هشدار بازیگر معروف درباره پرورش نسلی از «بزدل‌ها»

شوارتزنگر می‌گوید نسلی از «بزدل‌ها» در حال ظهورند.

هشدار بازیگر معروف درباره پرورش نسلی از «بزدل‌ها»

 «آرنولد شوارتزنگر» بازیگر فیلم‌های «نابودگر»نسبت به پیدایش «نسلی از بزدل‌ها» و «انسان‌های ضعیف» هشدار داده و می‌گوید آدم‌ها برای رسیدن به موفقیت باید «کوشش» کنند.

این بازیگر و بدنساز ۷۶ ساله و فرماندار سابق کالیفرنیا در مصاحبه با «هاوارد استرن» می‌گوید: «راه میان‌بری وجود ندارد، باید سخت کار کنید… ذهن انسان فقط با مقاومت می‌تواند رشد کند. فقط در صورتی که مقاومت داشته باشید می‌توانید شخصیت خود را قوی کنید و به فرد قدرتمندی تبدیل شوید، اگر شکست خورد، دوباره بلند شوید.»

شوارتزنگر ادامه می‌دهد: «هرچه بیشتر تلاش کنید، بیشتر پیش می‌روید و قوی‌تر می‌شوید. دنیا به این شکل عمل می‌کند. کسی که کودکانه رفتار کند و نازپرورده باشد، و سعی کند از خودش محافظت کند… تمام است. هرگز به جایی نمی‌رسد.»

او می‌گوید انسان باید بتواند «رنج، نامرادی، و ناراحتی را بپذیرد» تا به موفقیت برسد، اما «بسیاری از جوانان این روزها از این پذیرش دور شده‌اند.»

آرنولد در ادامه می‌گوید آمریکا را زنان و مردانی ساختند که برای این کشور «جنگیدند» و سخت کوشیدند: «اجازه دهید این‌گونه ادامه دهیم. شروع نکنید به ساختن نسلی از آدم‌های بزدل و ضعیف… بیایید به کودکان بیاموزیم که سرسخت باشند، ورزش کنند، مطالعه و تلاش کنند و گاهی لحظات دردناکی را از سر بگذرانند.»

شوارتزنگر در مصاحبه با «پیپل» به یاد آورده بود که زمانی کفش‌های دخترش کاترین را مقابل او سوزانده تا درسی به او بدهد. کاترین حالا همین رفتار را با دختر خودش لایلا می‌کند و اگر کفش‌هایش را در جای درستی قرار ندهد خاطره تلخ پدرش را یادآور می‌شود.

منبع: سی نما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها