شوخی با دی‌کاپریو در جشن تولد بازیگر مشهور/ ویدئو

سابرینا کارپنتر با میم لئوناردو دی‌کاپریو تولد ۲۵ سالگی‌اش را جشن گرفت.

شوخی با دی‌کاپریو در جشن تولد بازیگر مشهور/ ویدئو

«سابرینا کارپنتر» ۱۱ مه جش تولد ۲۵ سالگی‌اش در نیویورک سیتی را با کیکی جشن گرفت که میم «لئوناردو دی‌کاپریو» روی آن نقش بسته بود.

در کلیپی که «آیس اسپایس» به اشتراک گذاشته، روی کیک تولد کارپنتر تصویری از بازیگر «گرگ وال استریت» (Wolf of Wall Street) و عبارت «نه ۲۵ ساله نشو، خیلی جذابی» روی آن دیده می‌شود.

دی‌کاپریو با قرار گذاشتن با زنان زیر ۲۵ ساله شهرت دارد و چند رابطه خود را پس از رسیدن شریک زندگی‌اش به این سن قطع کرده است. شوخی کارپنتر و دوست پسرش «بری کیوگان» بازیگر فیلم «سالتبرن» (Saltburn) و «بنشی‌های اینیشرین» (The Banshees of Inisherin) با واکنش‌های مثبت بسیاری از هواداران این زوج روبرو شده است.

یکی از منابع نزدیک به دی‌کاپریو پیش‌تر به «نیویورک پست» گفته بود: «وقتی دختران به ۲۵ سالگی می‌رسند، بیشتر می‌خواهند – تمایل دارند ازدواج کنند و خانواده تشکیل دهند. این چیزی نیست که لئو می‌خواهد. او خانواده نمی‌خواهد و تمایلی ندارد اطراف زنانی باشد که به خاطر این موضوع او را تحت فشار قرار دهند.

به محض ای نکه دختر با او ملاقات کند، ساعت به شمارش می‌افتد. اگر تا چند سال بعد خیلی پیر شوند، رفتنی‌اند. اگر خیلی نزدیک شوند، رفتنی‌اند. [دی‌کاپریو] سالخورده‌تر شده اما سلیقه‌اش تغییری نکرده.»

کارپنتر و کیوگان فوریه گذشته رابطه خود را تأیید کردند وقتی در لس‌آنجلس با یکدیگر دیده شدند. کیوگان در ماه آوریل ویدیویی از اجرای کارپنتر در سیدنی استرالیا به اشتراک گذاشته بود. آن‌ها در ماه مارس در مراسم افتر-پارتی اسکار و هفته پیش در مت گالا مقابل دوربین عکاسان رفتند.

کارپنتر در کوچلا با صحنه بحث‌برانگیز کیوگان در فیلم «سالتبرن» شوخی کرده بود.

photo 2024 05 14 00 14 51

منبع: سینما اعتماد
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها