ربات انسان‌نمای ارزانی که از انسان یاد می‌گیرد

شرکت «رفلکس روبوتیکس» ربات انسان‌نمای کاملا مستقل و ارزان خود موسوم به رفلکس(Reflex) را معرفی کرده است که می‌تواند فعالیت‌ها را از انسان یاد بگیرد.

ربات انسان‌نمای ارزانی که از انسان یاد می‌گیرد

شرکت GXO از برنامه «پرورش عملیاتی» خود برای همکاری نزدیک با توسعه دهندگان پیشرو برای توسعه ربات‌های کارگر انبارها به عنوان یک محیط آزمایشگاهی واقعی استفاده می‌کند.

این شرکت نوع جدیدی از ربات انسان‌نما موسوم به «رفلکس» را در انبارهای خود مستقر کرده است که در طول زمان از مشاهده فعالیت نیروهای انسانی یاد می‌گیرد.

این ربات انسان‌نمای چند منظوره توسط شرکت «رفلکس روبوتیکس»(Reflex Robotics) ساخته شده است و می‌تواند به طور یکپارچه بین کارهای تکراری، از انتقال بسته‌های سنگین تا انتخاب محصول جابه‌جا شود.

شرکت GXO با این استارت‌آپ پیشرفته و توسعه دهنده ربات‌های انسان‌نمای چندمنظوره شریک شده است تا راه‌حل خود را برای استقرار آنها در عملیات‌های زنده آزمایش کند.

این ربات‌ها با این راهکار جدید تنها ظرف ۶۰ دقیقه پس از استقرار به قابلیت عملیاتی می‌رسند و پس از یادگیری از انسان به طور کامل خودمختار می‌شوند.

آدریان استوچ(Adrian Stoch) مدیر ارشد GXO می‌گوید: ما از همکاری با رفلکس برای توسعه برنامه‌های کاربردی رباتیک خود در وظایف مختلف در انبارهایمان خرسندیم. ما از طریق برنامه پرورش عملیاتی خود، راه‌حل‌های فناوری پیشرفته‌ای را به کار می‌گیریم که ارزش جدیدی برای خود و مشتریان‌مان و همچنین کارکنان‌مان ایجاد می‌کند.

شرکت GXO از برنامه «پرورش عملیاتی» خود برای همکاری نزدیک با توسعه دهندگان پیشرو برای توسعه ربات‌های کارگر انبارها به عنوان یک محیط آزمایشگاهی واقعی استفاده می‌کند و با ربات رفلکس در حال حاضر در حال توسعه مجموعه‌ای از موارد استفاده در مسیرهای فرآیندی از طریق یک برنامه آزمایشی است.

ربات‌های ۲۰ برابر ارزان‌تر رفلکس

شرکت «رفلکس روبوتیکس» ادعا می‌کند که این شرکت در حال ساخت ربات‌های مقرون به صرفه و همه‌منظوره برای خودکارسازی کارهای تکراری در انبارها و کارخانه‌هاست.

این شرکت مستقر در نیویورک توسط تیمی از فارغ التحصیلان با تجربه موسسه فناوری ماساچوست(MIT) در ساخت سخت افزار در شرکت‌های تسلا، بوستون داینامیکس و آمازون تاسیس شده است.

این شرکت می‌گوید ربات‌های ما در داخل همین شرکت طراحی و ساخته شده‌اند و قیمت آنها ۲۰ برابر کمتر از سایر ربات‌های انسان‌نمای موجود در بازار است.

شرکت «رفلکس روبوتیکس» ادعا می‌کند که مشتریان یک بار هزینه سخت‌افزاری برای این ربات‌ها می‌پردازند و هزینه ماهانه آن ۲ برابر کمتر از هزینه کارگر است.

این شرکت همچنین ادعا می‌کند که ربات‌هایش می‌توانند از راه دور توسط اپراتورهای انسانی کنترل شوند که در صورت نیاز مداخله می‌کنند. این به آنها امکان می‌دهد وظایف پیچیده‌ای را انجام دهند.

هدف بلندمدت این همکاری، استقرار ربات رفلکس به طور گسترده در عملیات‌های شرکت GXO و کاهش محدودیت‌هاست و این امکان را به اعضای تیم GXO می‌دهد تا نقش‌های کامل‌تری را بر عهده بگیرند.

ریتس راگاواندر(Ritesh Ragavender) مدیر عامل شرکت «رفلکس روبوتیکس» می‌گوید: ما از اینکه GXO که ارائه‌دهنده پیشرو در راه‌حل‌های لجستیک خودکار است، برای پیشبرد استراتژی خود با ما همکاری می‌کند، هیجان‌زده هستیم.

وی افزود: ما از کار در کنار تیم GXO چیزهای زیادی یاد گرفته‌ایم و به سرعت در حال سرعت بخشیدن به تولید ربات خود برای پشتیبانی از موارد استفاده در انتخاب قفسه، تکمیل سفارش‌ها و تضمین کیفیت هستیم.

منبع: ايسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد