دلیل جهت دار بودن سوالات صداوسیما؛ پاس گل های صداوسیما به سعید جلیلی

به نظر می رسد سئوالات صداوسیما کاملا هدفمند تنظیم شده است؛ عمدتا در جهت حمله به پزشکیان و پاس گل به جلیلی است.

دلیل جهت دار بودن سوالات صداوسیما؛ پاس گل های صداوسیما به سعید جلیلی

آخرین مناظره دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، با موضوع اقتصادی از شبکه یک سیما درحال برگزاری است.

سوالات پزشکیان مصداقی است، با نام بردن از اطرافیان یا سخنان پیشین پزشکیان نوشته شده و مجری در گرفتن پاسخ (بخصوص در مناظره اول) اصرار می‌کند.

سوالات جلیلی، کلی است. بدون مصداق مشخص و بدون اصرار بر پاسخ است. حتی اگر در سوال درخواست صراحت می‌شود، پاسخی از کاندیدا گرفته نمی‌شود.

به نظر می رسد سئوالات صداوسیما کاملا هدفمند تنظیم شده است؛ عمدتا در جهت حمله به پزشکیان و پاس گل به جلیلی است، هر چند جلیلی تاکنون نتوانسته از پس آن بر بیاید.

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • شهروند
    0

    سعيد و مسعود مثل دو تا دانش آموز هستن كه تو آزمون شركت كردن. سعيد نه تنها از سؤالات اطلاع كامل داشت بلكه برادر ايشون يكى از طراحان سؤالات نيز ميباشد!

  • ناشناس
    1

    جلیلی پزشکیان رو گوشه رینگ گیر آورده بود. آقای پزشکیان همه مردم می دونستند شعارهای شما خلاف جهت گیری های شماست.

  • ناشناس
    0

    ما همه میدونیم کل نظام بسیج شدن که مردم به پزشکیان رای نده از روحانیون گرفته تا صدا و سیما و همه و همه نون به نرخ روز خورها ... ولی نمیدونن مردم ایران ۴۵ساله شما رو امتحان کردن و میدونن قصد و مرض شما چیه با پخش یک گزارش کاملا معلومه که چه ایده ای پشت آن است

  • علی
    0

    طیبعی ما از روز اول همه ما می دونیم که مناظره از شبکه cnn یا فاکس نیوز پخش نمی شود از صداوسیمای جمهوری اسلامی پخش می شود راه و رسم صداوسیما برای مردم معلومه این راه و رسم باعث شده که مشارکت انتخاباتی 39.8 شده است.

  • سیمای میلی
    0

    متاسفانه کاملا مشخص بود،.. از شورای نگهبان و گزینش ۵ دربرابر یک تا تبلیغات سمی .. و جانبداری آشکار و همه جانبه برخی دستگاه هاا تا کجااا!!!..
    انتخاب آزادانه مردم کجای کار است؟؟

  • ناشناس
    0

    صدا و سیما هم خودش گم کرده بود که حتی عرضه نداشت یه لیوان آب جلوی جلیلی بگذاره بیچاره لیوان بر میداشت آب بخوره میدید خالیه میذاشت سرجاش

  • ناشناس
    4

    صدا و سیمای میلی ، شهرداری ، مجلس ، شورای شهر ، طلبه های دینی و... شده اند ستاد انتخاباتی جلیلی .

  • قمصری
    0

    وقتی برادر اقای جلیلی قائم مقام صدا وسیما هست چه انتظاری دارید .حالا خدارا شکر که اقای پزشکیان خیلی راحت وریلکس جواب داد نه مثل آقای جلیلی که دستاش میلرزید و حرف میزد .بهترین کلام اقای پزشکیان به مردم
    اگه به وضع موجود راضی هستید به ایشون رای بدید وسلام

  • اشنا
    0

    یک خدا دوم خدا سوم خدا. خدایا متشکریم از اینکه با پزشکیان میتونیم هم تو را داشته باشیم هم کشور آبرومند و لایق. تمدن پارسی از این مراحل گذشته یا باید قبول کنند ناتوانند هم باید قبول کنند اهل مملکت داری و مدیریت صحیح نیستند. گرچه باز در همه رشته ها دخالت میکنند ولی خدا توان دهد از اینهمه لیاقت مردم بتوانیم با پزشکیان به قله خودمان برسیم

  • ناشناس
    0

    آقای جلیلی که میگه من همیشه دولت سايه بودم‌ یعنی رئیس جمهور ها سايه ندارند پس ۴۵ سال سايه بهتر از ۴سال رئیس جمهوری است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها