در سال 96 کتاب من چاپ شد که خیلی اتفاق خوبی بود

مژده لواسانی: تحویل سال در حرم امام رضا بی‌‌نظیر است

مژده لواسانی: تحویل سال در حرم امام رضا بی‌‌نظیر است

به گزارش خبر فوری ، مژده لواسانی از دوران کودکی در رادیو برنامه اجرا کرده و بعدها مسیرش را به سمت اجرای برنامه‌های تلویزیونی تغییر داده است. از جمله برنامه‌های تلویزیونی او می‌توان به «کافه سوال»، «بهترین شکل ممکن» و «فاز» اشاره کرد. در این گفتگوی کوتاه او از تعطیلات نوروز می‌گوید و پیشنهادهای هنری که برای این ایام دارد.

*تعطیلات عید را چگونه می‌گذرانید؟

لحظه سال تحویل اگر برنامه تلویزیونی نداشته باشم، مشهد یا کربلا هستم. سال گذشته برنامه زنده داشتم و نتوانستم سفر بروم. چندین بار موفق شدم سال جدید را در حرم امام رضا(ع) آغاز کنم. این لحظه برای من خیلی بی‌نظیر است. صدها هزار نفر را در کنار خودت حس می‌کنی که همه دلشان را به ضریح حرم گره زده‌اند. امسال هم عازم مشهد می‌شوم.

تعطیلات عید تنها مقطعی است که هم من آزادم و هم پدرم. ایشان وکیل هستند. چون در نوروز هیچ دادگاهی تشکیل نمی‌شود پدرم فرصت تفریح و استراحت دارند. من و پدر و مادرم فقط در ایام عید می‌توانیم کنار هم باشیم. به همین خاطر حتما سفر می‌رویم و تهران نمی‌مانیم. همگی به این سفر و کنار هم بودن احتیاج داریم.

*بهترین اتفاق زندگی شما در سال 96 چه بود؟

سال 96 برای من به لحاظ شخصی خیلی سال خوبی بود. ولی برای کشورمان سال خوبی نبود. چندین غم بزرگ دامن مردم را گرفت و من را هم خیلی اندوهگین کرد. در سال 96 کتاب من چاپ شد که خیلی اتفاق خوبی بود. مردم در مراسم رونمایی از این کتاب استقبال خوبی داشتند. این کتاب برای من سال 96 را نسبت به سال‌های قبلی خیلی متفاوت کرد. همیشه اتفاقات کاری زندگی من در رادیو و تلویزیون خلاصه می‌شد. سال 95 بهترین اتفاق برای من برنده شدن برنامه‌ام در «سه ستاره» بود. سال 94 هم موفقیت فلان برنامه برایم خوشحال کننده بود. اما کتاب نوشتن یک لذت دیگری دارد. بهترین اتفاق سال 96 برای من چاپ کتاب «خون انار گردن پاییز است» بود.

*پیشنهادهای نوروزی شما در حوزه تماشای فیلم و سریال چیست؟

قطعا سریال «پایتخت5» را پیشنهاد می‌دهم. اگر فیلم «لاتاری» در ایام نوروز اکران شد حتما تماشایش کنید.

*توصیه می‌کنید مردم چه کتاب‌هایی را بخوانند؟

سلایق مردم در کتاب خوانی متفاوت است. من کتاب‌های آقایان امیرخانی، مصطفی مستور و خانم‌ گلی ترقی را پیشنهاد می‌دهم. نمایشنامه‌های امانوئل اشمیت هم خواندنی هستند. در بین شعرا آثار فاضل نظری، مولانا، سعدی و فروغ را دوست دارم. اگر دنبال حس نوستالژیک خوب می‌گردید من کتاب «خاطره‌های پراکنده» گلی ترقی را پیشنهاد می‌کنم.

*برای کسانی که می‌خواهند تهرانگردی داشته باشند چه پیشنهادی دارید؟

اگر در ایام عید تهران بودم حتما تهرانگردی می‌کردم. تهران در ایام عید بی نهایت زیباست. چون ترافیک و دود و هیاهو ندارد و شهری آرام و دل انگیز است. من عاشق «باغ فردوس» و «عمارت مسعودیه» هستم. بناها و کاخ‌ها و خیابان‌های خاطره‌انگیز تهران را هم دوست دارم. به بازار سر بزنید و قدم زدن در میدان ارگ را فراموش نکنید.

31

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • حمید کلباسی
    0

    ما سائل شرمنده درگاه رضائیم / یک گوشه چشمی بکند ، ما رضائیم .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد