کوین کاستنر از شکایتش صرف نظر کرد

کوین کاستنر بازیگر و کارگردان آمریکایی شکایت از یک سرمایه‌گذار چینی که او را از فیلم «ساکنان شانگهای» اخراج کرده بود، پس گرفت.

کوین کاستنر از شکایتش صرف نظر کرد

به گزارش خبر فوری و به نفل از مهر، کاستنر کمپانی کایلین پیکچرز را در اکتبر ۲۰۱۶ به دادگاه کشاند و ادعا کرد این کمپانی قراردادی را که بسته بودند، نقض کرده است. کاستنر که از سوی این کمپانی استخدام شده بود تا یک فیلم تولید کند، در آوریل ۲۰۱۶ از سوی این کمپانی اخراج شده بود.

داستان از این فرار است که او قرار بود رمانسی تاریخی درباره دوران اشغال چین توسط ژاپن بسازد.

برمبنای این شکایت، کایلین از حضور کاستنر استفاده کرده بود تا بتواند سرمایه‌گذاران را در جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای جذب کند و تنها ۲ ماه بعد، او را اخراج کرده بود.

کاستنر اعلام کرده بود کایلین پیکچرز هنوز به او و آرمیان برنشتاین تهیه‌کننده بدهکار است و از قرارداد ۴ میلیونی آنها ۳.۸۵ میلیون دلار پرداخت نشده‌است.

کاستنر همچنین اعلام کرده بود او شخصا بازنویسی فیلمنامه را انجام داده و ۱۰۴ صفحه آن را تا زمانی که اخراج شد، تکمیل کرده بود.

وکلای کاستنر و کایلین دادگاه را مطلع کردند که به توافقنامه رسیده‌اند و این شکایت حل و فصل شده است. افشا نشده که این توافق چگونه حاصل شده است.

33

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد