آشپزخانه های محبوب هالیوود

گاهی طراحی صحنه در آثار سینمایی میتواند بخش های از لوکیشن را به صحنه ای جاودانه تبدیل کند که تماشاگران تا ابد آن را به یاد بیاورند.

آشپزخانه های محبوب هالیوود

در این مطلب تصاویر چند آشپزخانه را می بینید که بخش هایی از فیلم و سریال های آمریکایی هستند و با طراحی ویژه شان تبدیل به جزیی جدایی ناپذیر از خود اثر شده اند.

The kids are right

آشپزخانه های محبوب هالیوود

طراحی آشپزخانه این اثر در نوع خود بسیار منحصر به فرد است. جزیره ای در مرکز آشپزخانه، با یک قفسه از کتاب های آشپزی این فضا را در نوع خود منحصر به فرد کرده است. ظرف های سفالی نیز در این خاص بودن بی تاثیر نبوده است.

MR & MRs.Smith

دیوارهای کاشی شده، کشو های چند طبقه از چاقو که در نوع خود یک سلاح سرد است، فر دیواری و... همه و همه از این آشپزخانه فضایی جذاب و البته کمی ترسناک ساخته است. چیزی جز این طراحی برای آشپزخانه آقا و خانم اسمیت مناسب نبود.

Modern family

این سریال پر است از آشپزخانه های زیبا و برای ما سخت بود که بهترین را انتخاب کنیم اما می توانیم ببینیم که آشپزخانه Gloria وJay شیک ترین آشپزخانه است. این مکان با دیوار های ضخیم،لوازم استیل و صندلی های با طرح گورخر گزینه خوبی برای بهترین آشپزخانه این مجموعه بود.

F.R.I.E.N.D.S

آشپزخانه این سریال یکی از مهم ترین لوکیشن های آن بوده است. فضای که اتفاقات بسیاری در آن رخ داده است. کابینت های با رنگ آبی، میز ساده وسط آن و شلوغی ای سرشار از نظم است نشان از سلیقه و علاقه مانیکا به خانه اش را نشان میدهد.

The Hodiday 2

آشپزخانه این اثر با بازی کیت وینسلت هم از جمله آشپزخانه هایی است که جز پر رنگ ترین تصاویری است که مخاطب در ذهن دارد. شومینه ای که در این آشپزخانه وجود دارد خارق العاده ترین بخش آشپزخانه بود. از طرف دیگر سرویس چینی چیده شده بر روی قفسه ها نشان از سلیقه و علاقه صاحب آشپزخانه است.

Julie & Julia

این فیلم از آن دسته آثاری است که آشپزخانه عنصر اصلی فیلم است. بنابراین طبیعی است که طراحان این مجموعه انرژی و فکر بیشتری برای این کار گذاشته اند. آشپزخانه ای که میبینید خبر از سالها تجربه و فکر یک زن برای چیدمان آشپزخانه میدهد. سرتاسر آشپزخانه پر است از وسایل اما چیدمان آن ها به گونه ای است که آشپز به راحتی و به سرعت به تمامی آنها دسترسی دارد.

منبع: مجله اینترنتی مشروح

1261

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد