شبکه خانگی جان دوباره می‌گیرد/ سریال‌های جدید به خط شدند، از نیسان آبی تا دفتر یادداشت و شریک جرم و شاید گناه فرشته

پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی از سریال‌های جدیدشان رونمایی کردند تا این شبکه با انتشار آثاری چون «نیسان آبی ۲»، «هفت»، «دوانچیز»، «دفتر یاداشت» و «شریک جرم» جانی دوباره بگیرند.

شبکه خانگی جان دوباره می‌گیرد/ سریال‌های جدید به خط شدند، از نیسان آبی تا دفتر یادداشت و شریک جرم و شاید گناه فرشته

با آغاز پخش سریال «نیسان آبی ۲» فیلیمو کنداکتور چهارشنبه‌های شبکه خانگی را پربارتر خواهد کرد. شنیده می‌شود که فیلیمو قصد دارد با پایان زخم کاری سریال «گناه فرشته» به نویسندگی و کارگردانی حامد عنقا را عرضه کند. این سریال یک درام اجتماعی است که تولید آن در سکوت خبری در حال انجام است و تاکنون هیچ خبری رسمی از آن منتشر نشده است.

نماوا قرار است طی روزهای آینده پخش سه سریال را شرع کند. یکی از این آثار «شبکه مخفی زنان» به کارگردانی افشین هاشمی است که قرار است ده قسمت باقی مانده آن منتشر شود. این سریال روزهای جمعه پخش می‌شد ، اما در برنامه‌ریزی جدید روز پخش آن به یکشنبه‌ها منتقل شده تا در این روز نماوا سریالی را برای عرضه داشته باشد. افشین هاشمی علاوه بر شبکه مخفی زنان، سریال کمدی دیگری با نام «دوانچیز» را هم کارگردانی کرده است. نماوا یک سریال درام اجتماعی به نام «شریک جرم» را هم در دست انتشار دارد. این سریال به کارگردانی مازیار میری و تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان مراحل تولید خود را پشت سر گذاشته است.

فیلمنت قصد دارد از اواخر آبان ماه یعنی از روز جمعه بیست و هفتم یکی از سریال‌های مهم خود با نام «دفتر یادداشت» را منتشر کند. این سریال کمدی به دلیل حضور رضا عطاران حسابی در کانون توجه قرار گرفته و خیلی‌ها منتظر انتشار آن هستند. فیلمنت سریال‌های «افعی» به کارگردانی سامان مقدم و «محبوبه شب» به کارگردانی آیدا پناهنده را هم در دست تولید دارد، که احتمال انتشار آن‌ها در سال جاری زیاد است.

تماشا خونه از پنجشنبه هفته گذشته پخش فصل دوم سریال «پدر گواردیولا» ساخته سعید نعمت اله را شروع کرده است. این فصل از سریال شمال ده اپیزود است که تاکنون دو قسمت از آن منتشر شده است. اما این پلتفرم قصد دارد از سه‌شنبه ۲۳ آبان ماه از سریال «هفت» ساخته کیارش اسدی زاده رونمایی کند. 

منبع: سرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها