عبدالرضا اکبری:برخی تهیه‌کننده‌ها سراغ بازیگری می‌روند که پول هم بدهد

بازیگر تلویزیون و سینما گفت: گویا این روزها جوانانی که پولشان بیشتر است و صورتی زیبا هم داشته باشد، می‌تواند در سریال‌ها هم پرکار باشد؛ انگار این ساده‌ترین روش برای انتخاب بازیگر سریال‌ها و فیلم‌هاست.

عبدالرضا اکبری:برخی تهیه‌کننده‌ها سراغ بازیگری می‌روند که پول هم بدهد

عبدالرضا اکبری، بازیگر سینما و تلویزیون درباره حضور چهره‌های جدید بازیگری در برخی سریال‌ها و به طور کلی نحوه حضور بازیگران به فضای هنر عنوان کرد: تلویزیون سیاست جدیدی را در پیش گرفته که با معرفی چهره‌های جدید همراه است؛ بالاخره قانون و سیاسی است که مدیریت فرهنگی درموردش تصمیم می‌گیرد.

وی افزود: لابد فضا را برای حضور نیروهای تازه لازم و فضا را نگران‌کننده دیده‌اند که این تصمیمات را نیاز می‌دانند. ما دخالتی نمی‌توانیم داشته باشیم؛ وگرنه هروقت که برای بازی دعوت کنند و مجموعه‌ای مطابق میلمان باشد، ایفای نقش خواهیم کرد.

پول و صورت زیبا، برخی‌ها را پرکار می‌کند
بازیگر سریال «آنام» در عین حال اظهار کرد؛ امیدوارم هر تصمیمی که می‌گیرند لااقل نتیجه‌اش این باشد که کاری بسازند و بسازیم که مردم دوست داشته باشند و واقعا روی آنتن دیده شود. نه اینکه باری به هرجهت باشد.

اکبری همچنین مدعی شد؛ گویا این روزها هرکه پولش بیشتر است و صورتی زیبا هم داشته باشد، می‌تواند در سریال‌ها هم پرکار باشد!

وی ادامه داد: این یک واقعیت است که تهیه‌کننده امروز، دنبال چهره‌هایی است که برای بازی کردن، پول هم بدهد نه اویی که ناز بکشد و دستمزد هم بخواهد؛ همین جوانانی که جویای نام هستند و پول می‌دهند که سر از بازیگری دربیاورند. بالاخره انگار این ساده‌ترین روش برای انتخاب بازیگر سریال‌ها و فیلم‌هاست.

قدیمی‌ها لابد برای ویترین کار هستند و تمام!
بازیگر سریال «معمای شاه» این چنین نیز تأکید کرد: متأسفانه فیلمساز گاه به این مسأله فکر می‌کند که از رهگذر ساخت فیلم و سریال و انتخاب برخی بازیگران تازه‌کار، صرفا بتواند پولی به جیب بزند.

عبدالرضا اکبری در نهایت گفت: اگر برخی تهیه‌کنندگان ما از هنرپیشه‌ی به اصطلاح خاک صحنه خورده، هم استفاده می‌کند فقط برای چند صحنه و ویترین کار است.

منبع: دانشجو

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها