پدر و مادر شما سخت از اوضاع ناراحت هستند. لازم است به آنها اطمینان خاطر بدهید. در ضمن یکی از آنها در کار ضرر بسیار کرده و در خود می ریزد و ابراز نمی کند. پس لازم است به دلجویی و همراهی وی بپردازید که سخت به مهر شما نیاز دارد.
۵- از زکاوت و هوش، همراه با متانت و ملاحت خود استفاده کنید و گره را باز نموده تا موفق شوید. به زودی خبری و مسافرتی خوش در پیش دارید. مقامی به دست می‌آورید.
۶- هر که می خواهد به علم و دانش حضرت آدم، درک و فهم حضرت نوح، زهد و پارسایی حضرت یحیی بن زکریا و دلیری و استواری حضرت موسی عمران بنگرد، باید به حضرت علی (ع) نگاه کند. پس از حضرت علی (ع) کمک بگیرید و بدانید شاهین موفقیت و کامیابی همگام شما خواهد شد.
۷- خرید و فروش موقعیت دارد. تغییر شغل و مقام و ادای قرض و رفتن به سفری شاد حاصل می شود. فرزندی پسر به دنیا می آید.

 متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره ۸۱ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

رنجیدگی خاطر یار از تو به خاطر تندی سخن و نیشداری زبان توست. اگر خواهان محبت هستی زبانت را نرم کن و با مهربانی او را به خود جلب نما. اگر امید کامیابی داری باید تواضع بیشتری کنی. در غیر اینصورت فرصتی که به تو روی کرده از دست خواهد رفت و بدان که صبر و بردباری کلید حل مشکلات است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- از مسافر خبر بسیار خوبی دریافت میکنی و یا خود به زودی خواهد آمد و راز دل و اسرار امور را برایتان بازگو خواهد کرد.
۲- بیمار کاملاً شفا می یابد و جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. مولودی زیبا در خانواده شما پا به عرصه حیات می گذارد.
۳- مسافرت فعلاً جایز نیست. خرید عالی است اما فروش چندان نفعی ندارد. قرض ادا می شود. مژده ای دریافت میکند.
۴- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:
* عقل و شکیبایی حافظ در دریای غم غرق شده. عقل و صبر را به دریا انداخته و جلوی اشک خود را نمی تواند بگیرد. گریه و اشک او طغیان کرده و عنان از کفش ربوده. به اندازه ای که عقل و صبر مغلوب شده اند و یارای پنهان کردن سوز و گداز را ندارد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۵- زبانی نیش دار ولی پاک دارید. بیشتر با اسب احساس سخن می رانید و رفتار خود را با عقل و تفکر همسان نمی سازید. آدمی احساسی، غیر منطقی، مهربان، دلسوز، بخشنده و دنیا دوست هستید که خود را در پرده های اوهام و افکار غرق کرده ای. سعی کن تغییر رویه بدهی و با منطق و استدلال عمل کنی.
۶- نسبت به شخصی بلند قد، گردن دراز، سینه پهن، موی خرمایی، بینی نوک تیز و چانه دراز بهتر است دقت بیشتری داشته باشید و بیگدار به آب نزنید.
۷- در هر کاری شکست خورده ای، اشکال ندارد. تجربه نصف دانایی است. به زودی موفقیت بزرگی به دست می آورید.
۸- سعی کن رازهای خود را برای کسی بازگو نکنید. نذرهای خود را ادا کنید. همین پنجشنبه به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید که گشایش حاصل خواهد شد. به مرادتان خواهید رسید. عجله نکنید.
۹- به او بگویید که با استادی مشورت کند و با توجه به عواقب کار، دست به اقدام بزند. بی مطالعه کاری صورت ندهد که اوضاع وخیم است.

 متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره ۳۶۶ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

مدتهاست دچار یاس و ناامیدی شده ای و اکنون قصد انجام کاری را داری که تنها علت انتخاب آن موقعیت بد فعلی توست. به جای آنکه خود را از چاله به چاه بیندازی، به خدا پناه ببر. هرچند تو گناهکار باشی ولی او بخشنده و مهربان است و تو را یاری خواهد کرد. گول ظواهر را نخور و عاقلانه تصمیم بگیر.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم و ششم می فرماید:.
* ای کشتی نجات و توفیق حق در دریای لطف خداوندی لنگر بینداز و ما غرق شدگان گناه را نجات بده.
* ای ابر کرم و بخشش که خطای گناهکاران را می بخشی، باران رحمتی بفرست زیرا در دیوان الهی با نامه اعمال سیاه و تاریک که مملو از گناهکاری است، آمده ایم.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- از اینکه نسبت به انجام کار خود اظهار پشیمانی می کنید و دیگران هم شما را سرزنش می کنند، ناراحت نشوید. زیرا شما دارای نیتی پاک و بی آلایش و قلبی مهربان می باشید و خداوند در همه حال یار و یاور شماست. پس نگرانی به خود راه ندهید. بلکه با اراده، علاقه و دقت به کار خود ادامه دهید.
۳- حسودان در کمین می باشند و رقیبان با سرعت درکارند. بنابراین لازم است که شما با دقت و شکیبایی اقدام کنید و به او بگویید تا موفقیت راه چندانی نمی باشد اما تردید و وسواس عامل بازدارنده خواهد بود.
۴- آن کسی که مورد اتهام قرار گرفته، به زودی از او رفع اتهام می شود و همه چیز روشن می گردد. اصولاً تحولات اساسی در پیش است.
۵- روزی که پایتان برای ماندن بهانه می گیرد، به کمک قلبتان مقصد را طی کنید و با نیروی اراده، ناممکن ها را ممکن سازید چون می توانید.
۶- مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش تفاوتی ندارد. مسافر خبر مهمی می دهد و پیک و هدیه ای دریافت می کنید. جشنی در راه عشقی به راه است.
۷- در این هفته خوابی خواهید دید که از صخره ای یا کوهی بالا می روید. تعبیرش اینکه مشکل شما قابل رفع می باشد. تنها اراده ای قوی و تصمیمی قاطع لازم است و نباید از مشکلات و سخنان پر ادعای دیگران بترسید. باید با توکل بر خدا اقدام کنید.

متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره ۴۲۰ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدتی است از رفتار او گیج و سرگردان شده ای و معنی حرکات و کارهایش را نمی فهمی، گویا انقلابی در وجود او به وقوع پیوسته است که تو از آن غافل بوده ای. سعی کن او را بهتر درک کنی و عواطف و احساساتش را بفهمی. تنها از این راه است که بیش از دیگران به او نزدیک خواهی شد. به خاطر داشته باش که او به زودی وارد زندگی تو خواهد شد، بنابراین خود را مهیای پذیرایی از او کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:
* ای حافظ اکنون که یار در دل غمگین تو جای گرفته است، چرا خانه دل را از هر اندیشه ای جز اندیشه یار تهی نکردی؟ ندانم چه قصدی داری!
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- چرا اطرافیان را آزار می دهید؟ قصد نیت شما از این کارها چیست؟ آخر تقصیر با خود شماست. چرا شهامت ندارید و نمی گویید مقصرم. مگر اراده ندارید؟ پس کوتاه بیایید و سعی کنید از این پس با استادان دانا و عزیزان نزدیک خود مشورت کنید. آنگاه اقدام نمایید و بی جهت خود و دیگران را به زحمت نیندازید.
۳- از غرور کاری ساخته نیست بلکه تواضع، فروتنی و مهربانی مشکل شما را حل می کند. اگر می خواهید این نیت برآورده شود، از دیگران دلجویی و عذرخواهی کن تا خداوند به شما کمک کند. مطمئن باشید که شاهد مقصود را در آغوش خواهید گرفت و موفق می شوید.
۴- اگر از کار نیک خود خوشحال و از کار بد خود دلگیر می شوی، نشانه ایمان شماست زیرا همه کارها وابسته به نیت است. مسافرت را توصیه می کنم. به زودی خبرها و مژده های خوشی دریافت می کنید و به موفقیت های بسیاری می رسید. از همنشینی با افراد معتاد و حسود پرهیز کنید.
۵- رنگ زرد یا سفید استخوانی را برایتان پیشنهاد می کنم که موجب شادی، خویشتن داری، عزت نفس و حسن انتخاب می گردد. احساس یاس را بر طرف می کند. از اختلاف جدی روحی جلوگیری می کند و حس احترام را به وجود می آورد.

متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره ۲۸ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

برای رسیدن به مقصود خود به خدا توسل کن و نذر و دعا را فراموش مکن. معامله ای در پیش داری که برعکس آنچه ظاهرا به نظر می رسد برایت سود فراوانی خواهد داشت. اگر قصد پا گذاردن در راه عشق را داری در این راه از هیچ کوششی دریغ مکن چنانچه حقیقت را بازگو کنی به نتیجه مطلوب می رسی ولی دروغگویی کارت را خراب می کند. گناه خود را به گردن دیگران مینداز و خود درصدد جبران اشتباهاتت باش.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- این نیت تنها از طریق دعا و نیایش قابل اجراست. به همین جهت، قبلاً دو نذر کرده ای و ادا نکردی. پس با اخلاص تمام سوره مبارکه مریم از آیه ۵۶ تا ۸۰ را با معنی بخوان و به یکی از مشاهد متبرکه برای زیارت مشرف بشو. دعا کن حتماً نیت شما بر آورده می شود.
۲- غمگین نباش: آن اندازه نگرانی وجود ندارد. زیرا تقصیر شماست که راز دل خودت را برملا ساختی و با نااهلش سخن گفتی. در حالیکه خوب بود با کسی که هر روز برایت دعا می کند و شما را به اندازه دنیا دوست دارد، ولی بر زبان نمی آورد، مشورت می کردی.
۳- گناه کسی که به شما بی محبتی کرده، ببخش. زیرا همه چیز بر خدای مهربان معلوم و معین است پس او را به قادر یکتا حواله کن.
۴- یکی از بستگان، تو را همیشه دعا میکند و دعای او مستجاب می شود. اگر در کار خود زود موفق نشدی، علتش این است که دل او را می شکنی. پس مقصر شما هستید که باید اولا به ایشان مهربانی کنی، ثانیاً خطاهای خود را اصلاح کنی.
۵- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:
* ای حافظ آزرده خاطر مشو و از جور و جفای دلبران رنجیده مباش. از آنها انتظار وفاداری نداشته باش. چه دربسو در بوستان دلبری، نهال شرم و حفاظ نمی روید و آنها پیمانشکن و جفا کارند.
پس بنا به فرموده حضرت حافظ، شما ابدا نباید ناراحت باشید. زیرا شیوه عشق این راه را می طلبد و زیبایی و شادی آن به همین است.
۶- شخصی زود رنج، عصبانی، پرتوقع، بخشنده، محتاط، فعال و تو دل برو هستید. به همین جهت علاقه داری دیگران ارزش واقعی شما را بدانند. در حالیکه مردم دارای یک اندیشه و فکر نیستند، پس شما ناراحت نباشید.
۷- مسافرت را توصیه می کنم. بیمار شفا می یابد. خبری از او می رسد و هدیه ای دریافت می کنید. ازدواج زود است ولی طلاق عملی می شود.
۸- برنده از میانه روی و نرمش خود احساس قدرت می کند. اما بازنده هرگز میانه رو و معتدل نیست. گاهی از موضع ضعیف و گاهی مانند ستمگران فرودست رفتار میکند. حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

منبع: تاروت رنگی
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد