دوست دختر متیو پری: شبکه‌ای از پزشکان فاسد در مرگ او دست داشتند

«کیتی ادواردز» که در سال ۲۰۰۶ با پری در رابطه بود به تازگی مدعی شده است که پزشکان فاسد موجب مرگ این بازیگر شده‌اند.

دوست دختر متیو پری: شبکه‌ای از پزشکان فاسد در مرگ او دست داشتند

دستیار و دوست دختر سابق «متیو پری» ادعا می‌کند که «شبکه‌ای» از پزشکان فاسد مرگ این بازیگر را سبب شده‌اند و باید از آن‌ها بازجویی شود. بازیگر سریال «دوستان» اکتبر سال گذشته پس از مصرف بیش از حد کتامین در جکوزی منزلش در لس‌آنجلس غرق شد و در ۵۴ سالگی از دنیا رفت.

هفته پیش پنج فرد از جمله دستیار پری، سه پزشک و یک دلال خیابانی در ارتباط با مرگ پری بازداشت شدند. «کیتی ادواردز» که در سال ۲۰۰۶ با پری در رابطه بود به تازگی مدعی شده است که پزشکان فاسد موجب مرگ این بازیگر شده‌اند.

ادواردز به «میرور» می‌گوید: «پشت آن کسانی که متهم شده‌اند یک شبکه کامل وجود دارند و پلیس باید از آن‌ها بازجویی کند. کارآگاهان فقط کافی است سوابق پزشکی او را بررسی کنند. پزشکان زیادی وجود دارند که در طول سالیان گذشته با او در ارتباط بوده‌اند و حالا وحشت کرده‌اند. هر کسی که اعتیاد فعال داشت، فوراً می‌دانست به کجا رو کند. یک رسوایی است.»

ادواردز که دخترخوانده «جولی اندروز» است اضافه می‌کند که از متهم شدن پزشکان غافلگیر نشده است: «ذهن معتاد او فکر می‌کرد: «خوب، یک پزشک این دارو را تجویز کرده پس می‌توانم مصرفش کنم.» در ذهنش، این‌گونه نبود که در خیابان به دنبال دارو باشد.»

او دستیار پری را زیر سؤال می‌برد و می‌پرسد چرا در صحنه مرگ بازیگر اثری از لوازم تزریق مواد وجود نداشته است: «اگر به او یک شات بزرگ داده‌ای، باید سرنگ و نشانه‌های کتامین در خانه باشد. همه این چیزها کجا رفته‌اند؟ چرا دستیار آن همه دارو به او داده و رفته؟»

ادواردز در ادامه تجارب خودش از زندگی با پری را به یاد می‌آورد و می‌گوید پس از اینکه او دارو مصرف می‌کرد همیشه در کنارش می‌ماند. «کنت ایواماسا» دستیار ۵۹ ساله پری معترف شده است که در مرگ بازیگر به واسطه تزریق کتامین نقش داشته و در آخرین روز از زندگی او چندین بار به او کتامین تزریق کرده است. او پس از پاکسازی صحنه مرگ پری ممکن است به ۱۵ سال حبس محکوم شود.

در اسناد دادگاه چند پیام متنی میان دکتر «سالوادور پلاسنسیا» و «مارک چاوز» فاش شده است. در مقطعی پلاسنسیا به چاوز می‌گوید: «نمی‌دانم این ابله چقدر حاضر است پول بدهد.» پلاسنسیا به هفت مورد پخش کتامین و دو فقره جعل سند در رابطه با تحقیقات پلیس متهم شده و در دادگاه ادعای بی‌گناهی می‌کنند.

منبع: 30 نما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    اخبار سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد