اعتراض کانون کارگردانان به حکم آزاده صمدی/ تمام قد کنارش ایستاده‌ایم

بیانیه مشترک کانون کارگردانان سینمای ایران و اتحادیه تهیه کنندگان سینمای ایران در اعتراض به حکم صادره برای آزاده صمدی منتشر شد.

اعتراض کانون کارگردانان به حکم آزاده صمدی/ تمام قد کنارش ایستاده‌ایم

در این بیانیه آمده است: ما دوصنف سینمایی به حکم صادر شده برای بازیگر محترم سینما خانم آزاده صمدی اعتراض داریم و بند آخر این حکم عجیب که حضور اجباری در کلاسهای روانشناسی برای درمان بیماری شخصیت ضد اجتماعی را لازم الاجرا  دانسته، توهین به شعور تمامی اهالی سینما می دانیم و مغایر با اصل جمهوری است که به مرام مردم سالاری دینی افتخار می کند.

انگار عده ای دوست دارند با چنین حکم هایی راه هر گونه گفتمانی را ببندند و از جمهوری عبور کنند.

ما امیدواریم با درایتی که در رئیس قوه قضائیه سراغ داریم هر چه زودتر جلوی این حکم گرفته شود و بابت توهینی که خصوصا در بند آخر به درک اهالی سینما شده عذرخواهی شود و نگذارند بازیگران زن سینمای ایران که همگی در شکل گیری سینمای سالم و پرافتخار ایران نقش داشته اند اینگونه شان و شخصیتشان خدشه دار شود.

ما تمام قد در کنار تمام بازیگران زن سینمای ایران و سینماگرانی که ناجوانمردانه با حکم‌های مشابه تحقیر می شوند ایستاده ایم و از آنها حمایت می کنیم و به تمام حکم هایی که تا کنون صادر شده معترضیم.

بیشتر بدانید: حکم دادگاه آزاده صمدی به دلیل کشف حجاب/ عکس

منبع: آرمان ملی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • ناشناس
    14

    سالم وپرافتخار!خخخخ سینمای بعد از انقلاب یک زمانی سالم وپر افتخار بود که اونم به دلیل حفظ حریم ها وقانون حجاب هست که توسط نظام گذاشته شده.

    نظرات شما -
    • ضد قدقد
      1

      جناب ناشناس - اسلام فقط مال ایران نیست یه نگاهی به دور برت بنداز عراق - سوریه امارات و لبنان و همین فلسطینی براش سینه چاک میکنی حجاب اجباری نیست ومردم مشکلی هم نداند احساسات عمومی ( پاچه خواران ) جریجه دار هم نمیسه --- همین دولتی که بهش مینازی و زیر سایه اش قد قد میکنی - پول مارو میبره لبنان تا خواهر عرزشی نانسی عجرم در مراسم حزب الله کنسرت اجرا کنه یا سایر خانموهای لنانی در کنار دریای مدیترانه حموم افتاب بگیرن -پس بیخود قدقد نکن .

    • درجواب ضدقدقد
      2

      آنهاهم اگرمسلمان هستند بایدقانون حجاب داشته باشند واگرندارند دلیل نمیشودما به کسانی که ضعیفترازخودمان است فکرکنیم والگوبرداری،
      من لبنان بودم وتاثیرخودمون برحجاب آنهاگذاشتیم اماکشوری۱۶سال جنگ داخلی و۵۰درصدمسیحی دارد بیشترازمانیازبه زمان دارد

    • ضد قدقد
      0

      در جواب شما عرض کنم شما هنوز در شکی که انها مسلمان هستن یا خیر و دین هر کسی به خودش ربط داره نوع عقیده و اعتقاد هم به همین منواله شما اونقدر با فرهنگ به جز ایران نامونوسی که میگی تاثیر حجاب ما بر اونها --دوست عزیز ایران قبل از انقلاب هم حجاب بوده و بقول شما بی حجابی هم بوده هیچ اتفاق خاصی هم نیافتاد و دین مردم هم محکمتر از الان بود از پیله خودتون خارج شین وضع جامعه رو ببینید . اگر لبنان بقول شما از ما تاثیر گرفته پس احتمالا رانت و اختلاس و....هم به امید خدا وارد فرهنگشون خواهد شد شما از مجموع جمعیت یه کشور 100 نفرشو دیدی فکر کردی واووو چی شده نه عزیز اینطور نیست کنسرت نانسی عجرم در مراسم شیخ حسن رو برو ببین اونجا نگاه کن تاثیر را

  • ناشناس
    3

    هیهات من الذله.در مقابل زور گو باید ایستاد.جور حاکمان زور گو را با زور باید جواب داد.فقر و فلاکت را که خودشان به ملت مظلوم ایران روا داشتند نمی‌بینند اما موی سر بانوان خار چشمشان شده.پول ایرانی را خرج زنان بی حجاب عرب لبنان می‌کنند اما سر مردم ما در سطل زباله است.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      ماجلوی زورگویی شمابرای برهنه کردن ایران می ایستیم

  • رحیم آب منگل
    17

    آنجایی که گفتیدبازیگر محترم سینمای ایران خودتان خنده تون نگرفت شوهر آزاده صمدی که کلی خندید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      اشتباه مثبت زدم.خنده ملت ۴۴ ساله خشک شده و اگه به خنده باشه کلی مزخرفه که تو این سالها می‌بایست خندید.

  • اسی
    14

    خوب خلاف کرده، باید مجازات بشه.شماهاهم کاسه داغ تر از اش شدین که چه؟! کاش در موارد دیگر هم مث قرآن سوزی در کشور به اصطلاح دموکراتیک سوئد هم حساس بودین حضرات روشنفکر!!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      تو نظر چرت و پرت ندهی نمی گویند لالی!

  • بالی
    10

    90درصد مردم دیگر فیلم سینما یی وسریال نگاه نمی کنند .حالا این به اصطلاح بازیگرآن باید به فکر تازه ای باشند .چون تاریخ مصرف شان گذشته است

  • ناشناس
    12

    سالم و پرافتخار رو خوب اومدی.افتخارتون که سیاه نمایی و نشون دادن کوره دهات های ایران به خاجیاست.سالم بودنتون رو هم که از اون جنبش می تو دیدیم!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      نه این که امثال شما قبل انقلاب سفید نمایی می‌کردید و ایران آباد رو سیاه نشون نمیدادید.خدا وکیلی الان وضع مردم داغون نیست؟ خوب بگن گل و بلبله؟

  • ناشناس
    0

    گلایه ای تلخ سازنده بنفع ملت و نظام/ دوشنبه 26/04/1402
    ---
    کار گزاران رسانه های همگانی وزین حقیقت گرا که در نظام دینی باید به شرع و قانون متعهد باشند هرگز تحت تاثیر احساسات به حذف نقدهای منطقی سازنده بویژه نقدهایی که از حقایق انسان ساز قرآن دفاع می کنند نمی پردازند هرچند هم حقیقت در این نقدها تلخ باشد .
    افسوس که با گذشت بیش از چهل سال از بر قراری نظام دینی در کشور هنوز نهادهای ناظر بر مدیریت کسب و کارهایی که با مجوز دولت فعالیت خود را انجام می دهند قادر نیستند یا نمی خواهند تخلفات شرعی و قانونی زیان بار این کسب کارها را پیگیر شوند و بنفع نظام و ملت این کسب کارها را بگونه ای مثبت و سازنده به قانون گرایی وادار سازند .
    تردیدی نیست که بی تفاوتی این نهادها در انجام وظایف قانونی خود در نظارت سازمان یافته نظام مند و ضابطه مند عالمانه بر کسب کارها به واپس گرایی و تضعیف و نابود شدن قدرت قانونی نظام و به تحمیل رنج و زیانهای کلان جبران ناپذیر به ملت پایان می یابد .
    سر انجام این وضعیت فاجعه بار به از دست رفتن کار آمدی مشروع اصول انسان ساز نظام دینی و تاثیر منفی نظام در انجام وظایف خود و به بی کفایتی در پیاده کردن این اصول که برای استقرار آنها داراییهای بی شمار کشور و جان صدها هزار از عزیزان ملت فدا شده اند خاتمه می یابد و بی تردید نظام را از یک عنصر سازنده که باید محبوب ملت باشد به عنصری زیان آفرین و وبال گردن ملت تبدیل می کند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها