ادعای خیانت و سقط جنین دولتشاهی که شجریان به آن واکنش نشان داد/ ویدئو

امین فردین، شب گذشته با انتشار ویدیویی ادعاهای عجیب مطرح کرد که به واسطه آنکه این ویدیو بازدید شش رقمی داشت، همایون شجریان به آن واکنش نشان داد.

 ادعای خیانت و سقط جنین دولتشاهی که شجریان به آن واکنش نشان داد/ ویدئو

امین فردین، شخص بدنام و پروژه بگیری که با انتشار اتهامات متعدد علیه اشخاص مختلف از طریق یوتیوب کسب درآمد می‌کند و در عین حال شواهد نشان می‌دهد، با برخی منابع داخلی نیز ارتباط دارد، شب گذشته با انتشار ویدیویی ادعاهای عجیب مطرح کرد که به واسطه آنکه این ویدیو بازدید شش رقمی داشت، همایون شجریان به آن واکنش نشان داد و در صفحه اینستاگرامش نوشت: «عزیزان دل به این مزخرفات توجه نکنید. نه خیانتی در کار من و سحر جان بوده، نه بچه‌ای که بخواد انداخته بشه. تا همیشه حمایت و رفاقت پابرجاست. خسته شد صبر ما.» فردین مدعی شد، همایون شجریان به سحر دولتشاهی خیانت کرده و با دوست دولتشاهی ارتباط گرفته و دولتشاهی هم که باردار بوده، سقط جنین کرده است. ویدیوی این ادعاهای عجیب را که شجریان به آن واکنش نشان داد، می‌بینید.

بیشتر بدانید: جنجال همایون شجریان با استوری جدیدش/ واکنش تند همایون شجریان به شایعات فضای مجازی!/ همایون شجریان و سحر دولتشاهی جدا شدند؟

منبع: تابناک
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • مهدی
    12

    کسی نیست این آدم بی مقدار رو دستگیر بکنه.این آدم بی هویت به خیلیها تهمت و افترا زده....

  • ناشناس
    20

    تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها.....

    نظرات شما -
    • مجید
      5

      خطاب به جناب ناشناس ۲۱:۲۵ که گفته " تا نباشد چیزکی ، ..."
      من به شما میگم که ۱۰۰۰ میلیارد دزدیدی !!! و در پاسخ سند و مدرک همین گفته ی شما رو میگم ، " تا نباشد چیزکی ، مردم نگویند چیزها "
      قانع شدید یا تهمت های بیشتری بهتان بزنم ؟

    • ناشناس
      0

      باشه ولی بترس از تهمت
      اگه اشتباه کرده باشی و به یه نامرد گوش داده باشی چی؟

    • ناشناس
      0

      خب مجید دلبندم
      منظور ما نیز همین بود صددرصد دزدی و اختلاس
      هم بوده، مردم که بیخود نظر نمی‌دهند قطعاً چیزکی بوده!

  • ناشناس
    0

    سلام
    با شروع سریال افعی تهران ،کلی داستان و حواشی یک عده درست کردند بابا سریال هست ، صبور باشید حالا اونقدر حواشی درست کنید تا بنده خدا کارگردان پشیمون بشه دیگه سریال بسازه البته من سریال را ندیدم ،ولی خبرهاشو خوندم ،فرصت شد حتما نگاه می کنم‌

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها