تعداد کارگران دارای حقوق معوق در استان مرکزی ۷۹ درصد کاهش یافت

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: تعداد کارگران دارای حقوق معوق در این استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه قبل ۷۹ درصد کاهش یافته و از چهار هزار و ۹۲۸ نفر به یک‌هزار و ۵۸ نفر رسیده است.

تعداد کارگران دارای حقوق معوق در استان مرکزی ۷۹ درصد کاهش یافت

محمدتقی‌ آبایی‌هزاوه روز یکشنبه افزود: تعداد واحدهای تولیدی دارای حقوق معوق نیز در این استان در ۹ ماه امسال نسبت به مدت مشابه قبل، ۴۲ درصد کاهش یافته و از ۴۱ مورد به ۲۴ واحد رسیده است.

وی اظهار داشت: تعداد ماههای دارای حقوق معوق این استان در پایان آذرماه امسال به ۱۵۹ ماه رسیده که نسبت به مدت مشابه قبل، کاهش ۵۰ درصدی را نشان می‌دهد.

آبایی‌هزاوه گفت: کارگران شهرستان‌های آشتیان، خنداب، دلیجان، محلات و کمیجان دارای حقوق معوق نیستند و امید است در سایر شهرستان‌های استان نیز حقوق معوق به صفر برسد.

وی گفت: بیشترین واحدهای تولیدی دارای حقوق معوق با ۱۵ واحد در شهرستان ساوه و پس از آن با ۱۰ واحد در شهرستان اراک قرار دارند.

استان مرکزی دارای ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است و با دارا بودن حدود سه هزار واحد صنعتی بزرگ، متوسط و کوچک، یکی از استان های با جمعیت کارگری زیاد محسوب می‌شود.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها