عجیب‌ترین رکوردهای گینس / قسمت 2

حال به قسمت دوم، قسمت نهایی معرفی عجیب‌ترین رکوردهای گینس می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

عجیب‌ترین رکوردهای گینس / قسمت 2

در نوامبر سال ۲۰۱۱، جو هیل هنرمند بریتانیایی بزرگترین نقاشی سه بعدی دنیا را در فضای ۱۱۱۵ متر مربعی ترسیم نمود.

رابرت مارچلند دوچرخه سوار فرانسوی را در حال تمرین برای شکستن رکورد بیشترین مسافت طی شده در طول ۱ ساعت رکاب زدن بی‌وقفه برای افراد بالای ۱۰۰ سال را مشاهده می کنید. وی توانست در سال ۲۰۱۲، ۲۴ کیلومتر و ۲۰۰ متر مسافت را طی کند. رکوردهای گینس

جردن گلر تمامی کفش‌های جردن رتروی نایکی را جمع آوری نموده و نام خود را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رسانده است. کارشناسان گینس اخیرا این مسئله را تایید کرده‌اند. او ۲۵۰۰ جفت کفش کتانی در اختیار دارد.

بزرگترین استخر توپ دنیا در هتلی واقع در پاندانگ چین قرار دارد. این رویداد برای بالا بردن آگاهی در زمینه سرطان سینه برگزار شد. بزرگترین استخر توپی دنیا، ۱ میلیون توپ را در فضای ۲۵ در ۴۳ متر جای داده است. رکوردهای گینس

جک سونیس و لیندسی مریسون، رکورد جهانی طولانی ترین دست دادن را در سال ۲۰۰۹ به ثبت رساندند. آنها در روز جهانی صلح این کار را انجام دادند و توانستند کمک‌هایی نیز برای خیریه جمع آوری نمایند. در ۲۸ جولای سال ۲۰۱۳ میلادی، ۱۲۱۳ نفر در چین تایپه با پوشیدن همزمان ماسک صورت به مدت ۱۰ دقیقه، رکورد گینس در این زمینه را شکستند.

پرشیب‌ترین ترن هوایی دنیا با زاویه ۱۲۱درجه، در شهر بازی فوجیوشیدای ژاپن قرار دارد. ساخت این وسیله، ۳۷ میلیون دلار هزینه دربر داشته است.

سایمیر استراتی هنرمند آلبانیایی، ۲۲۹/۷۶۴ قطعه با اشکال مختلف و رنگ‌های متفاوت را در فضایی ۱۳ در ۷ متری کنار یکدیگر قرار داد و رکورد را به نام خود ثبت نمود. او هر روز ۱۴ ساعت زمان صرف این کار می‌کرد و توانست در ۴ هفته نقاشی رومئو را به پایان برساند.

سگی شکاری به نام چارلی در شوی رویال ایستر سیدنی، پارس می کند. او رکورد بلندترین پارس را با صدای ۱۱۳٫۱ دسی بل در اختیار دارد.

شی پینگ چینی، ۳۳۱ هزار زنبور را بر روی بدن خود قرار دارد و توانست رکرود قبلی را در سال ۲۰۱۲ جا به جا کند.

در سال ۲۰۱۲، دوندگان در لندن، تعداد زیادی لباس کشتی سنتی ژاپنی (sumo) به تن کرده و رکورد را به نام خود به ثبت رساندند.

منبع: مشهدفوری

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها