مظنون اصلی سریال “پوست شیر” کیست؟

حدس و گمان های زیادی وجود دارد که چه کسی ساحل را ربوده است، از شک و تردید به رضا پروانه تا پدر ناتنی ساحل.

مظنون اصلی سریال “پوست شیر” کیست؟

هرچند هنوز در سریال پوست شیر، مشخص نیست چه کسی ساحل را ربوده است و دلیل او از این کار چیست؟ اما حدس و گمان های زیادی از سوی مخاطبان این سریال، برای هویت این فرد وجود دارد.

عده ای از مخاطبان، رضا پروانه را در این ماجرا دخیل می دانند. شاید دلیل این حدس، راضی کردن ساحل توسط رضا پروانه برای دیدار با پدرش است.

عده ای نیز صدرا را عامل این ماجرا می دانند و رابطه ای که او با تینا پیش از ارتباط با ساحل داشته است را در ربودن ساحل موثر می دانند.

با این حال، درصد نقش داشتن صدرا در این ماجرا با توجه به نبود سرنخ های کافی بسیار کم است. دوست صدرا نیز، فرد دیگری است که مخاطبان سریال به او شک کرده اند و این شک زمانی که، فرد مظنون با ظاهری جوان و امروزی نشان داده می شود، بیشتر می شود. با این حال سرنخ های کافی برای مظنون بودن به این شخص وجود ندارد.

پدر ناتنی ساحل نیز فرد مظنون دیگری است که مخاطبان سریال به او شک دارند.

بهزاد جزو مشکوک ترین مظنونین سریال است. چرا که در قسمت دوم و پس از شنیدن خبر اتفاقاتی که برای ساحل افتاده بود، کفش هایش گِلی بود و پشت سر هم سیگار می کشید.

از طرفی رفتار بسیار بدی با مادر ساحل داشت و پس از آن در هیچ یک از قسمت های سریال خبری از او نشد.
اما همچنان نمی توان حدس زد، مظنون اصلی کیست؟ زیرا سه بازیگر دیگر در سریال نقش دارند که هنوز در این سریال نقش آفرینی نکرده اند.

این سه بازیگر؛ علی اوسیوند، آناهیتا افشار و علیرضا استادی هستند.

منبع: همشهری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها