ماجرای قتل پدر المیرا شریفی مقدم ، مجری معروف شبکه خبر

المیرا شریفی مقدم مجری معروف شبکه خبر در توییتی به قدرت شبکه های اجتماعی و قتل پدرش اشاره کرده و نوشته است: «شاید اگر نوزده دی سال ۷۲ شبکه های اجتماعی گسترده بود و من هم ۱۲ ساله نبودم، عامل قتل پدرم را پیدا کرده بودم. شد ۲۸ سال و پرونده قتلی که بدون نتیجه، حالا گم شده!».

ماجرای قتل پدر المیرا شریفی مقدم ، مجری معروف شبکه خبر

 

ماجرای قتل پدر المیرا شریفی مقدم ، مجری معروف شبکه خبر

white

المیرا شریفی مقدم یکی از مجریان معروف و گاه جنجالی شبکه خبر است. او در سال های اخیر، به عنوان مجری در برنامه مصاحبه تلویزیونی با سران نظام دیده شده است. گریه های المیرا شریفی مقدم در آنتن زنده شبکه خبر و گفت و گو با همسرش، بارها سوژه شده است.

ماجرای قتل پدر المیرا شریفی مقدم مجری مشهور شبکه خبر

المیرا شریفی مقدم و دکتر حیدری، دو مجری و گوینده خبر معروف رسانه ملی در دهه نود شمسی هستند که در برنامه های سیاسی و اقتصادی و اجتماعی بسیاری حضور دارند. او متولد هجدهم خرداد سال شصت در تبریز است. او کارشناسی میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد داشته و مثل عادل فردوسی پور، مقطع تحصیلات عالیه را در حوزه ارتباطات، دنبال می کند.

جدیدترین برنامه زنده تلویزیونی که المیرا شریفی مقدم،اجرای آن را بر عهده داشت،مصاحبه تلویزیونی با سردار قالیباف در شامگاه ۵ شنبه ۱۳ آذر ۹۹ بود.

اما هنوز مدرک دکترا نگرفته است! همسر المیرا شریفی مقدم هم از مجریان معروف شبکه خبر است. داود عابدی، همسر المیرا شریفی مقدم، گزارش گر ورزشی شبکه خبر و برنامه های ورزشی این شبکه محسوب می شود. المیرا شریفی مقدم از سال ۱۳۷۹ در رسانه ملی فعالیت دارد و اخیرا، مجری گری برنامه چاپ اول که برنامه صبحگاهی چالشی شبکه خبر است را نیز بر عهده دارد.

پدر المیرا شریفی مقدم در سال ۱۳۷۲ به قتل رسید. ساعت ۵:۲۵ دقیقه عصر ۱۹ دی ۱۳۷۲، جلوی خانه آن ها، افرادی برای سرقت کیف پدرش حمله می کنند و پدر به قتل می رسد. قاتلان هنوز پیدا نشده اند. شب وحشتناک قتل پدر را او در برنامه های تلویزیونی توضیح داده بود.

ماجرای قتل پدر المیرا شریفی مقدم مجری مشهور شبکه خبر

پیش از این و در  سال ۱۳۹۶ بود که شریفی مقدم با انتشار پستی در اینستاگرامش در واکنش به مرگ آتنا اصلانی درباره ماجرای قتل پدرش صحبت کرده بود. وی در پست خود چنین نوشته بود :«قاتل دخترک معصوم به سومین قتل هم اعتراف کرد.. قاتلی که سالها شناسایی نشده بود و در بزرگترین جنایت خود ، دختری هفت ساله را قربانی کرد و ملتی را در شوک و غم فرو برد. آیا بازهم جنایتی کرده است؟ اعدام هم برای این جانیان کم است. راحت بخواب دختر ناز، قاتل پدر من در این بیست و چهار سالی که شناسایی نشده مشغول چه کاری بوده؟ آیا به جنایتکاری ادامه داده یا مرده؟ کسی که برای کیف بری و دزدی میاد و انسانی رو به قتل میرسونه، ممکنه خیلی کارها بکنه! هرچند حالا کسی دنبالش نیست چون پرونده ما مختومه اعلام شد و من در حسرت این پاسخ ماندم که چرا پیدا نکردند؟!».

المیرا شریفی مقدم در پست دیگری در مورد چگونگی قتل پدرش نوشته بود: «ساعت پنج و بیست و پنج دقیقه عصر نوزدهم دی هفتاد و دو ، من و برادرم منتظریم که پدرو مادرمون برگردند خونه ، صدای کمک میاد!دوباره کمک!با سومین کلمه کمک ، صدای بابام رو شناختم. جلوی ورودی خونه حمله میکنند برای سرقت کیفش و وقتی مقاومت میکنه ، به قتل میرسه. بیست و پنج سال گذشته و دونفر قاتل هنوز پیدا نشده اند. هرچقدر بزرگتر میشم ، اون شب وحشتناک پررنگتر درنظرم دیده میشه. روح همه رفتگان شاد. سالم باشید …»

ماجرای قتل پدر المیرا شریفی مقدم مجری مشهور شبکه خبر

اولین خبری که المیرا شریفی مقدم در رسانه ملی خواند، مربوط به سال هشتاد شمسی بود. اخبار جوانان بود. سپس اخبار پزشکی خواند و روند ادامه یافت تا گوینده مرکزی شبکه خبر شد. شریفی مقدم از مجریان ثابت رسانه ملی است.

منبع: روزیاتو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 21
  • یه جانباز جنگ جان به لب رسیده
    3

    روح پدر شما و همه پدران و بخصوص مادران شاد خانم المیرا دنیای بیرحمی شده زمانی یه پیر مرد فوت میشد کل شهر و محل زیر تابوت میرفتن و مرگ خیلی نادر بود و مردم هم بسیار اهل صواب و احساسی بودند اما حالا چی بگم !? مثلا خود من به خدا قسم جانباز جنگ تحمیلی هستم از چهارده سالگی راهی جبهه‌ها شدم و خلاصه داغون شدم دیشب با دو قرص ترانکوپین ۱٠٠ میلی و یه قرص کلونازپام ۲میل خیر سرم خوردم بخوابم اما به والله تا این ساعت چشم به هم نزدم لعنت خدا به کمیسیون پزشکی بنیاد جانبازان حق و حقوق مرا پایمال کرد

  • آریو برزن
    18

    خانم شریفی خیلی محترم راستی نگفتی چه پله هایی رو طی کردب تا به اینجا رسیدی؟؟؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      بنده خدا صاحب صدای خوبی هست و تمرکز و سلطه زیادی به استفاده درست کلمات داره، چرا با رانت اومده باشه؟! شما گزینه بهتری سراغ دارید، من یک خانم هستم و واقعا از شیوایی بیان ایشون لذت میبرم

  • ناشناس
    3

    خبرنگار خوب واحساسی است وخداقوت

  • هفت لنگ بختیاری
    1

    همیشه یکی از دغدغه های زندگیم این بود که بابای المیرا رو کی کشته

  • محمد
    3

    درود برسرکارخانم شریفی مقدم ایشان مجری توانمندمحترم ودوست داشتنی هستند

  • امیدوار
    2

    اینجوری تیترزدن مگرغیرازگول زدن مخاطب است! طوری خبررازدیدمثل اینکه همین امروزیادیشب فوت شده!!! خدارحمتشان کندخانم شریفی همانطوریکه ازاسمشان هم پیداست انسان شریف ودل پاک ودرکارخودمتبحرهستند. بارحمت دوباره به روح پدرعزیزشان همیشه سالم وموفق باشند

  • ناشناس
    1

    خداوند پدر المیرا شریفی را بیامرزد

    المیرا خانم دست مریزاد
    ایران به وجود شما و امثال شما نیاز دارد ، نه وطن فروشان لاییک

  • عباس
    0

    سلام خانم المیرا شریفی ...انشاالله ببینم خبر برداشتن تحریم ها را با عشقی که به وطن دارید وان گونه اشک الود اعلام کنید ومردم کشور از بحران بی رحمی بعضی مسئولین که با خارج دست به یکی بودن و فشار اقتصادی کمر خانوادهای عزیز ایرانی را شکست که بعضی پدران ومادران در مقابل خانوادهیشان خرد شدند

  • ناشناس
    0

    راستی چرا اهمیت جان همه انسانها یکسان نیست!؟

  • ناشناس
    3

    آنچه از دل براید لاجرم بر دل نشیند
    المیرا یه دونه ای
    درد و بلات تو سر وطن فروشان ایرانی

  • ناشناس
    1

    خیلی ها ویژگی حرامزاده هارا دارند مثل همان قاتلان پدرشماافسوس که پلیس و دستگاه قضایی بااستانداربالاوقاطعی نداریم که که این جانیان رابه سزای اعمالشان برساند شمارادرک می کنیم انشاالله خداوندآنهارا به مکافات دنیوی و مجازات اخروی گرفتار خواهدکرد یقین دارم

  • ناشناس
    1

    قربون.المیرا.شریفی.بروم.نازی.عشقی.

    نظرات شما -
    • کف
      1

      ای کلک معلومه خوب میخ شدي

  • ایران ازاد
    2

    خانم خبرنگار فک کن توهواپيماي اوکراینی بوده بین اون همه نخبه،واسه خبر فوری واست متاسفم که سالگرد هواپیمای اوکراینی روپوشش ندادی ،به جاش به جیره خوارها می پردازي

  • کار بر ناشناس
    0

    روح شون شاد خدا قاتل شونو رسوا کنه
    به خانواده منترم شون صبر بده
    درد ناک بود
    المیرا شریفی مجری مسلطی هستن

  • کار بر ناشناس
    1

    خانم المیرا شریفی مجری توانمند ،با وقار، عاطفی و مسلط هستن .
    موفق باشن

  • عارف
    3

    المیرا به این قشنگی،چه دختر زشتی،جوجه اردک زشت...

  • ناشناس
    0

    سلام این قتل خبرجدیدهست یاقبل

  • ناشناس
    0

    در کشور ما با تعلیمات که زن و مادر زن به فرزند و نوه می آموزند پدرها مهم نیستند ، آینده را نیز بی خیال شو و حالشو ببر

  • بیطرف
    0

    خبراز این فوری تر نداشتید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها