راه‌های هوایی جدید در فضای آسمان کشور باز می‌شود

راه‌های هوایی جدید در فضای آسمان کشور باز می‌شود
رحمت‌اله مه آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور در مراسم گردهمایی انجمن شرکت‌های هواپیمایی از یک‌طرفه و کوتاه شدن را‌های هوایی کشور خبرداد و گفت.این امر منجر به کاهش مصرف سوخت که مصداق بارز تحقق اقتصاد مقاومتی در فضای کشور است، خواهد شد.
وی افزود :که با مصوبه‌ای که به تصویب شورای عالی امنیت ملی و ستاد کل نیروهای مسلح رسیده است به زودی راه‌های جدیدی در فضای کشور ایجاد می‌شود که می‌تواند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور همچنین از امضا قرارداد بازآفرینی ساختار فضای کشور خبرداد و اظهار امیدواری کرد ظرف ۱۸ ماه آینده این پروژه با مساعدت سازمان به انجام برسد.
سال آینده تمامی سامانه‌های ارتباطی ما نوسازی خواهد شد و در حال حاضر تجهیزات مورد نیاز خریداری و در حال نصب است که خلبانان راحت‌تر می‌توانند با مراکز کنترل، تقرب و برج مراقبت پرواز ارتباط برقرار کنند.
علی زنگنه رئیس هیئت مدیره انجمن شرکت‌های هواپیمایی نیز در این نشست به تشریح گزارش عملکرد انجمن پرداخت و خواستار وحدت و یکپارچگی به منظور رهایی از مشکلات موجود در صنعت حمل و نقل هوایی بین ارکان مختلف از جمله سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان مرجع حاکمیتی، شرکت فرودگاه‌ها و شرکت‌های هواپیمایی شد.
وی بیان کرد که هر چه بیشتر تعامل و هماهنگی بین شرکت‌های هواپیمایی، شرکت فرودگاه‌ها و سازمان هواپیمایی کشوری بیشتر باشد ما موفق‌تر به اهدافی که در مجموعه حاکمیتی نظام تعریف شده است دست خواهیم یافت و این امر محقق نخواهد شد جز با تعامل، همکاری و هماهنگی بین ارکان مختلف صنعت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

16

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها