بیوگرافی نوید محمدزاده و استایل های مدرن‌اش/ پاشای جنگل آسفالت در واقعیت پلنگ به تن

نوید محمدزاده بازیگری که این روزها به یکی از پرطرفدار ترین و البته بهترین بازیگران ایرانی تبدیل شده است، او در سال 1390 بود که با برنامه "دوستان" دیده شد.

بیوگرافی نوید محمدزاده و استایل های مدرن‌اش/ پاشای جنگل آسفالت در واقعیت پلنگ به تن

هر بازیگری کارش رو از یه ابتدایی شروع میکنه و اینکه بتونه در عوض چه مدت به چه جایگاهی برسه بستگیه کامل داره به میزان پارتی که داره و البته زیبایی چهره و استایل و کاریزماتیک بودن یا نبودنش. براتون عجیب بود که چیزی از استعداد نگفتیم؟ خب بی شک میزان توانمندی بازیگر نیز اهمیت بسیار بالایی داره اما در چند سال اخیر اونقدری بازیگر کم استعداد وارد این عرصه شدن و به قول افسانه پاکرو چهره هایی که زیبایی داشتن همراه با فالوور بالا، مورد توجه قرار گرفتن که دیگه استعداد داشتن یا نداشتن شده جزو اولویت های بعدی. اما این موضوع صد کامل نیست و هستند بازیگران بسیار زیادی به مانند نوید محمدزاده که واقعا توانایی داشتن و دارند. نوید محمدزاده بازیگری که این روزها به یکی از پرطرفدار ترین و البته بهترین بازیگران ایرانی تبدیل شده، در سال 1390 بود که با برنامه "دوستان" دیده شد. آقای مجری در این بخش از سرنوشت خود نماند و به سمت بازیگری رفت و مشغول به کار شد. این در حالی بود که نوید محمدزاده با فیلم "عصبانی نیستم" شهرتی فراوون پیدا کرد و به دنیای چهره های خفن پا گذاشت. نوید محمدزاده امروز هنرمندی اسم و رسم دار است که در هر فیلم و سریالی نقش آفرینی داشته باشه بی شک اون کار پروژه ای سنگین و با ارزش است.

نوید محمدزاده نوید محمدزاده در برنامه دوستان سال 1390

بیوگرافی نوید محمدزاده و سرنوشتی که زیر و رو شد

نوید محمدزاده برخلاف همسرش فرشته حسینی، از دهه شصتی هاست و این روزها 38 سال سن دارد. وی که در روز 17 فروردین ماه سال 1365 متولد شده، زاده تهران است اما اصالت کرد دارد و اهل شهرستان مهران می باشد. جالبه که بدونید نوید محمدزاده به دنایل این بود که فوتبالیست بشه، اما با دیدن یک فیلم مسیر زندگیش به کلی عوض شد و خودش رو به سمت و سوی بازیگری رسوند که خب باید بگیم واقعا تصمیم درستی گرفته! این بازیگر مرد سینما فوق دیپلم رشته عمران دارد و در حال حاضر متاهل می باشد.

نوید محمدزاده

کمی با زندگی شخصی نوید محمدزاده

نوید محمدزاده از سال 1382 یعنی زمانی که تنها 17 سال سن داشت و تازه دیپلم گرفته بود رفت واسه آموزش بازیگری و در آموزشگاه بازیگری در کرج ثبت نام کرد. نوید محمدزاده از طرفداران شش آتیشه استقلال بود و همیشه این علاقه رو به شکلی واضح نشون داده و از طرفی هم یکی از شیفتگان بهروز وثوقی می باشد.

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده

بچگی و خانواده پر جمعیت نوید محمدزاده

نوید محمدزاده تو یه خانواده بسیار پرجمعیت بزرگ شده و تعداد خواهران  برادرانش به 12 نفر میرسه و خودش هم فرزند آخر است. آقای بازیگر پر طرفدار ما تا دو سالگی به همراه خانواده در تهران بود اما بعد به ایلام مهاجرت کردند و تا آخر دوره راهنمایی در این شهر موندند.

نوید محمدزاده

ازدواج جالب با فرشته حسینی

نوید محمدزاده و فرشته حسینی این روزها زن و شوهر هستند که خب این ازدواج برمیگرده به دو سال پیش که این زوج درست بعد از تمام شدن سریال نمایش خانگی "قورباغه" عقد کردند و رابطشون رو به شکل علنی اعلام نمودند. البته که پیش از اینها حدودا یه یک سالی بود که حرف و حدیث هایی در رابطه با ست بودن لباس های نوید و فرشته بود اما همچنان واقعیت در هاله ای از ابهامات نیگذشت تا اینکه به طور مستقیم ابراز علاقه کردند و بعد هم داستان های ازدواج. این زوج سرانجام در 4 اردیبهشت سال 1400 بود که با انتشار ویدیویی از ازدواج خود و فرشته حسینی خبر داد و در 29 تیر ماه هم عکسی با حلقه به اشتراک گذاشتند. 

نوید محمدزاده و فرشته حسینی در قورباغه همبازی بودند اما خب نقش خواهر و برادر و داشتند. اما این روزها با ایفای نقش در سریال نمایش خانگی "جنگل آسفالت" نقش عشق رو ایفا کردند. البته که نوید در نقش پاشا عاشق فرشته در نقش هنگامه می باشد.

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده فوتبالیستی که شد بازیگر

همانطور که گفتیم نوید محمدزاده پیش از بازیگر شدن خیلی به فوتبال و فوتبالیست شدن علاقمند بوده و برای تیم نوجوان تیم سایپا هم بازی می کرده. اما با دیدن فیلم "سوته دلان" علی حاتمی یک دل نه صد دل شیفته بازیگری شده و به شکل کامل مسیر زندگیش رو تغییر داده. میزان علاقه او به بازیگری با تماشا فیلم قیصر و صورت زخمی شدت یافت.

نوید محمدزاده

حواشی استایل های نوید محمدزاده

نوید محمدزاده بار ها و بار ها با سبک استایل هایی که داشته مورد توجه قرار گرفته. وی که یه خاص پوش به معنای واقعیه، اغلب از ست استایل هایی استفاده میکنه که عموم افراد نمی پوشند و جالبه که بعد از ازدواج با فرشته حسینی نیز این موضوع بولد تر شد و حالا این زوج با هم تیپ های عجیب و جالب دارند و توجهات رو به خو جلب می کنند.

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها