مونا کرمی کیست؟

در این مطلب با ما همراه باشید تا با بیوگرافی مونا کرمی، بازیگر زن جوان ایرانی و حواشی ازدواج او با سپند امیرسلیمانی بیشتر آشنا شوید.

مونا کرمی کیست؟

مونا کرمی، متولد ۱۱ دسامبر ۱۹۹۰ در گلستان، بازیگر سینما و تلویزیون است. او دارای مدرک لیسانس مهندسی منابع طبیعی است. او از کودکی با تئاتر شروع کرد، سپس از طریق فیلم‌های کوتاه به تلویزیون رسید و اکنون در سطح اول هنر فعالیت می‌کند.

خانواده مونا کرمی

405

مونا کرمی در شهر مینودشت، استان گلستان، در خانواده‌ای چهار نفره به دنیا آمد. او تنها یک برادر به نام مجید دارد که ۳ سال از او کوچک‌تر است و در حوزه موسیقی فعالیت می‌کند.

بازیگری مونا کرمی در تئاتر از ۹ سالگی

406

مونا کرمی اولین بار در سال ۱۳۷۸، زمانی که ۹ ساله بود، با کار تئاتر عروسکی در مینودشت به روی صحنه رفت. سپس با حضور در آکادمی، به صورت تخصصی به فعالیت خود ادامه داد.
بیشتر بدانید: اولین تصاویر از ازدواج سپند امیرسلیمانی با بازیگر زن ایرانی

عکس جدید و زیبا از تازه عروس و داماد سینما/ عکس

مونا کرمی در جشنواره دانش‌آموزی، موفق به کسب رتبه اول بازیگری برای نمایش سیب شد. «من از سال ۱۳۸۹ وارد رادیو جوان شدم و در یک پروسه با آقای محرابی کار نمایش کردم. ایشان با نمایش‌های الجزایر بکارگردانی میلاد فرج زاده و نمایش خانوادگی با بهیاد نجفی و نمایش نقش دوم افشین زمانی تجربه‌های موفقی را بدست آورده است».

اولین تجربه بازیگری مونا کرمی جلوی دوربین

407

در سال ۱۳۹۴، زمانی که ۲۵ ساله بود، اولین بار با سریال "بیمار استاندارد" به کارگردانی سعید آقاخانی، در نقش سحر، همسر بابک حمیدیان، مقابل دوربین ظاهر شد. در این مجموعه، با بازی در کنار چهره‌هایی، چون جواد عزتی، علیرضا خمسه، شیلا خداداد، رویا تیموریان و پوریا پورسرخ، به گفته خود، بهترین اتفاق زندگی هنری‌اش رخ داد. پس از بازی در سریال "بیمار استاندارد"، به مدت دو سال از عرصه هنری دور شد. اما با فیلم کوتاه "خرده ریزه"، بازگشت و دوباره درگیر تئاتر شد. ایشان در سال ۱۳۹۶ با فیلم "آپاندیس" به کارگردانی حسین نمازی، اولین تجربه سینمایی خود را به دست آورد.

شهرت مونا کرمی با سریال حوالی پاییز

408

بعد از سه سال دوری از تلویزیون، در سال ۱۳۹۷، ایشان در دومین تجربه خود، با سریال "حوالی پاییز" در نقش شیوا، به تلویزیون بازگشت، که مورد توجه بسیاری قرار گرفت. در این سریال، مونا کرمی با پردیس منوچهری هم بازی شد.

سپس در سال ۱۳۹۹، با فصل سوم سریال "از سرنوشت" در نقش آرزو، دوباره در قاب تلویزیون حضور موفقی را تجربه کرد. «خانم رویا تیموریان در سریال حوالی پاییز مادارانه کنار من بودند، ایشان بسیار صبرو و مهربان همه چیز را تحمل می‌کنند و تجربه پنجاه سالشان را در اختیارم گذاشتند».

ازدواج مونا کرمی با سپند امیرسلیمانی

409

خانم مونا کرمی در اردیبهشت ۱۴۰۳، در سن ۳۴ سالگی، با سپند امیرسلیمانی ۴۷ ساله ازدواج کرد. این زوج هنری وارد زندگی متاهلی شدند.

خوانندگی مونا کرمی با برادرش

410

«من برادرم، چون کار موسیقی می‌کند هر زمانی که بروم خانه وقتی برادرم گیتار و پیانو میزند بله منم در خواندن همراهیش می‌کنم».

علاقه مونا کرمی به مدلینگ

411

در رنگ شناسی و ست کردن لباس هایش، مونا کرمی بسیار موفق است. اگرچه تجربه کار مدلینگ ندارد، اما این صنعت از علاقه‌مندی‌های اوست.

فیلم‌های مونا کرمی

  • لب خط – ۱۳۹۹
  • حرف آخر – ۱۳۹۹

سریال‌های مونا کرمی

  • از سرنوشت (فصل ۳ و ۴) – ۱۴۰۱
  • چوب خط – ۱۳۹۹
  • دلدار – ۱۳۹۸
  • حوالی پاییز – ۱۳۹۷
  • شب‌های مافیا زودیاک _ ۱۴۰۳
منبع: رویداد 24
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    0

    چرا موهاشو سانسور نکردی ای مفسد؟

  • ناشناس
    2

    مونا کرمی؛ زاده استان گلستان ایرانه ولی تاریخ تولدش به میلادیه😂😂😂😂😂😂😂😂
    یاد اون مثل معروف افتادم:
    آنگه مباد که گدا معتبر شود...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      آره خیلی مسخره س

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها