برگزاری ۳ نشست تخصصی در حوزه ادبیات انقلاب در هفته هنر انقلاب اسلامی

معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: همزمان با هفته هنر انقلای اسلامی، سه نشست تخصصی در حوزه ادبیات انقلاب و دفاع مقدس در خرم آباد برگزار می شود.

برگزاری ۳ نشست تخصصی در حوزه ادبیات انقلاب در هفته هنر انقلاب اسلامی

رضا نیازی با اعلام این خبر، گفت: هنر انقلاب و دفاع مقدس یکی از مهمترین وجوه انقلاب اسلامی است که هنرمندان، نویسندگان و شاعران بسیاری را به جامعه معرفی نموده است.

وی افزود: مهمترین شاخصه هنر انقلاب اسلامی، پایبندی به آرمان های ولایت فقیه و شهدای عزیز است و در بین شاخه های مختلف فرهنگی و هنری، تعالی و گسترش ادبیات و شعر انقلاب و دفاع مقدس، بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است. 

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سپس ابراز داشت: در همین راستا سه نشست تخصصی با عنوان « سلسله گفتارهای بررسی هنر و ادبیات در تبیین مولفه های انقلاب اسلامی » در هفته هنر انقلاب اسلامی در خرم آباد برگزار می شود.

نیازی تصریح کرد: این سه نشست شامل " نشست تخصصی بررسی ادبیات داستانی و انقلاب اسلامی "، نشست مستند نگاری انقلاب و دفاع مقدس " و " نشست بررسی ادبیات و هنر کودک و نوجوان " است که از 21 تا 26 فروردین ماه با حضور کارشناسان و علاقه‌مندان به شعر و ادبیات برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان ساخت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، حوزه هنری استان و انجمن قلم ایران شعبه لرستان در برگزاری این سلسله نشست ها همکاری دارند. 

منبع: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    ادبیاتانقلاب را هر هفته اززبان امامان جمعه داریم میشنویم .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد