پوران درخشنده در جمع هیات داوران سومین جشنواره فیلم و عکس «مادر»

سومین جشنواره فیلم و عکس «مادر» هیات داوران بخش عکس و فیلم خود را معرفی کرد.

پوران درخشنده در جمع هیات داوران سومین جشنواره فیلم و عکس «مادر»

پوران درخشنده، طیبه فلکیان و ابوالفضل همراه آثار بخش فیلم این دوره از جشنواره را داوری خواهند کرد و فاطمه ابراهیمی، منصوره معتمدی و مهناز شفیعی به عنوان اعضای هیات داوران بخش عکس این رویداد هنری معرفی شدند.
پوران درخشنده کارگردان، نویسنده و فیلمساز علاوه بر داوری جشنواره‌های معتبر داخلی و بین‌المللی، ساخت فیلم‌هایی همچون پرنده کوچک خوشبختی، عبور از غبار، زمان از دست رفته، عشق بدون مرز، شمعی در باد، رویای خیس، بچه‌های ابدی، خواب‌های دنباله دار، زیر سقف دودی، هیس! … دخترها فریاد نمی‌زنند و ... را در کارنامه سینمایی خود دارد.
ابوالفضل همراه فارغ‌التحصیل رشته نمایش از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و مدیر هنری این دوره از جشنواره، ریاست فرهنگسرای نیاوران را بر عهده دارد. او در بیش از ۷۱ فیلم سینمایی و تلویزیونی به عنوان بازیگر حضور داشته و کارگردانی و تهیه‌کنندگی چند فیلم داستانی و مستند را بر عهده داشته است.
طیبه فلکیان؛ تهیه‌کننده، کارگردان و مسئول امور استان‌ها و مناطق انجمن سینمای جوانان ایران است. وی ساخت فیلم‌های مستند و داستانی مختلفی را در کارنامه خود دارد. عضویت در هیات انتخاب و داوری جشنواره‌های متعدد از دیگر فعالیتهای ایشان است.
فاطمه ابراهیمی فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد روانشناسی مدیریت انسان‌گرا و مدرسِ عکاسی پرتره است. نگارش و تحقیق کتاب‌های مفاخر امروز، نویسندگی و کارگردانی فیلم‌های مستند در حوزه زنان و کارآفرینان، برگزاری نمایشگاه‌های عکس و نشست‌های تخصصی متعدد، مدیریت در بخش‌های مختلف خانه عکاسان و ... بخشی از کارنامه حرفه‌ای ابراهیمی است.

5911562

منصوره معتمدی کارشناس طراحی و عکاس آژانس گتی ایمیجز است. عضویت در هیات داوران جشنواره‌ها و مسابقات مختلف عکاسی از جمله عکس رضوی، عکاسی تهران ۹۰، پابه پای اشک و ...و دبیری جشنواره عکس شمیم بهار در پیشینه حرفه‌ای این بانوی عکاس دیده می‌شود.

مهناز شفیعی کارشناس ارشد عکاسی و دارای ۲۷ سال سابقه اجرایی مرتبط با عکاسی، برگزاری و دبیری جشنواره‌های مختلف عکاسی، برگزاری نمایشگاه انفرادی و حضور در جشنواره‌های متعدد گروهی داخلی و خارجی و ... است.
گفتنی است سومین دوره جشنواره مادر به دبیری منصوره مصطفی‌زاده و با مشارکت اپلیکیشن روبیکا، معاونت امور فرهنگی و اجتماعی مترو تهران، موسسه نیلافرهنگ و موسسه تصویر شهر مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها