اثر جدید و ۳ زبانه احسان یاسین با هم‌خوانی مولان کرتیشی، منتشر شد

احسان یاسین، خوانندۀ نام‌آشنای این روزهای کشور، چند وقتی است که با ارائۀ سبک و سیاقی جدید، به جریان آهنگ‌های معنوی و الهی در کشور جنب و جوش خاصی را منتقل کرده و حالا با انتشار یک ترک بین‌المللی مخاطبانش را غافلگیر نموده.

اثر جدید و ۳ زبانه احسان یاسین با هم‌خوانی مولان کرتیشی، منتشر شد

این ترک، فیت مشترکی است از او و مِولان کرتیشی آلبانیایی. مِولان، برای اولین بار با انتشار تلاوت‌های خاصش در فضای مجازی دیده شد و سپس به‌مرور وارد جریان موسیقی معنوی و الهی گشت. او متولد مقدونیه است، در شارجه امارات تحصیل کرده و به پنج زبان عربی، انگلیسی، آلبانیایی، ترکی و مقدونی هم تسلط دارد. اما وجه تمایز این ترک، خیلی به توانایی‌ها و ظرفیت‌های این دو خواننده ارتباطی ندارد. 

وجه تمایز این ترک، کنار هم قرار گرفتن دو خوانندۀ الهی از دو مذهب متفاوت است. در سبک آهنگ‌های الهی که اکثر خوانندگانش از اهل سنت هستند، رویه‌ای وجود داشت و شاید دارد که خوانندگان سنی در کنار خوانندگان شیعه، پشت یک میکروفون نمی‌ایستادند و شاید این قضیه به شکل قانونی نانوشته موردتوافق فعالان این حوزه بود. تا اینکه با انتشار این ترک به نوعی این طلسم شکسته شد و احتمالاً این اولین باری است که شنوندگان این سبک از موسیقی شنوندۀ آهنگی مشترک از یک شیعه و یک سنی هستند.

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد